Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest User Generated Content?

User Generated Content – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

User Generated Content może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na wizerunek Twojej marki. Wiele zależy od tego, jak podchodzisz do obsługi klienta, jaką ofertą dysponujesz, a także czym wyróżniasz się spośród konkurencji. Jeżeli chcesz poznać najważniejsze informacje o UGC - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej lektury! Spis treści: User Generated Content - co to jest? Content wygenerowany przez użytkowników (UGC) - [...]
Czytaj więcej...
Jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe – jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe jest znanym pojęciem. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje przewagę optymalizacji sezonowej, aby wyprzedzić konkurencję, jednak nadal duża część właścicieli e-commerce, jak i standardowych serwisów usługowych nie bardzo wie, jak planować strategię sezonowego SEO i kiedy to właściwie zrobić. W dzisiejszym artykule podpowiemy, czym jest pozycjonowanie sezonowe, a także jak przygotować się do sezonu i co robić, gdy popularność w danej [...]
Czytaj więcej...
Pisanie kodu Java Script dla SEO

Jak optymalizować Java Script pod SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to bardzo kompleksowy proces. Oprócz standardowych działań on-site (on-page), należy dodatkowo znać się na optymalizacji Java Script pod SEO. Jest on bowiem jednym z fundamentalnych elementów SEO wewnątrz witryny, o który należy zadbać, żeby osiągnąć najwyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak optymalizować Java Script pod SEO, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej [...]
Czytaj więcej...
Osoba zapisująca informacje w dzienniku

Page Authority – Jak poprawić autorytet strony?

Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na wielu aspektach związanych z optymalizacją on-site (wewnątrz witryny) oraz działaniami off-site (poza serwisem). Wszystkie czynności wdrażane przez specjalistów mają jeden wspólny cel - zwiększenie wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów) oraz użytkowników. Dzięki właściwie wdrożonym czynnościom optymalizacyjnym poprawie ulega również autorytet domeny, czyli inaczej page authority lub domain authority. O tym, czym [...]
Czytaj więcej...
Charakterystyka agencji marketingowej

Czym wyróżnia się profesjonalna agencja marketingowa?

Profesjonalna agencja marketingowa charakteryzuje się przede wszystkim fachowym podejściem do klienta. Biorąc pod uwagę obecne standardy, przedsiębiorstwa tego typu wyróżnia także kompleksowa oferta i ceny usług adekwatne do ich jakości (nie zaniżone, ani zbytnio nie zawyżone). Renomowane podmioty SEO/SEM to dodatkowo wiele pozytywnych opinii w Google oraz w branżowym środowisku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co właściwie charakteryzuje najlepsze agencje marketingowe, [...]
Czytaj więcej...
Lokalne SEO

Czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać?

Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najlepszych sposobów na reklamę przedsiębiorstw lokalnych w Internecie. Dzięki tego typu metodom promocji można zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, pozyskać dodatkowych klientów i zmaksymalizować konwersję w witrynie (np. w postaci skorzystania z usługi, zapisu do newslettera lub wypełnienia formularza kontaktowego). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy dokładnie czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać w praktyce! Miłej [...]
Czytaj więcej...
Jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads

Jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads?

Skuteczna reklama sklepu internetowego lub dowolnych usług - zarówno lokalnie, ogólnopolsko, jak i międzynarodowo powinna opierać się na 3 głównych typach reklamy - pozycjonowaniu, kampaniach Google Ads (dawniej AdWords) oraz social media marketingu. W dzisiejszym artykule kompleksowo omówimy płatne reklamy na Facebooku. Podpowiemy, jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads i dlaczego warto w to zainwestować. Miłej lektury! Spis treści: Jak [...]
Czytaj więcej...
Najważniejsze obszary online marketingu

Jakie wyróżniamy obszary marketingu i na których warto się skupić?

Przedsiębiorcy reklamują się w Internecie na wiele sposobów. Jedni wykorzystują tradycyjne formy reklamy, czyli kampanie radiowe lub telewizyjne, a inni stawiają na kampanie w metrze czy też kampanie billboardowe. Właściciele firm, w zależności od specyfiki branży wykorzystują również kampanie zasięgowe online, czyli pozycjonowanie, Google Ads oraz social media marketing. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jakie dokładnie wyróżniamy obszary marketingu i na [...]
Czytaj więcej...
Rozmowa w agencji reklamowej

O czym warto pamiętać przy współpracy z agencją reklamową?

Współpraca z agencją reklamową jest bardzo dobrym rozwiązaniem pod kątem rozwoju Twojego biznesu. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to możliwe wyłącznie, gdy wybierzesz odpowiedniego partnera biznesowego i zadasz mu istotne pytania przed rozpoczęciem wspólnych działań. W dzisiejszym artykule podpowiemy, o czym warto pamiętać przy współpracy z agencją reklamową. Miłej lektury! Spis treści: Dlaczego powinieneś rozpocząć współpracę z agencją reklamową? [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?