Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Jak wykorzystać trendy w social media do promocji firmy?

Korzystanie z mediów społecznościowych jest obecnie jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych umożliwiających promocję przedsiębiorstw w Internecie (na równi z usługą, jaką jest pozycjonowanie stron). Aby działać skutecznie na tym obszarze, należy odpowiednio wykorzystać trendy w social media do promocji swojej firmy. Mogą one w łatwy sposób pomóc w zwiększeniu zasięgu biznesu oraz w pozyskaniu nowych klientów. W dzisiejszym artykule omówimy, [...]
Czytaj więcej...
Różnice między SXO, UX a UI

Różnice między UI, UX a SXO – na czym warto się skupić?

Tworzenie stron internetowych i aplikacji jest nieodzownym elementem biznesu. Wiedza na temat UI, UX oraz SXO okazuje się niezbędna, aby móc w pełni wykorzystać potencjał swojego serwisu internetowego lub innego, zaawansowanego projektu. W dzisiejszym artykule przedstawimy szczegółową analizę najważniejszych pojęć związanych ze stronami www oraz aplikacjami. Wskażemy również, na czym warto się skupić! Miłej lektury. Spis treści: UI, UX i [...]
Czytaj więcej...
Jak wygląda wycena strony internetowej?

Jak wygląda wycena strony internetowej? – omówienie kosztów!

Tworzenie stron WWW to bardzo skomplikowany proces wymagający umiejętnej pracy web developerów, specjalistów ds. SEO oraz profesjonalnych analityków. Jej wycena jest procesem określania wartości serwisu m.in. w opraciu o funkcjonalność, design, konkretne języki programowania i inne ważne czynniki. Koszty witryn internetowych różnią się w zależności od skomplikowania projektu, liczby podstron, potrzeb biznesowych, a także oczekiwań i założeń klienta. Finalny koszt [...]
Czytaj więcej...
Jak prowadzić newsletter?

Jak prowadzić newsletter, by poprawić swoją sprzedaż? Poradnik!

Prowadzenie newslettera jest skuteczną metodą pozwalającą zwiększyć popularność świadczonych usług oraz oferowanych produktów. Dzięki regularnym komunikatom trafiającym w odpowiedniej formie bezpośrednio do klientów, możesz budować z nimi trwałe relacje skutkujące w przyszłości wzrostem zysków Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka praktycznych wskazówek na temat prowadzenia skutecznego newslettera! Miłej lektury. Spis treści: Newsletter - co to jest? Jak poprawić swoją [...]
Czytaj więcej...
Jak napisać tekst na podstronę O Nas?

Jak napisać tekst na stronę „O nas”? – kompleksowy poradnik!

Najnowsze badania contentmarketinginstitute.com podają, że 57% dyrektorów ds. marketingu uważa tworzenie treści za jedną z najbardziej skutecznych strategii SEO. W tym przypadku chodzi nie tylko o przygotowywanie właściwych wpisów blogowych i sponsorowanych, ale również o dopracowanie contentu na pozostałych, istotnych podstronach. Dotyczy to także stricte strony głównej, zakładki "Projekty", "Blog", "Kontakt", a także niezwykle priorytetowej podstrony "O nas", która ma [...]
Czytaj więcej...
Czym jest User Generated Content?

User Generated Content – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

User Generated Content może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na wizerunek Twojej marki. Wiele zależy od tego, jak podchodzisz do obsługi klienta, jaką ofertą dysponujesz, a także czym wyróżniasz się spośród konkurencji. Jeżeli chcesz poznać najważniejsze informacje o UGC - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej lektury! Spis treści: User Generated Content - co to jest? Content wygenerowany przez użytkowników (UGC) - [...]
Czytaj więcej...
Jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe – jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe jest znanym pojęciem. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje przewagę optymalizacji sezonowej, aby wyprzedzić konkurencję, jednak nadal duża część właścicieli e-commerce, jak i standardowych serwisów usługowych nie bardzo wie, jak planować strategię sezonowego SEO i kiedy to właściwie zrobić. W dzisiejszym artykule podpowiemy, czym jest pozycjonowanie sezonowe, a także jak przygotować się do sezonu i co robić, gdy popularność w danej [...]
Czytaj więcej...
Pisanie kodu Java Script dla SEO

Jak optymalizować Java Script pod SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to bardzo kompleksowy proces. Oprócz standardowych działań on-site (on-page), należy dodatkowo znać się na optymalizacji Java Script pod SEO. Jest on bowiem jednym z fundamentalnych elementów SEO wewnątrz witryny, o który należy zadbać, żeby osiągnąć najwyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak optymalizować Java Script pod SEO, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej [...]
Czytaj więcej...
Osoba zapisująca informacje w dzienniku

Page Authority – Jak poprawić autorytet strony?

Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na wielu aspektach związanych z optymalizacją on-site (wewnątrz witryny) oraz działaniami off-site (poza serwisem). Wszystkie czynności wdrażane przez specjalistów mają jeden wspólny cel - zwiększenie wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów) oraz użytkowników. Dzięki właściwie wdrożonym czynnościom optymalizacyjnym poprawie ulega również autorytet domeny, czyli inaczej page authority lub domain authority. O tym, czym [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?