Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

pogo sticking

Pogo Sticking w SEO – co to jest? Jak z tym walczyć?

W świecie SEO istnieje wiele wyzwań, ale jedno z najbardziej frustrujących to Pogo Sticking. To zjawisko, kiedy użytkownik szybko opuszcza stronę, negatywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak zatem sobie z tym poradzić? Odpowiedzi znajdziesz poniżej. Spis treści: Co to jest pogo-sticking w SEO? Czy pogo-sticking ma wpływ na Twoje SEO? Jak zapobiegać Pogo-sticking? Co to jest Pogo Sticking [...]
Czytaj więcej...
kod serwera http i google

Kody odpowiedzi HTTP: 200, 301, 404, 500 – wyjaśniamy

Kody odpowiedzi HTTP to fundamentalny element interakcji między przeglądarką, a serwerem. W tym wpisie skupimy się na kluczowych kodach: 200, 404, 301, 500 (i nie tylko). Omówimy co każdy z nich oznacza, jak wpływają na SEO, doświadczenie użytkownika oraz wyjaśnijmy sobie czy coś należy z tym zrobić. A w ramach małego twistu, wyjaśnimy, dlaczego Google może być czajnikiem do herbaty [...]
Czytaj więcej...
tag kanoniczny

Tag kanoniczny – Twoja tarcza przed błędami indeksacji.

Słowo „kanoniczny” w języku polskim ma korzenie w terminologii kościelnej, gdzie oznacza coś, co jest zgodne z kanonem, czyli oficjalnie przyjętymi normami i regułami. W kontekście SEO termin ten nabrał jednak nowego, specyficznego znaczenia. Jak zatem słowo „kanoniczny” odnosi się do świata pozycjonowania stron internetowych i optymalizacji dla wyszukiwarek? Jakie tajemnice kryje w sobie tag canonical i dlaczego jest on [...]
Czytaj więcej...
zabezpieczenie ssl mixed content

Moja strona prawidłowo przekierowuje z http na https. Czy aby na pewno? Czym jest mixed content?

Przekierowanie z http na https to istotny krok w kierunku zabezpieczenia Twojej strony internetowej. Jednak to dopiero początek. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii „mixed content” w kontekście certyfikatu SSL. Dowiesz się, jak sprawdzić poprawność przekierowania oraz dlaczego tak ważne jest, aby naprawić wszelkie problemy związane z zawartością mieszaną. Spis treści: Jak sprawdzić przekierowanie http na https? Co to jest [...]
Czytaj więcej...
mężczyzna wyszukuje frazy kluczowe

Pozycjonowanie Shoper

Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper wyróżnia się przede wszystkim wysokim zwrotem z inwestycji, budową wizerunku Twojej marki w sieci oraz możliwością wypracowania solidnej przewagi konkurencyjnej. Aby osiągnąć sukces w Google, należy jednak znaleźć się na pierwszej stronie (w TOP 10), ponieważ to właśnie ten sektor gromadzi 95% ruchu w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Na czym polega pozycjonowanie Shoper? Pozycjonowanie [...]
Czytaj więcej...
czerwona kotwica na białym tle otoczona łańcuchem

Exact match, czyli jak odpowiedni tekst linku pomaga w SEO

Linki są jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie strony internetowej. W SEO niebagatelne znaczenie ma nie tylko liczba i jakość linków, ale także sposób, w jaki są one przedstawione - najczęściej za pomocą klikalnego tekstu, zwanego anchor textem. To właśnie ten element ma za zadanie wskazać, czego dotyczy strona docelowa, a im precyzyjniej to robi, tym lepiej dla wyników [...]
Czytaj więcej...
Jak pisać opisy produktów aby były seo friendly?

Pozycjonowanie WooCommerce – 12 kroków do sukcesu Twojego e-commerce!

Spis treści: KROK 1 - Przeprowadź darmowy audyt SEO KROK 2 - Wybierz odpowiednie słowa kluczowe KROK 3 - Zoptymalizuj meta tytuły i meta opisy KROK 4 - Popraw adresy URL KROK 5 - Stwórz unikalne opisy produktów i kategorii KROK 6 - Przygotuj odpowiednie nagłówki KROK 7 - Popraw prędkość ładowania strony KROK 8 - Skonfiguruj responsywność serwisu KROK [...]
Czytaj więcej...
Najlepsze narzędzia marketingowe 2023

Najlepsze narzędzia marketingowe 2023 – TOP 7

Najlepsze narzędzia marketingowe 2023 Spis treści: Google Analytics HubSpot Mailchimp SEMrush Hootsuite Google Search Console Ahrefs Podsumowanie FAQ 1. Google Analytics Google Analytics jest dedykowane głównie właścicielom witryn internetowych i marketerom, którzy chcą śledzić i analizować dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników oraz efektywności działań marketingowych. Główne funkcje Google Analytics obejmują monitorowanie liczby odwiedzających, źródeł ruchu, demograficznych danych użytkowników, [...]
Czytaj więcej...
Jak pisać opisy produktów aby były seo friendly?

Jak pisać opisy produktów by były seo friendly?

Spis treści: Struktura optymalnego opisu produktu pod SEO Przedstawienie kilku kluczowych elementów opisu produktu Porady dotyczące używania słów kluczowych w treści opisu Omówienie znaczenia używania nagłówków i akapitów Podkreślenie potrzeby tworzenia łatwo czytelnych i zwięzłych opisów Wykorzystanie list wypunktowanych Dodanie odnośników wewnętrznych Sprawdzanie pisowni i gramatyki Optymalizacja treści i formatowanie opisów produktów pod SEO - najważniejsze zasady Wyróżnienie słów kluczowych [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?