Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Odniesienie sukcesu w marketingu internetowym uzależnione jest od analizy i właściwego doboru słów kluczowych. Są one filarem, na którym opiera się późniejszy proces pozycjonowania, dlatego warto sumiennie podejść do wyboru słów kluczowych. Spis treści: Słowa kluczowe – dlaczego są tak ważne? Jakie mogą być słowa kluczowe? Jak właściwe dobierać słowa kluczowe? Dobranie idealnych słów kluczowych. Słowa kluczowe - dlaczego są [...]
Czytaj więcej...
Dlaczego warto mieć stronę WWW

Dlaczego warto mieć stronę WWW?

Posiadasz własny biznes? A może pracodawca zlecił Ci stworzenie strony internetowej Twojej firmy, by zacząć ją reklamować w sieci? W każdym z tych przypadków przyda Ci się wiedza na temat tworzenia stron WWW! Pozwól mi przekonać Cię, dlaczego w dzisiejszych czasach jest to takie ważne. Spis treści: Strona WWW a marketing i reputacja Twojej firmy Jak stworzyć stronę WWW dla [...]
Czytaj więcej...
Rodzaje kampanii Google Ads

Rodzaje kampanii Google Ads

W marketingu wyszukiwarek internetowych (SEM) obok SEO bardzo ważną funkcję pełnią także płatne reklamy. Na szczególną uwagę zasługuje w tym przypadku Google Ads. To narzędzie umożliwiające tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google — zarówno w wyszukiwarce internetowej, jak i podmiotach, które należą do firmy pod tą samą nazwą. Ważnym aspektem Google Ads, który zachęca do skorzystania wielu przedsiębiorców i [...]
Czytaj więcej...
Proces budowy strony internetowej

Proces budowy strony internetowej

W obecnych czasach Internet stanowi podstawowe narzędzie do szukania towarów czy usług, których się chce czy potrzebuje. Właśnie dlatego obecność firmy w sieci to nieodzowny element prowadzenia biznesu, który umożliwia działanie nie tylko na poziomie lokalnym, a wręcz niezależnym od miejsca wykonywania pracy. Jednym z najważniejszych aspektów istnienia przedsiębiorstwa w Internecie jest strona internetowa. Właśnie dlatego warto wiedzieć, w jaki [...]
Czytaj więcej...
SEO dla początkujących

SEO dla początkujących – Od czego zacząć przygodę z optymalizacją strony?

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) to praktyka polegająca na uzyskiwaniu ukierunkowanego ruchu na stronie z organicznych rankingów wyszukiwarki. Typowe zadania związane z SEO obejmują tworzenie wysokiej jakości treści, optymalizację treści pod kątem określonych słów kluczowych i tworzenie linków zwrotnych. Innymi słowy - pozycjonowanie polega na poprawie pozycji witryny w bezpłatnej sekcji wyników wyszukiwania. Ten poradnik SEO przedstawi najważniejsze kwestie [...]
Czytaj więcej...
ile trwa tworzenie strony internetowej

Ile czasu trwa tworzenie strony internetowej?

Firmowa strona internetowa jest w dzisiejszych czasach podstawą każdego biznesu, bez względu na jego wielkość. To wizerunkowa wizytówka i sposób na przedstawienie świadczonych usług. Tworzenie stron WWW, szczególnie tych skomplikowanych i bardziej rozbudowanych takich jak witryny firmowe jest czasochłonnym i wymagającym procesem kreatywnym. Zdarza się, że zajmuje nawet kilka miesięcy i składa się z kilku kluczowych etapów. Więc, jak długo [...]
Czytaj więcej...
Tworzenie stron WWW - Dlaczego warto wybrać CMS?

Tworzenie stron WWW – Dlaczego warto wybrać CMS?

Prowadzisz biznes, z pewnością zdajesz sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach Twoi potencjalni Klienci poszukują usług w internecie. Dlatego tak ważna jest obecność firmowej strony w sieci. Posiadając witrynę Twoja firma staje się wiarygodna, co skutkuje większym zaufaniem ze strony klienta. Kreując markę w Internecie masz szanse na pewne zwiększenie zysków oraz zainteresowania Twoim produktem lub usługą. Pozyskanie nowych klientów [...]
Czytaj więcej...

GDN – Co to jest sieć reklamowa

Ten wpis z pewnością wyjaśni i poszerzy zagadnienia związane z siecią reklamową Google(GDN). Znajdziesz nie tylko odpowiedzi na typowe pytania dotyczące sieci reklamowej, np. Czym w ogóle jest GDN i jak działa, ale również skuteczne strategie i niezbędne informacje, które pomogą dowiedzieć jak skutecznie wykorzystać działania marketingowe. Spis treści: Jak funkcjonuje GDN – sieć reklamowa Google? Jakie są formaty reklam [...]
Czytaj więcej...

Google Ads czy Pozycjonowanie?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych jest niezbędną strategią marketingową dla marek, które starają się przyciągnąć uwagę, napędzić ruch na stronie internetowej i stale rozwijać biznes. Optymalizacja wyszukiwania może okazać się niezrozumiałą strategią, jeśli nie znasz różnic z zakresu SEM i SEO. Taktyka działania może brzmieć podobnie, jednak są to dwa bardzo różne podejścia do działań optymalizacji strony. Jeśli używasz zamiennie [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?