Kampania telewizyjna, kampania w TV
Pomagamy w wyborze wydawców, przedstawiamy zarys budżetu
i kompleksowo prowadzimy całą kampanię telewizyjną.
Reklamy telewizyjne to według wielu opinii, najpopularniejsza forma marketingu największych przedsiębiorstw i marek. TV oglądają codziennie miliony osób w Polsce, dlatego odpowiednie zagospodarowanie czasu reklam, może okazać się najlepszą formą marketingu. Im więcej się słyszy o danej marce czy przedsiębiorstwie, szczególnie w TV, tym chętniej ufają mu klienci.
Nasza firma zajmuje się także przygotowaniem tych reklam zarówno jeśli chodzi o telewizje lokalne jak i ogólnopolskie.
Dobrze wykonana reklama, krótka, treściwa i zapadająca w pamięć – to jest cel podczas projektowania nowych spotów. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a strategia reklamy zostaje dopasowana do oczekiwań.
Odpowiedni tekst, slogan reklamowy i dobry montaż – to wszystko jest niezmiernie ważne. Dopiero połączenie wszystkich elementów może dać oczekiwany skutek. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, pozwala wykonać najlepsze produkty, które odniosą sukces w każdej formie marketingu, także telewizyjnej.
Przy każdym projekcie pracują wykwalifikowani specjaliści o najwyższych kompetencjach!
Pomagamy w wyborze wydawców, przedstawiamy zarys budżetu i kompleksowo prowadzimy całą kampanię.
Ile kosztuje reklama w TV?
Większość z nas jest wzrokowcami, dlatego reklama telewizyjna to bardzo skuteczna forma przekazu. Ładne kadry, wzbogacone wpadającą w ucho muzyką mogą stanowić o sukcesie danego produktu, przez co jest reklama telewizyjna to jedno z najdroższych narzędzi promocji. Wszystko dlatego, że swoim masowym zasięgiem pozwala na dotarcie do dużej liczby osób. Aktualnie stacje telewizyjne oferują konkurencyjne stawki dla swoich klientów.
Od czego zależy cena reklamy?
Po pierwsze na cenę reklamy wpływa przede wszystkim stacja, na której będzie emitowana. Na najbardziej popularnych kanałach naziemnej telewizji kablowej, dostępnej dla wszystkich, stawki za 30 sekundową emisję wahają się od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy. Na kanałach tematycznych ceny są niższe i oscylują w przedziale od kilku do kilkunastu tysięcy. Po drugie czas reklamowy to kolejny istotny element wyceny. Za najlepszy, a co za tym idzie najdroższy czas reklamowy uznaje się godziny poranne oraz wieczorne.
Nie można jednoznacznie określić najlepszej godziny dla wszystkich stacji. Według stawek najwięcej zapłacimy przed i po kanałach informacyjnych, premierowych odcinkach seriali oraz programach śniadaniowych. Na cenę reklamy wpływa także pora roku. W okresie wakacyjnym reklamy są tańsze, ponieważ spada oglądalność.
Ze względu na zróżnicowane cenniki, progi oglądalności oraz zasięgi danych programów duże stacje telewizyjne wymagają od klienta ustalenia budżetu na podstawie, którego przygotowują propozycję wyświetlania reklamy.