Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Jak wygląda wycena strony internetowej?

Jak wygląda wycena strony internetowej? – omówienie kosztów!

Tworzenie stron WWW to bardzo skomplikowany proces wymagający umiejętnej pracy web developerów, specjalistów ds. SEO oraz profesjonalnych analityków. Jej wycena jest procesem określania wartości serwisu m.in. w opraciu o funkcjonalność, design, konkretne języki programowania i inne ważne czynniki. Koszty witryn internetowych różnią się w zależności od skomplikowania projektu, liczby podstron, potrzeb biznesowych, a także oczekiwań i założeń klienta. Finalny koszt [...]
Czytaj więcej...
Jak prowadzić newsletter?

Jak prowadzić newsletter, by poprawić swoją sprzedaż? Poradnik!

Prowadzenie newslettera jest skuteczną metodą pozwalającą zwiększyć popularność świadczonych usług oraz oferowanych produktów. Dzięki regularnym komunikatom trafiającym w odpowiedniej formie bezpośrednio do klientów, możesz budować z nimi trwałe relacje skutkujące w przyszłości wzrostem zysków Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka praktycznych wskazówek na temat prowadzenia skutecznego newslettera! Miłej lektury. Spis treści: Newsletter - co to jest? Jak poprawić swoją [...]
Czytaj więcej...
Jak napisać tekst na podstronę O Nas?

Jak napisać tekst na stronę „O nas”? – kompleksowy poradnik!

Najnowsze badania contentmarketinginstitute.com podają, że 57% dyrektorów ds. marketingu uważa tworzenie treści za jedną z najbardziej skutecznych strategii SEO. W tym przypadku chodzi nie tylko o przygotowywanie właściwych wpisów blogowych i sponsorowanych, ale również o dopracowanie contentu na pozostałych, istotnych podstronach. Dotyczy to także stricte strony głównej, zakładki "Projekty", "Blog", "Kontakt", a także niezwykle priorytetowej podstrony "O nas", która ma [...]
Czytaj więcej...
Czym jest User Generated Content?

User Generated Content – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

User Generated Content może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na wizerunek Twojej marki. Wiele zależy od tego, jak podchodzisz do obsługi klienta, jaką ofertą dysponujesz, a także czym wyróżniasz się spośród konkurencji. Jeżeli chcesz poznać najważniejsze informacje o UGC - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej lektury! Spis treści: User Generated Content - co to jest? Content wygenerowany przez użytkowników (UGC) - [...]
Czytaj więcej...
Jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe – jak pora roku wpływa na SEO?

Pozycjonowanie sezonowe jest znanym pojęciem. Wiele przedsiębiorstw wykorzystuje przewagę optymalizacji sezonowej, aby wyprzedzić konkurencję, jednak nadal duża część właścicieli e-commerce, jak i standardowych serwisów usługowych nie bardzo wie, jak planować strategię sezonowego SEO i kiedy to właściwie zrobić. W dzisiejszym artykule podpowiemy, czym jest pozycjonowanie sezonowe, a także jak przygotować się do sezonu i co robić, gdy popularność w danej [...]
Czytaj więcej...
Pisanie kodu Java Script dla SEO

Jak optymalizować Java Script pod SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to bardzo kompleksowy proces. Oprócz standardowych działań on-site (on-page), należy dodatkowo znać się na optymalizacji Java Script pod SEO. Jest on bowiem jednym z fundamentalnych elementów SEO wewnątrz witryny, o który należy zadbać, żeby osiągnąć najwyższe pozycje w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak optymalizować Java Script pod SEO, koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej [...]
Czytaj więcej...
Osoba zapisująca informacje w dzienniku

Page Authority – Jak poprawić autorytet strony?

Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na wielu aspektach związanych z optymalizacją on-site (wewnątrz witryny) oraz działaniami off-site (poza serwisem). Wszystkie czynności wdrażane przez specjalistów mają jeden wspólny cel - zwiększenie wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów) oraz użytkowników. Dzięki właściwie wdrożonym czynnościom optymalizacyjnym poprawie ulega również autorytet domeny, czyli inaczej page authority lub domain authority. O tym, czym [...]
Czytaj więcej...
Charakterystyka agencji marketingowej

Czym wyróżnia się profesjonalna agencja marketingowa?

Profesjonalna agencja marketingowa charakteryzuje się przede wszystkim fachowym podejściem do klienta. Biorąc pod uwagę obecne standardy, przedsiębiorstwa tego typu wyróżnia także kompleksowa oferta i ceny usług adekwatne do ich jakości (nie zaniżone, ani zbytnio nie zawyżone). Renomowane podmioty SEO/SEM to dodatkowo wiele pozytywnych opinii w Google oraz w branżowym środowisku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co właściwie charakteryzuje najlepsze agencje marketingowe, [...]
Czytaj więcej...
Lokalne SEO

Czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać?

Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najlepszych sposobów na reklamę przedsiębiorstw lokalnych w Internecie. Dzięki tego typu metodom promocji można zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, pozyskać dodatkowych klientów i zmaksymalizować konwersję w witrynie (np. w postaci skorzystania z usługi, zapisu do newslettera lub wypełnienia formularza kontaktowego). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy dokładnie czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać w praktyce! Miłej [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?