Kampanie radiowe, reklama radiowa

Pomagamy w wyborze wydawców, przedstawiamy zarys budżetu
i kompleksowo prowadzimy całą kampanię.

Skuteczność reklamy radiowej

Radio to bardzo dobra forma reklamy. Popularne jest nie tylko w czasie podróży samochodem, ale także przy codziennych obowiązkach, przebywając w domu.. Czas umilony muzyką z przerwami na wiadomości i reklamy. No właśnie – reklamy!
Dobrze przygotowane reklamy na antenie mogą zdziałać zaskakująco wiele, szczególnie w lokalnych radiach jeśli chodzi o mniejsze firmy, ale także na tych ogólnopolskich rozgłośniach w przypadku dużych przedsiębiorstw. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu kampanii radiowych i realizujemy je we wszystkich radiach w Polsce!

Reklama radiowa, to jedna z trudniejszych form marketingu

Przygotowanie odpowiedniego komunikatu reklamowego, to bardzo trudne zadanie, dlatego warto postawić na profesjonalną agencję marketingową. Treść musi być zachęcająca, ciekawa i przede wszystkim krótka. W dosłownie kilku zdaniach trzeba zawrzeć wszystko to, co jest najważniejsze w ofercie. Tylko w takim przypadku reklama będzie skuteczna. W porównaniu do reklam telewizyjnych, w radiu nie ma obrazu, przez co zadanie jest jeszcze trudniejsze. Dlatego treść, długość trwania i jakość przeczytania komunikatu, muszą być na najwyższym poziomie.

Ile kosztuje reklama w radio?

Radio o wiele częściej towarzyszy nam w naszych codziennych obowiązkach niż inne media. Możemy słuchać go w pracy, w domu, w samochodzie a także w trakcie sprzątania. Nie rozprasza nas i dzięki temu może być naszym miłym towarzyszem. Muzyka grana na jego antenie może być różna, ale niezależnie od jej rodzaju ma zbawienne działanie w naszym życiu i pomaga zregenerować siły w ciężkich chwilach. Ale radio to nie tylko piosenki. To również najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz reklamy. Dzięki nim każdy ze słuchaczy dowie się o tym co dla niego najważniejsze.

I chociaż radio jest słuchane mimochodem, jako dodatek do naszych codziennych obowiązków, to reklama w radio może okazać się strzałem w dziesiątkę. Najważniejsze pytanie jednak brzmi: Reklama w radiu? Cena?

Koszt reklamy w radio jest uzależniony od tego, czy obejmuje on swoim zasięgiem szerszą, czy też węższą grupę społeczną. Najbardziej pożądaną godziną jej emisji jest czas pomiędzy 07:00-10:00 oraz 15:00 – 18:00. Cena reklamy w radiu jest również uzależniona od dnia tygodnia, w którym jest puszczana. Dla przykładu w jednej z najpopularniejszych rozgłośni w Polsce RMF FM od poniedziałku do piątku cena spotu waha się w granicach od 37 tysięcy do 43 tysięcy. W sobotę cena za taki sam materiał zmaleje o połowę a w niedzielę wynosi już 1/5 tej, którą trzeba zapłacić w tygodniu.

Poza niższą ceną, którą trzeba zapłacić rozgłośni za wyemitowanie reklamy radiowej zmniejszają się również koszta jej wyprodukowania. Decydując się bowiem na tę formę można oszczędzić na kamerzyście, zdjęciach oraz studiu.

Potrzebujesz szybkiej wyceny kampanii radiowej? Zadzwoń 661 483 983.

Masz pytania lub wątpliwości?