Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

W dobie cyfrowej rewolucji Instagram wyłania się jako platforma, która zdefiniowała sposób, w jaki dzielimy się chwilami życia. Od swojego debiutu stał się nie tylko miejscem dla artystycznych zdjęć, ale przestrzenią, gdzie marki, celebryci i zwykli użytkownicy łączą się, dzieląc się swoimi historiami. Jego rosnąca popularność podkreśla jego znaczenie w kształtowaniu trendów, promowaniu produktów i budowaniu społeczności. Instagram to nie tylko aplikacja do dzielenia się zdjęciami – to narzędzie, które zmienia sposób, w jaki komunikujemy się w świecie cyfrowym.

Czytaj więcej...
Aplikacja tiktok na iphone 18S

Czym jest TikTok, kto go używa i jak się tam reklamować?

Świat pędzi do przodu a frontem zmian niezmiennie pozostaje internet. TikTok - ta platforma przejęła w ostatnich latach ogromną część rynku social media. Podczas pandemii koronawirusa jej popularność eksplodowała, notując 3-krotny wzrost liczby użytkowników w kilka miesięcy! W tym wpisie opowiem o tym, czym jest TikTok, jakie grupy wiekowe z niego korzystają oraz o reklamowaniu się w tym medium. Spis [...]
Czytaj więcej...
Ludzie w okularach meta quest przy logo facebook

Fb – czym jest facebook i jak możesz go wykorzystać?

Facebook, znany także pod skrótem FB, to nie tylko platforma społecznościowa z bogatą historią, rozpoczynającą się na Uniwersytecie Harvarda w 2004 roku. To wszechstronne narzędzie, które z powodzeniem odnajduje się w rękach osób w różnym wieku – od młodszych użytkowników, dla których jest oknem na świat rówieśników, po starsze pokolenia, które dzięki niemu utrzymują kontakt z rodziną i znajomymi. Ale [...]
Czytaj więcej...
google crawl budget

Crawl Budget, czyli jak optymalizować zasoby, które Google poświęca Twojej stronie internetowej

Wyobraź sobie, że oprowadzam Cię po swoim biurze, ale zamiast pokazywać Ci to, co najciekawsze, skupiam się na czwartej skrytce na szczotki, a wszystkie sale produkcyjne są takie same i mało ciekawe. Pomyślałbyś wtedy, że marnuję Twój czas i niechętnie byś do mnie wrócił. Google patrzy na nasze strony w podobny sposób, dlatego tak ważne jest, aby zoptymalizować tzw. Crawl [...]
Czytaj więcej...
smartfon z napisem influencer marketing

Influencer marketing: czym jest? czy może pomóc Twojej firmie?

Media społecznościowe, a razem z nimi influencerzy na dobre zagościli w marketingu. Niektórzy ich kochają, inni nienawidzą. Pewne jest jedno - pozostaną z nami na długie lata, dlatego kluczowym jest zrozumienie jak influencer marketing wpływa na reklamę w sieci. Oprócz odpowiedzi na to pytanie przedstawię również na co należy zwrócić uwagę przy organizacji kampanii z influencerami, jakich błędów się wystrzegać [...]
Czytaj więcej...
ikony aplikacji social media wyświetlające się na urządzeniu mobilnym marki iphone

Social Media Marketing: definicja, przykłady i objaśnienia

Prawie co trzeci Polak korzysta z social mediów. Astronomiczny wzrost ich popularności na zawsze zmienił krajobraz komunikacji międzyludzkiej, w tym tej marketingowej. Czym jest social media marketing? Czy reklama w mediach społecznościowych może pomóc Twojej firmie? Czego się wystrzegać, żeby nie popełnić wizerunkowego faux pas? Zapraszam do lektury! Spis treści: Czym jest Social Media Marketing? Jakie są najpopularniejsze platformy społecznościowe? [...]
Czytaj więcej...
co to jest chat gpt

Chat GPT dla początkujących: Wszystko, co musisz wiedzieć o tym rewolucyjnym narzędziu

Jeśli dotychczas nie interesowałeś się Chat GPT i zastanawiasz się, co warto o nim wiedzieć, ten artykuł jest idealnym punktem startowym. Przedstawiamy tutaj podstawowe informacje o Chat GPT, nowoczesnym narzędziu opartym na sztucznej inteligencji, które zmienia sposób, w jaki komunikujemy się i pracujemy. W tym tekście znajdziesz klarowne odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pomogą Ci zrozumieć, czym jest Chat GPT, [...]
Czytaj więcej...
pogo sticking

Pogo Sticking w SEO – co to jest? Jak z tym walczyć?

W świecie SEO istnieje wiele wyzwań, ale jedno z najbardziej frustrujących to Pogo Sticking. To zjawisko, kiedy użytkownik szybko opuszcza stronę, negatywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak zatem sobie z tym poradzić? Odpowiedzi znajdziesz poniżej. Spis treści: Co to jest pogo-sticking w SEO? Czy pogo-sticking ma wpływ na Twoje SEO? Jak zapobiegać Pogo-sticking? Co to jest Pogo Sticking [...]
Czytaj więcej...
kod serwera http i google

Kody odpowiedzi HTTP: 200, 301, 404, 500 – wyjaśniamy

Kody odpowiedzi HTTP to fundamentalny element interakcji między przeglądarką, a serwerem. W tym wpisie skupimy się na kluczowych kodach: 200, 404, 301, 500 (i nie tylko). Omówimy co każdy z nich oznacza, jak wpływają na SEO, doświadczenie użytkownika oraz wyjaśnijmy sobie czy coś należy z tym zrobić. A w ramach małego twistu, wyjaśnimy, dlaczego Google może być czajnikiem do herbaty [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?