Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

copywriterka używa perplexity ai

Co to jest Perplexity AI? Czy to dobra alternatywa dla ChatGPT?

W listopadzie 2022 roku, kiedy Open AI przedstawiło światu swój rewolucyjny model językowy ChatGPT, cała branża technologiczna szybko zrozumiała, że to kluczowy moment do zająć przodujące pozycje w konkurencji. Wśród różnych dostępnych opcji, jedną z najciekawszych i naszym zdaniem najlepszych alternatyw dla ChatGPT jest Perplexity.ai. W poniższym artykule przybliżymy, czym się różni to narzędzie, jakie ma zalety oraz wady, aby [...]
Czytaj więcej...
Seo wykresy i analiza

SEO – co to jest? Historia, trendy, narzędzia i rentowność

Czy wiesz, że ponad 90% internautów szuka informacji o produktach i usługach w wyszukiwarkach? To właśnie tam decyduje się, czy odwiedzą Twoją stronę, czy wybiorą konkurencję. W tym miejscu z pomocą przychodzi SEO, czyli Search Engine Optimization, czyli sztuka optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. Spis treści: Toggle Definicja SEOCele SEO i korzyści dla biznesuHistoria SEONarzędzia SEOZainteresowanie SEORentowność SEODlaczego warto [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Google Search Console? - Wedo.pl

Czym jest Google Search Console? Poradnik 2024!

Google Search Console jest bardzo użytecznym narzędziem wykorzystywanym przez marketerów i webmasterów m.in. w celu indeksowania podstron, a także monitorowania witryn pod względem pozycji oraz ruchu na stronie. Właśnie o tym narzędziu porozmawiamy w dzisiejszym artykule. Kompleksowo wyjaśnimy, czym jest Google Search Console i czego się z niego dowiesz! Miłej lektury. Spis treści: Toggle Czym jest Google Search Console?Jakie informacje [...]
Czytaj więcej...
reklama w tv kompendium wiedzy

Kompendium wiedzy o reklamie telewizyjnej

Telewizja pomimo rosnącego znaczenia internetu pozostaje znaczącym medium mającym ogromne oddziaływanie marketingowe. W tym kompendium staram się przybliżyć wszelkie kwestie jakich należy być świadom przed przystąpieniem do realizacji kampanii w TV. Spis treści: Toggle Reklama w telewizji – ogólne spojrzenieIle kosztuje kampania w TV?Zalety kampanii telewizyjnejWady kampanii TVFormy zakupu TV w stacjachFormy reklam – spot TVSezonowość w reklamie w telewizjiHarmonogram [...]
Czytaj więcej...
Threads - co to jest i jak można na nim zarobić?

Threads – co to jest i jak można na nim zarobić?

Świat mediów społecznościowych ewoluuje, a w centrum tej zmiany pojawia się Threads od Meta – platforma zaprojektowana, by zapewnić bardziej osobiste doznania.Ta innowacyjna aplikacja rzuca wyzwanie tradycyjnym mediom, oferując bardziej intymne i skoncentrowane środowisko dla wymiany treści. Skierowana do tych, którzy cenią sobie bezpośrednie i osobiste połączenia, Threads obiecuje odświeżyć sposób, w jaki dzielimy się momentami życia. Czy stanie się nowym ulubieńcem wśród użytkowników mediów społecznościowych? Jak Threads może przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu?

Czytaj więcej...
Logo YT wokół, którego chodzą różni ludzie

YT 🎥 Co to jest❓ Jak można na nim zarobić❓

YouTube (YT) to platforma społecznościowa, na której użytkownicy mogą oglądać, udostępniać i tworzyć filmy. Została założona w 2005 roku i obecnie jest drugą najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie. Na YouTube znajdziesz filmy na każdy temat: od muzyki i filmów, przez gry i sport, aż po edukację i biznes. Możesz oglądać vlogi ulubionych twórców, śledzić tutoriale, uczyć się nowych rzeczy, [...]
Czytaj więcej...
frazy kluczowe

5 błędów przy wyborze fraz do strategii SEO

Twoja firma inwestuje czas i pieniądze w SEO, mając nadzieję na wzrost ruchu i konwersji. Po miesiącach pracy, zamiast obserwować wzrost, zauważasz stagnację – a nawet spadek – w wynikach wyszukiwania. Błędny wybór fraz kluczowych spowodował, że Twoje treści nie trafiają do odpowiedniej grupy docelowej, marnując potencjał Twojej strony. W tym artykule pokażemy, jak unikać tego i podobnych błędów, które [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

Ig – Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

W dobie cyfrowej rewolucji Instagram wyłania się jako platforma, która zdefiniowała sposób, w jaki dzielimy się chwilami życia. Od swojego debiutu stał się nie tylko miejscem dla artystycznych zdjęć, ale przestrzenią, gdzie marki, celebryci i zwykli użytkownicy łączą się, dzieląc się swoimi historiami. Jego rosnąca popularność podkreśla jego znaczenie w kształtowaniu trendów, promowaniu produktów i budowaniu społeczności. Instagram to nie tylko aplikacja do dzielenia się zdjęciami – to narzędzie, które zmienia sposób, w jaki komunikujemy się w świecie cyfrowym.

Czytaj więcej...
Aplikacja tiktok na iphone 18S

TikTok – czym jest? Kto go używa i jak się tam reklamować?

Świat pędzi do przodu a frontem zmian niezmiennie pozostaje internet. TikTok - ta platforma przejęła w ostatnich latach ogromną część rynku social media. Podczas pandemii koronawirusa jej popularność eksplodowała, notując 3-krotny wzrost liczby użytkowników w kilka miesięcy! W tym wpisie opowiem o tym, czym jest TikTok, jakie grupy wiekowe z niego korzystają oraz o reklamowaniu się w tym medium. Spis [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?