Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Jak budować relację z klientami

Jak budować relacje z klientami? Sposoby na pozyskanie i utrzymanie lojalnych odbiorców.

W dzisiejszych czasach, gdy rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, budowanie relacji z klientami staje się kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dobre relacje pozwalają pozyskać nowych odbiorców oraz utrzymać lojalnych konsumentów, co z kolei skutkuje wzrostem sprzedaży oraz maksymalizacją dochodów. Jeżeli chcesz poznać sposoby umożliwiające budowanie stabilnych relacji z klientami - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Omówimy w nim najskuteczniejsze metody pozyskiwania [...]
Czytaj więcej...
Jak reklamować się w radiu i telewizji

Jak reklamować się w radiu i telewizji? Porównanie zalet i wad różnych rodzajów spotów i audycji.

Reklama to główny sposób umożliwiający dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki. Promocja telewizyjna oraz radiowa są obecnie jednymi z najskuteczniejszych form reklamy, które okazują się także najdroższymi rozwiązaniami na rynku. W zależności od potrzeb i budżetu, przedsiębiorstwa mogą wybierać spośród różnych rodzajów spotów i audycji radiowych oraz telewizyjnych. W dzisiejszym artykule omówimy zalety, a także wady konkretnych [...]
Czytaj więcej...
Strona przyjazna dla użytkownika i wyszukiwarek

Jak stworzyć stronę zgodną z SEO oraz UX? Poradnik!

Posiadanie strony internetowej jest obecnie jednym z fundamentalnych elementów prowadzenia biznesu. Należy natomiast dodatkowo zadbać o jej optymalizację - nie tylko pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale również użytkowników (UX), ponieważ w ostatnim kwartale 2022 roku ponad 70% internautów odwiedzało sklepy internetowe za pośrednictwem tabletów lub smartfonów. Jeżeli chcesz poznać szczegóły dot. budowania witryn pod kątem SEO oraz mobile-friendly, koniecznie przeczytaj [...]
Czytaj więcej...
wysoka widoczność reklamy outdoor

Czy reklama outdoor to wciąż ważny element strategii marketingowej?

Reklama outdoorowa (zewnętrzna) jest ważnym elementem każdej strategii marketingowej. Za jej pomocą możemy dotrzeć do ogromnej rzeszy odbiorców w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu. Klienci kreatywnego domu mediowego Wedo wybierają najczęściej kampanie billboardowe, kampanie w metrze oraz reklamowe siatki wielkoformatowe. Dobrym rozwiązaniem, które często polecamy jest również reklama na autobusach pozwalająca wypromować wizerunek Twojej marki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się [...]
Czytaj więcej...
Jak zwiększyć zasięg kampanii social media

Jak zwiększyć zasięg kampanii w social media? Poradnik!

Umiejętne wdrożenie i zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych jest obecnie standardem. Teraz już nie wystarczy jedynie opublikować wpisu, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale trzeba również właściwie zaplanować i skutecznie wykorzystać strategię marketingową. To może zrobić ogromną różnicę w zasięgu i skuteczności Twojej kampanii. W dzisiejszym artykule przedstawimy 10 renomowanych sposobów na zwiększenie zasięgu Twoich kampanii w mediach społecznościowych. [...]
Czytaj więcej...
Czym charakteryzuje się skuteczny email marketing?

Skuteczny e-mail marketing – czym się charakteryzuje? Poradnik!

E-mail marketing jest jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia do swoich klientów. Polega na przesyłaniu maili z ofertami, promocjami oraz informacjami o nowościach związanych z produktem lub usługą proponowaną przez firmę. W dzisiejszym artykule omówimy najważniejsze aspekty związane z e-mail marketingiem. Wyjaśnimy, czym właściwie jest, jakie są jego cele, a także w jaki sposób personalizować maile. [...]
Czytaj więcej...

Co oznacza Above The Fold? Kompleksowy poradnik!

Above The Fold jest głównym obszarem, który użytkownik widzi po wejściu na Twoją stronę internetową. To kluczowe dla pierwszego wrażenia i decyzji o pozostaniu w witrynie lub jej opuszczeniu. Warto zadbać, aby sekcja ATF była skuteczna i przekonująca, a treści w niej zawarte zachęcały internautów do dalszego przeglądania serwisu. W dzisiejszym artykule omówimy, co powinno znaleźć się w sekcji ATF, [...]
Czytaj więcej...

Jak wykorzystać trendy w social media do promocji firmy?

Korzystanie z mediów społecznościowych jest obecnie jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych umożliwiających promocję przedsiębiorstw w Internecie (na równi z usługą, jaką jest pozycjonowanie stron). Aby działać skutecznie na tym obszarze, należy odpowiednio wykorzystać trendy w social media do promocji swojej firmy. Mogą one w łatwy sposób pomóc w zwiększeniu zasięgu biznesu oraz w pozyskaniu nowych klientów. W dzisiejszym artykule omówimy, [...]
Czytaj więcej...
Różnice między SXO, UX a UI

Różnice między UI, UX a SXO – na czym warto się skupić?

Tworzenie stron internetowych i aplikacji jest nieodzownym elementem biznesu. Wiedza na temat UI, UX oraz SXO okazuje się niezbędna, aby móc w pełni wykorzystać potencjał swojego serwisu internetowego lub innego, zaawansowanego projektu. W dzisiejszym artykule przedstawimy szczegółową analizę najważniejszych pojęć związanych ze stronami www oraz aplikacjami. Wskażemy również, na czym warto się skupić! Miłej lektury. Spis treści: UI, UX i [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?