Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest Content Marketing? - Wedo.pl

Czym jest content marketing i dlaczego warto w niego zainwestować?

Marketerzy promują strony na różne sposoby – inwestując w pozycjonowanie, Google Ads, kampanie w mediach społecznościowych, rozsyłając newslettery, a także poprzez współpracę z influencerami. Pozwala to wypromować firmę, zbudować świadomość marki oraz pozyskać dodatkowych klientów, którzy zasilą budżet danego przedsiębiorstwa. Istnieje jeszcze jedna, znakomita metoda umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w sieci, a mianowicie – content marketing. Właśnie o tym zagadnieniu porozmawiamy [...]
Czytaj więcej...
Czym zajmuje się agencja marketingowa

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Realizacja założonych celów biznesowych wymaga opracowania i wdrożenia kompleksowej, skutecznej strategii marketingowej. Przedsiębiorcy nie muszą jednak robić tego samodzielnie, ponieważ na rynku działa bardzo wiele agencji marketingowych, oferujących wsparcie zarówno na etapie przygotowywania strategii, jak i przeprowadzenia konkretnych działań promocyjnych. O tym, czym zajmują się agencje marketingowe oraz jakie zadania można im zlecić, dowiesz się z dzisiejszego artykułu. Zaczynamy! Spis [...]
Czytaj więcej...
Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Globalna pandemia w istotny sposób wpłynęła na zwyczaje zakupowe konsumentów, doprowadzając do wzrostu znaczenia sektora e-commerce: pod koniec 2021 r. udział handlu online w ogóle handlu detalicznego przekroczył 11%. Przekłada się to na liczbę podmiotów oferujących możliwość zakupu przez Internet: we wrześniu 2021 r. liczba zarejestrowanych w Polsce e-sklepów przekroczyła pięćdziesiąt tysięcy. Oba te czynniki sprawiają, że rośnie znaczenie odpowiedniego [...]
Czytaj więcej...
Czym jest kanibalizacja treści?

Czym jest kanibalizacja treści i jak z nią walczyć?

Pozycjonowanie strony jest długofalowym procesem, który wymaga przygotowania i wdrożenia kompleksowej strategii SEO. Z czasem może się jednak okazać, że przygotowane rozwiązania i prowadzone działania nie pozwalają na osiągnięcie wysokiej pozycji w SERP-ach. Częstą występującą przyczyną takiego stanu rzeczy może być zjawisko określane mianem kanibalizacji treści. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest kanibalizacja treści i jak można z nią [...]
Czytaj więcej...
Certyfikat SSL

Dlaczego certyfikat SSL jest istotny dla pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony to długofalowy proces, na który składają się działania on-site i off-site. Choć liczba czynników rankingowych nie jest publicznie znana, dzięki wysiłkowi specjalistów SEO udało się odkryć niektóre z nich. Google zwraca uwagę na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego między innymi z uwagi na pozycję w SERP-ach warto zainwestować w certyfikat zabezpieczeń. O tym, czym jest certyfikat SSL i dlaczego jest [...]
Czytaj więcej...
Rodzaje kampanii Google Ads

Jakie wyróżniamy rodzaje kampanii Google Ads?

Istniejący od 2000 r. system reklamowy Google wygenerował dla firmy w 2021 r. prawie 210 miliardów dolarów, czyli ok. 80% całego przychodu przedsiębiorstwa w zeszłym roku. Nic dziwnego, że gigant z Mountain View stale rozwija tę usługę, wzbogacając ją o dodatkowe funkcje i możliwości. Liczba dostępnych rozwiązań robi wrażenie, ale zdecydowanie warto poznać je bliżej, żeby w pełni wykorzystać ich [...]
Czytaj więcej...
Czym jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne?

Czym jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Skuteczna strategia SEO łączy działania on-site i off-site. Oprócz zadbania o optymalizację techniczną, meta tagi i nasycenie contentu odpowiednią ilością słów i fraz kluczowych, istotnym elementem pozycjonowania strony jest link building. Pozyskanie wartościowych odnośników prowadzących na naszą stronę oraz przejrzysta struktura linków do poszczególnych podstron mogą znacząco podnieść pozycję rankingową witryny. W dzisiejszym artykule przedstawimy, czym jest linkowanie wewnętrzne i [...]
Czytaj więcej...
Czy warto zlecić pozycjonowanie Agencji Marketingowej?

Czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej?

Przedsiębiorcy szukają różnych sposobów na promocję swoich przedsiębiorstw online. W zależności od preferencji oraz założeń projektowych można zdecydować się na linki sponsorowane Google Ads (dawniej AdWords), reklamy w mediach społecznościowych, kampanie zasięgowe oraz pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule opiszemy kompleksowo ostatnią opcję, czyli działania SEO. Podpowiemy również, czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej, czy robić to „na własną rękę”. Zapraszamy do [...]
Czytaj więcej...
Z czego składa się audyt SEO? Profil linków zewnętrznych i wewnętrznych

Jakie korzyści daje Audyt SEO i kto powinien go wykonać?

Pozycjonowanie stron www to proces wymagający doświadczenia w pracy z wymagającymi klientami, dobrze opracowanej strategii marketingowej oraz umiejętnej implementacji działań on-site (wewnątrz witryny) i off-site (poza serwisem). Przed rozpoczęciem pozycjonowania warto jednak zainwestować w audyt SEO – niezbędny element poprzedzający optymalizację witryn internetowych. W dzisiejszym artykule przedstawimy najważniejsze informacje o audycie SEO – między innymi jakie korzyści daje i kto [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?