Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Facebook Ads - czy reklama na FB jest dobrym sposobem pozyskiwania klientów

Facebook Ads – czy reklama na FB jest dobrym sposobem pozyskiwania klientów?

Facebook to obecnie jeden z największych reklamodawców na świecie. Miliony osób korzystają z tego serwisu społecznościowego na co dzień. Dlatego też coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie własnego fanpage i dzielenie się darmowymi informacjami, ale także korzystanie z płatnej promocji. Reklama na FB umożliwia nam dotarcie do praktycznie każdej grupy docelowej, więc jest to świetne źródło pozyskiwania nowych klientów. [...]
Czytaj więcej...
Rekomendacje na Google Ads

Rekomendacje na Google Ads

W dwudziestym pierwszym wieku nowoczesne technologie internetowe są nieodłącznym elementem właściwie każdego rodzaju przedsiębiorstwa – są one powszechnie wykorzystywane m.in. podczas prowadzenia działań z zakresu marketingu. Jednym z chętnie stosowanych narzędzi są rekomendacje Google Ads. Spis treści: Rekomendacje Google Ads – czym właściwie są? Rekomendacje Google Ads – gdzie je znaleźć? Rekomendacje Google Ads – rodzaje Rekomendacje Google Ads – [...]
Czytaj więcej...
kampanie mailingowe co to jest

Kampanie mailingowe – co to jest?

Promocja firmy w Internecie obecnie nie tylko nikogo już nie dziwi, ale jest wręcz standardem. W tym celu można wykorzystać kilka rodzajów narzędzi - od pozycjonowania przez reklamy w social mediach aż do kampanii mailingowych. Czym są te ostatnie? Jakie mają zalety i jakie mogą przynieść korzyści? Tego wszystkiego dowiesz się poniżej. Spis treści:  Kampanie mailingowe – co to jest? [...]
Czytaj więcej...
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO - czym jest i co daje?

Linkowanie w SEO – czym jest i co daje?

Pozycjonowanie to współcześnie bardzo znana i skuteczna forma promowania swojej strony internetowej w sieci, w tym przypadku za pomocą wyników organicznych wyszukiwarki. Chcąc osiągnąć szczytowe pozycje w wyszukiwarce, wykonuje się szereg rozmaitych działań, które podzielić można na działania on-site oraz off-site. Te pierwsze związane są, chociażby z optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarki, czy regularnym tworzeniem treści, nasyconych słowami kluczowymi. [...]
Czytaj więcej...
konwersja google adwords

Konwersje Google Ads

Nowoczesny biznes praktycznie nie może istnieć jeżeli nie posiada swojej tożsamości internetowej, a jego rozwój w dużej mierze uzależniony jest od działań budujących markę. Działania SEO są niezmiernie ważne, jednak nie będą w stanie zastąpić dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej. Postaram się dzisiaj wyjaśnić jak zacząć reklamować się za pomocą kampanii Google Ads i zdobyć maksymalną liczbę konwersji. Spis treści: Czym [...]
Czytaj więcej...
content marketing co to jest?

Content marketing – co to jest?

Kiedy przeciętna osoba trafi na artykuł dotyczący kosztów produkcji danego przedmiotu, często zaczyna zastanawiać się nad powodem, dla którego ten sam, tani w produkcji przedmiot, jest sprzedawany za krotność swojej wartości, a mimo to nadal znajduje spore rzesze odbiorców. Prawda jest taka, że za sukcesem sprzedażowym stoi znacznie więcej, niż sam produkt. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że za [...]
Czytaj więcej...
Co to jest reklama w radio i jak ją zaplanować?

Co to jest reklama radiowa i jak ją zaplanować?

Radio to stary, ale elastyczny środek przekazu - i wbrew niektórym domysłom: taki, który nadal jest aktualny we współczesnym świecie. Oferuje szeroki, ciągły zasięg - zwłaszcza w trakcie restrykcji związanych z COVID-19, kiedy dużo osób pracuje w domu i mają czas na słuchanie. Podczas tworzenia reklamy w radio należy wziąć pod uwagę trzy czynniki, które będą miały ogromny wpływ na [...]
Czytaj więcej...
Nagłówki w pozycjonowaniu

Nagłówki w pozycjonowaniu stron www

Optymalizacja strony internetowej tak, by zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, nie należy do najłatwiejszych zadań. W istocie ważny jest praktycznie każdy element, który może przesądzić o tym, jak strona zostanie oceniona przez algorytmy i silniki wyszukiwarki. Dziś poświęcimy nieco uwagi nagłówkom - pozornie niewielkim elementom, od których bardzo wiele zależy. Spis treści: Czym są nagłówki strony internetowej? Dlaczego tekst SEO powinien [...]
Czytaj więcej...

Google Analytics co to jest?

Analiza ruchu na stronie internetowej to nieodłączny element prowadzonych działań marketingowych. Bez Google Analytics trudno by było nam określić czy nasze działania przynoszą efekty oraz w jakim kierunku zmierzamy. To darmowe narzędzie analityczne pozwala sprawdzić, skąd pozyskujemy ruch do strony internetowej, a także jak wygląda ścieżka klienta od wejścia na stronę do dodania produktów do koszyka i dokonania płatności. Warto [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?