Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest konwersja?

Czym jest konwersja i jak możemy ją poprawić? – Poradnik

Każdy przedsiębiorca i marketer, który jest na bieżąco z aktualnymi trendami, zapewne spotkał się z pojęciem pt.: „konwersja”. To bardzo istotny termin z punktu widzenia działań marketingowych, ponieważ określa opłacalność poszczególnych inwestycji reklamowych. W dzisiejszym artykule podpowiemy, czym właściwie jest konwersja i jak można ją poprawić! Miłej lektury. Spis treści: Czym jest konwersja? Rodzaje konwersji - jak to wygląda w [...]
Czytaj więcej...

Czym zajmuje się dom mediowy? Poradnik 2024!

Spis treści: Dom mediowy - co to jest? W czym specjalizują się domy mediowe? Dom mediowy - dlaczego warto korzystać z usług specjalistycznych podmiotów? Dom mediowy - zalety współpracy Na co zwrócić uwagę przy wyborze domu mediowego? Referencje Zakres usług Kontakt z klientem Podsumowanie Domy mediowe podejmują współpracę zarówno z klientami indywidualnymi, jak i samymi agencjami marketingowymi. Wszystko w celu [...]
Czytaj więcej...
Jak grafiki wpływają na pozycjonowanie?

Jak grafiki wpływają na pozycjonowanie? Poradnik

Pozycjonowanie, inaczej nazywane również optymalizacją SEO stron lub sklepów internetowych w wyszukiwarkach to długofalowy proces obejmujący m.in. optymalizację treści, optymalizację techniczną oraz link-building. Jednym z ważniejszych elementów wpływających na ranking w Google są także poprawnie wdrożone i nazwane grafiki. Jeżeli chcesz osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarkach, musisz pamiętać, że każdy szczegół ma znaczenie, a obrazy są jednym z nich. W [...]
Czytaj więcej...
Projektowanie stron WWW - Wedo.pl

Projektowanie stron www – najważniejsze informacje!

Projektowanie stron zgodnie z najnowszymi standardami SXO (ang. Search Experience Optimization) jest absolutną koniecznością, jeśli pod uwagę weźmiemy aktualne trendy związane z doświadczeniami użytkowników. Warto zadbać, żeby Twój przyszły serwis był nie tylko użyteczny, ale także generował wartościowy ruch z wyszukiwarek, zapytania od klientów, realizował transakcje, był pomocny i odpowiadał na najważniejsze pytania potencjalnych odbiorców. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcimy [...]
Czytaj więcej...
Jak dobierać słowa kluczowe? Wedo.pl

Keyword research – jak dobierać słowa kluczowe dla SEO?

Efektywność kampanii pozycjonerskich jest uzależniona od wielu czynników, m.in. technicznego SEO, jakości optymalizacji treści oraz wartości pozyskiwanych odnośników zewnętrznych. Keyword Research powinien być jednak traktowany niezwykle priorytetowo, ponieważ to właśnie dobór słów kluczowych stanowi istotę całego procesu SEO. Zaniedbując ten punkt, pozbawiamy się szansy na maksymalizację sprzedaży pod kątem ważnych dla nas nisz. I właśnie o słowach kluczowych porozmawiamy w [...]
Czytaj więcej...
Powody dla których warto prowadzić bloga firmowego - Wedo.pl

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? – 9 powodów!

Prowadzenie blogów firmowych staje się coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem umożliwiającym promocję stron internetowych. Może być to zarówno dodatkowa, jak i główna forma reklamy online – tuż obok pozycjonowania (SEO), kampanii linków sponsorowanych (Google Ads), czy też marketingu w mediach społecznościowych. Umiejętnie prowadzony blog firmowy ułatwia przedsiębiorcom promowanie produktów oraz usług, a także budowanie więzi na linii firma → klient. I [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Content Marketing? - Wedo.pl

Czym jest content marketing i dlaczego warto w niego zainwestować?

Marketerzy promują strony na różne sposoby – inwestując w pozycjonowanie, Google Ads, kampanie w mediach społecznościowych, rozsyłając newslettery, a także poprzez współpracę z influencerami. Pozwala to wypromować firmę, zbudować świadomość marki oraz pozyskać dodatkowych klientów, którzy zasilą budżet danego przedsiębiorstwa. Istnieje jeszcze jedna, znakomita metoda umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w sieci, a mianowicie – content marketing. Właśnie o tym zagadnieniu porozmawiamy [...]
Czytaj więcej...
Czym zajmuje się agencja marketingowa

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Realizacja założonych celów biznesowych wymaga opracowania i wdrożenia kompleksowej, skutecznej strategii marketingowej. Przedsiębiorcy nie muszą jednak robić tego samodzielnie, ponieważ na rynku działa bardzo wiele agencji marketingowych, oferujących wsparcie zarówno na etapie przygotowywania strategii, jak i przeprowadzenia konkretnych działań promocyjnych. O tym, czym zajmują się agencje marketingowe oraz jakie zadania można im zlecić, dowiesz się z dzisiejszego artykułu. Zaczynamy! Spis [...]
Czytaj więcej...
Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Globalna pandemia w istotny sposób wpłynęła na zwyczaje zakupowe konsumentów, doprowadzając do wzrostu znaczenia sektora e-commerce: pod koniec 2021 r. udział handlu online w ogóle handlu detalicznego przekroczył 11%. Przekłada się to na liczbę podmiotów oferujących możliwość zakupu przez Internet: we wrześniu 2021 r. liczba zarejestrowanych w Polsce e-sklepów przekroczyła pięćdziesiąt tysięcy. Oba te czynniki sprawiają, że rośnie znaczenie odpowiedniego [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?