Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Jak zwiększyć zasięg kampanii social media

Jak zwiększyć zasięg kampanii w social media? Poradnik!

Umiejętne wdrożenie i zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych jest obecnie standardem. Teraz już nie wystarczy jedynie opublikować wpisu, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale trzeba również właściwie zaplanować i skutecznie wykorzystać strategię marketingową. To może zrobić ogromną różnicę w zasięgu i skuteczności Twojej kampanii. W dzisiejszym artykule przedstawimy 10 renomowanych sposobów na zwiększenie zasięgu Twoich kampanii w mediach społecznościowych. [...]
Czytaj więcej...
Czym charakteryzuje się skuteczny email marketing?

Skuteczny e-mail marketing – czym się charakteryzuje? Poradnik!

E-mail marketing jest jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia do swoich klientów. Polega na przesyłaniu maili z ofertami, promocjami oraz informacjami o nowościach związanych z produktem lub usługą proponowaną przez firmę. W dzisiejszym artykule omówimy najważniejsze aspekty związane z e-mail marketingiem. Wyjaśnimy, czym właściwie jest, jakie są jego cele, a także w jaki sposób personalizować maile. [...]
Czytaj więcej...

Co oznacza Above The Fold? Kompleksowy poradnik!

Above The Fold jest głównym obszarem, który użytkownik widzi po wejściu na Twoją stronę internetową. To kluczowe dla pierwszego wrażenia i decyzji o pozostaniu w witrynie lub jej opuszczeniu. Warto zadbać, aby sekcja ATF była skuteczna i przekonująca, a treści w niej zawarte zachęcały internautów do dalszego przeglądania serwisu. W dzisiejszym artykule omówimy, co powinno znaleźć się w sekcji ATF, [...]
Czytaj więcej...

Jak wykorzystać trendy w social media do promocji firmy?

Korzystanie z mediów społecznościowych jest obecnie jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych umożliwiających promocję przedsiębiorstw w Internecie (na równi z usługą, jaką jest pozycjonowanie stron). Aby działać skutecznie na tym obszarze, należy odpowiednio wykorzystać trendy w social media do promocji swojej firmy. Mogą one w łatwy sposób pomóc w zwiększeniu zasięgu biznesu oraz w pozyskaniu nowych klientów. W dzisiejszym artykule omówimy, [...]
Czytaj więcej...
Różnice między SXO, UX a UI

Różnice między UI, UX a SXO – na czym warto się skupić?

Tworzenie stron internetowych i aplikacji jest nieodzownym elementem biznesu. Wiedza na temat UI, UX oraz SXO okazuje się niezbędna, aby móc w pełni wykorzystać potencjał swojego serwisu internetowego lub innego, zaawansowanego projektu. W dzisiejszym artykule przedstawimy szczegółową analizę najważniejszych pojęć związanych ze stronami www oraz aplikacjami. Wskażemy również, na czym warto się skupić! Miłej lektury. Spis treści: UI, UX i [...]
Czytaj więcej...
Jak wygląda wycena strony internetowej?

Jak wygląda wycena strony internetowej? – omówienie kosztów!

Tworzenie stron WWW to bardzo skomplikowany proces wymagający umiejętnej pracy web developerów, specjalistów ds. SEO oraz profesjonalnych analityków. Jej wycena jest procesem określania wartości serwisu m.in. w opraciu o funkcjonalność, design, konkretne języki programowania i inne ważne czynniki. Koszty witryn internetowych różnią się w zależności od skomplikowania projektu, liczby podstron, potrzeb biznesowych, a także oczekiwań i założeń klienta. Finalny koszt [...]
Czytaj więcej...
Jak prowadzić newsletter?

Jak prowadzić newsletter, by poprawić swoją sprzedaż? Poradnik!

Prowadzenie newslettera jest skuteczną metodą pozwalającą zwiększyć popularność świadczonych usług oraz oferowanych produktów. Dzięki regularnym komunikatom trafiającym w odpowiedniej formie bezpośrednio do klientów, możesz budować z nimi trwałe relacje skutkujące w przyszłości wzrostem zysków Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka praktycznych wskazówek na temat prowadzenia skutecznego newslettera! Miłej lektury. Spis treści: Newsletter - co to jest? Jak poprawić swoją [...]
Czytaj więcej...
Jak napisać tekst na podstronę O Nas?

Jak napisać tekst na stronę „O nas”? – kompleksowy poradnik!

Najnowsze badania contentmarketinginstitute.com podają, że 57% dyrektorów ds. marketingu uważa tworzenie treści za jedną z najbardziej skutecznych strategii SEO. W tym przypadku chodzi nie tylko o przygotowywanie właściwych wpisów blogowych i sponsorowanych, ale również o dopracowanie contentu na pozostałych, istotnych podstronach. Dotyczy to także stricte strony głównej, zakładki "Projekty", "Blog", "Kontakt", a także niezwykle priorytetowej podstrony "O nas", która ma [...]
Czytaj więcej...
Czym jest User Generated Content?

User Generated Content – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?

User Generated Content może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na wizerunek Twojej marki. Wiele zależy od tego, jak podchodzisz do obsługi klienta, jaką ofertą dysponujesz, a także czym wyróżniasz się spośród konkurencji. Jeżeli chcesz poznać najważniejsze informacje o UGC - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł. Miłej lektury! Spis treści: User Generated Content - co to jest? Content wygenerowany przez użytkowników (UGC) - [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?