Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron WWW – w Wedo otrzymujesz gwarancję najlepiej dopasowanych działań, dzięki którym zwiększysz sprzedaż.

null
null

Dlaczego pozycjonowanie?

Pozycjonowanie (SEO) to działania służące wyświetlaniu strony na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania oraz ułatwieniu potencjalnym klientom dotarcia do niej.
null
null

Trendy w pozycjonowaniu

Istotną częścią pozycjonowania jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co do których będą prowadzone działania. Obecnie wyróżniamy dwa trendy: dla biznesu lokalnego i o zasięgu krajowym
null
null

Wybór fraz

Pomagamy je wskazać, opierając się na wynikach algorytmów i narzędzi przeznaczonych do tego celu, oszacować konkurencyjność danych fraz, a także wskazać te z nich, które pozwolą firmie pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania.

null
null

Gwarancja pozycji

W Wedo rozliczamy się tylko za efekt, czyli za obecność pozycjonowanej frazy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

null
null

Monitor pozycji

Każdy Klient otrzymuje dostęp do monitora pozycji, który umożliwia bieżące śledzenie miejsca frazy na liście wyników wyszukiwania.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych?

To szereg działań marketingowych, które w konsekwencji mają sprawić, że Twoja strona internetowa lub sklep online pojawią się na najwyższej możliwej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek, takich jak Google. To innymi słowy, optymalizacja witryny w taki sposób, by była ona przyjazna dla Twoich Klientów. Dzięki temu odnotujesz większą liczbę odwiedzin strony, jak również wzrost sprzedaży.

Skuteczne pozycjonowanie stron www

Nasza praca to coś więcej niż pozycjonowanie. W prowadzonych działaniach kierujemy się przede wszystkim zadowoleniem klienta. Słuchamy jego potrzeb i doradzamy zgodnie z naszą najlepszą wiedzą. Takie połączenie pozwala na uzyskanie najlepszych efektów, które realnie wpływają na wyniki sprzedażowe. Wzrost widoczności w Google oraz większa konwersja są możliwe dzięki ogromnemu doświadczeniu, nieustannej aktualizacji wiedzy oraz najwyższym standardom. Wybierając usługi Wedo, otrzymujesz gwarancję realnych efektów oraz prawdziwej satysfakcji.

Skuteczne pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie Google

Oferujemy szeroki wachlarz sposobów i metod pozycjonowani stron www.

  • Pozycjonowanie szerokie

    Praca związana z pozycjonowaniem szerokim polega na wybraniu i promowaniu od kilkuset do nawet kilku tysięcy słów kluczowych. Tak wiele fraz pozwala na dotarcie do możliwi szerokiej grupy docelowej Twojej firmy. Jest szczególnie zalecana dla rozbudowanych sklepów internetowych i dużych serwisów internetowych.

  • Audyt usługi pozycjonowania

    Odpowiednio przeprowadzony audyt, powinien wskazać błędy i możliwości, które istnieją na stronie. Pozwala on zrozumieć, czy obecna usługa pozycjonowania jest prowadzona prawidłowo.

  • Pozycjonowanie WordPress

    Jeżeli korzystasz z rozwiązania, jakim jest WordPress, warto powierzyć pracę w ręce specjalistów z Wedo. Specjalizujemy się szczególnie w optymalizacji i podnoszeniu wyników organicznych w tym CMS.

  • Pozycjonowanie ogólnopolskie

    Jest to rodzaj pozycjonowania w którym interesuje nas wypromowanie usług lub produktów na frazy ogólnnopolskie. Jest on przeznaczony dla firm które faktycznie działają w całej Polsce i co ważne są wstanie obsłużyć Klientów z całego kraju.

  • Pozycjonowanie za efekt

    Płacisz tylko za uzyskany efekt, czyli osiągnięcie przez wybraną frazę pozycji  na pierwszej stronie wyników (Top10) wyszukiwarki Google. Brzmi dobrze, prawda? W tym modelu, bierzemy na siebie całe ryzyko i koszty związane z usługą pozycjonowania.

  • Pozycjonowanie lokalne

    To świetna opcja dla wszystkich biznesów, które prowadzone są lokalnie. Strona przedsiębiorstwa pojawi się w najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania na frazy, które są powiązane z konkretnym regionem . Najczęściej będą to miasta lub mniejsze miejscowości.

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych

    Prace związane z optymalizacją Twojego sklepu online można rozpocząć w dowolnym momencie. Oczywiście najlepiej zrobić to jak najwcześniej. Jest to bowiem rozwiązanie, które realnie wpływa na wyniki sprzedażowe. Dzięki odpowiednim działaniom Twój sklep pojawi się w wysokich wynikach wyszukiwania i przyciągnie do siebie jeszcze więcej klientów.

  • Bezpłatny audyt seo

    Udostępniamy bezpłatne narzędzie, dzięki któremu uzyskasz wiele wartościowych informacji na temat własnej strony internetowej. Dowiesz się jak konkretna witryna jest postrzegana przez Google, oraz jakie zmiany wprowadzić, aby zauważyć pierwsze efekty. Kliknij tutaj jeśli chcesz zrobić darmowy audyt seo.

Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie Twojej strony WWW. Wypełnij formularz lub zadzwoń 22 10 10 180.

Oferujemy nie tylko pozycjonowanie stron, poznaj nasze usługi uzupełniające

Szereg działań związanych z poprawieniem witryny Klienta. W tym haśle zawarte są zarówno działania techniczne jak i związane z kontentem czy linkwoaniem.

Precyzyjnie dobrane podstrony nie tylko pomogą w skutecznym pozycjonowaniu Twojej witryny, ale jednocześnie wpłyną pozytywnie na satysfakcję Twoich klientów. Wszystko to dzięki możliwości intuicyjnego wyszukiwania interesujących treści czy produktów. Potrzebuje całkiem nowej strony? Sprawdź ofertę Wedo na tworzenie stron WWW.

Regularne tworzenie i publikacja wartościowych treści to klucz do osiągnięcia sukcesu. Pozwala to nie tylko na zwiększenie sprzedaży, ale również na zgromadzenie wokół siebie zaangażowanej społeczności.

Budujemy i pozyskujemy linki z szerokiego wachlarza źródeł. Dobieramy je odpowiednio wedle branży, czynnika geograficznego i zastosowanej strategii pozycjonowania.

To świetne i przede wszystkim darmowe narzędzie, które pokaże wszystkie mocne i słabe strony Twojej strony internetowej. Dzięki temu w łatwy sposób wyeliminujesz błędy swojej witryny.

To zupełna podstawa, która powinna być wdrożona na każdej stronie internetowej i regularnie analizowana. W razie potrzeby zajmiemy się tym, aby również u Ciebie pojawiły się odpowiednie narzędzia, które przyniosą jeszcze więcej informacji o użytkownikach odwiedzających stronę.

Wszystkie prowadzone działania powinny być poparte danymi analitycznymi i raportami. Tylko wtedy można przygotować trafny plan działań, który będzie skuteczny. Każda realizacja SEO jest raportowana przez Wedo w postaci panelu online i co miesięcznych raportów z widoczności.

Doskonale wiemy, że jednym z najważniejszych elementów każdej współpracy jest dialog. Właśnie dlatego z chęcią odpowiadamy na wszelkie pytania i wątpliwości, jak również doradzamy zgodnie z naszą najlepszą wiedzą.

Dobrze wykonana analiza strony www powinna skupiać się na wielu obszarach, takich jak SEO, SEM, jej użyteczność czy nawet kolorystyka. Takie działania pomagają na trafne określenie przyczyny problemów, z którymi się spotykasz podczas swojej pracy.

Taka osoba z najwyższą starannością zapozna się z istotą Twojej firmy, przeanalizuje dostępne dane i zaproponuje konkretne rozwiązania. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twoje zlecenie realizowane jest na najlepszym poziomie.

Marketing w Internecie to nie tylko SEO. Realizujemy zarówno kampanie związane z Google takie jak kampanie Google Ads oraz  Social Media: kampanie w Facebook, kampanie w Linkedin.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Pozycjonowanie stron internetowych oraz sklepów online to nieustanny proces, który wymaga zaangażowania na każdym etapie. SEO daje efekty dopiero po pewnym czasie, a osiągnięcie pozycji w TOP3 nie gwarantuje, że witryna utrzyma się na tym miejscu przez kolejne miesiące. Z całą pewnością warto powierzyć pracę ekspertom i poczekać na pierwsze efekty. Gwarantujemy, że wykonana praca po niezbędnym do wykonania pracy czasie przyniesie satysfakcjonujące efekty.

Audyt stanu obecnego

Weryfikacja użyteczności strony powinna być punktem wyjściowym do planowania i prowadzenia dalszych działań. Trafne określenie popełnianych błędów pozwoli na ich skuteczną eliminację. Dzięki temu można zaproponować skuteczne rozwiązania, które przyniosą efekty w postaci wzrostu ruchu na stronie czy też w zwiększeniu sprzedaży.

Wybór słów kluczowych

To bardzo ważny element, o którym nie można zapominać. Wybór odpowiednich słów kluczowych pozwoli na trafne dotarcie do Twojej grupy docelowej. Specjaliści dobiorą je na podstawie prowadzonych przez Ciebie działań, specyfiki przedsiębiorstwa oraz efektów, które chcesz uzyskać. Tylko w taki sposób możliwe jest wygenerowanie najlepszych efektów.

Wzrost widoczności w Google, branża meblowa
Wzrost widoczności w Google, branża meblowa

Optymalizacja witryny pod wybrane słowa kluczowe

Jest to kolejny punkt, na który koniecznie trzeba zwrócić uwagę. Odpowiednia optymalizacja sprawi, że strona internetowa lub sklep online będą przyjazne dla wyszukiwarek internetowych oraz dla Twoich klientów. To natomiast gwarancja polepszenia wyników sprzedażowych.

Optymalizacja szybkości i techniczna witryny

Użytkownicy Internetu wybierają tylko te witryny, które ładują się błyskawicznie. Sytuacje, w których trzeba czekać, zmniejszają szanse na zapoznanie się z treściami, które chcesz przekazać. Dodatkowo wolna strona internetowa jest oceniana gorzej przez algorytm Google. Warto więc zadbać o to, by Twoja strona spełniała najnowsze standardy. Jest to element, dzięki któremu uzyskasz więcej wizyt..

Rozbudowa contentu

Nowoczesny marketing nie jest skupiony jedynie na namawianiu do dokonania zakupu. To również oferowanie ciekawych, wartościowych i angażujących treści, które pomogą w zebraniu zaangażowanej społeczności. Warto dbać o regularną publikację, która również jest oceniana pozytywnie przez wyszukiwarki. Rozbudowa contentu sprawi, że przy regularnych działaniach, Twoja strona będzie pojawiała się na wyższych pozycjach, w wynikach wyszukiwania.

Wzrost widoczności SEO, branża handel
Wzrost widoczności SEO, branża handel
Wzrost pozycjonowania, branża nieruchomości
Wzrost pozycjonowania, branża nieruchomości

Rozbudowa bloga firmowego

Blog firmowy to najprostsze rozwiązanie, które pozwala na pokazanie Twojej firmy w zupełnie innym świetle. Odpowiednio dobrane tematy przyniosą wartość klientom. Oprócz zakupów produktu czy usługi otrzymają od Ciebie coś więcej. Wpłynie to na ich satysfakcję i zaangażowanie. To natomiast pozytywnie wpływa na samą konwersję. Warto więc o to zadbać. Dodatkowo blog to setki słów kluczowych z Twojej branży, które zaindeksuje Google.

Budowanie popularności witryny

To szereg odpowiednio dobranych działań. Wszystko to na podstawie przeprowadzonych analiz, interpretacji wyników oraz wiedzy osób, które zajmują się tym konkretnym zadaniem. Powierzenie takiej działalności ekspertom jest najlepszym rozwiązaniem, jakie możesz wybrać. To oszczędność czasu dla Ciebie i gwarancja skuteczności dla samej strony www.

Monitoring wyników

Regularne analizowanie i interpretacja wyników to podstawa, która pozwala na odpowiednią optymalizację prowadzonych działań. Dzięki temu uzyskujemy najlepsze wyniki, które są zadowalające nie tylko dla naszych Klientów, ale również dla nas. Satysfakcja z wykonanej pracy jest dla nas priorytetem, a jest to możliwe jedynie dzięki maksymalnemu zaangażowaniu.

Wzrost widoczności strony, branża motoryzacja
Wzrost widoczności branża motoryzacja

Potrzebujesz szybkiej wyceny pozycjonowania? Zadzwoń 661 483 983.

Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Zastanawiasz się, czy warto postawić na pozycjonowanie Twojej strony internetowej? Czy warto poświęcić czas i zaangażować środki? Zobacz wszystkie korzyści, które otrzymasz podejmując decyzję, jaką jest współpraca z nami:

Wysoka pozycja Twojej strony internetowej w Google jest równoznaczna z większym zainteresowaniem użytkowników. Zdecydowanie chętniej klikamy w pozycje, które widzimy na na wyższych pozycjach w wyniku wyszukiwania. Osoby, które do Ciebie trafiają, mogą stać się klientami, którzy będą dokonywać zakupów regularnie. Dzięki temu odnotujesz większe zyski i będziesz mógł dalej rozwijać swoje przedsiębiorstwo.

Zdecydowana większość społeczeństwa korzysta z wyszukiwarki, jaką jest Google. Im wyższa pozycja w wyszukiwarce na różne frazy kluczowe, tym więcej wejść na stronę odnotujesz. To zupełnie proste!

Aby zostać zapamiętanym, trzeba pokazać się jednej osobie, chociaż kilka razy. Mówi się, że potrzeba aż 7 interakcji z daną firmą, aby ją zapamiętać. Właśnie dlatego pozycjonowanie jest aż tak ważne. Bycie widocznym w Google dla potencjalnych klientów zdecydowanie się opłaca!

Osoby, które korzystają z Google mają większe zaufanie do wyników organicznych. Oznacza to, że łącząc publikację wartościowych treści, wysokie wyniki wyszukiwania w Google oraz pracę ekspertów zyskasz najlepsze efekty

Wygląd wyników wyszukiwania Google

Po wpisaniu interesującej nas frazy w wyszukiwarkę Google, wyszukiwarka zwraca wynik wyszukiwania który składa się:

  • 4 górnych reklam Google Ads
  • 10 wyników organicznych (na które wpływ ma pozycjonowanie)
  • 3 dolnych reklam Google Ads

Czasami Google dodatkowo dokłada do standardowych wyników dane strukturalne i elementy rozszerzone, takie jak np. wyniki mapowe (jak na przykładzie obok), direct answer itp.

Wygląd reklam Google Ads też może się zmieniać w zależności od zapytania. Np. dla zapytań produktowych zamiast reklam tekstowych mogą pojawić się reklamy produktowe.

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej?

Warto pamiętać, że pozycjonowanie strony internetowej nie przyniesie natychmiastowych efektów. Wszystko uzależnione jest od rodzaju strony, założonych efektów, które chcemy uzyskać, branży, posiadanego budżetu, ilości konkurentów czy trudności słów kluczowych. W każdym z tych wypadków cierpliwość jak najbardziej popłaca. Dobrze prowadzone działania związane z pozycjonowaniem będą przynosiły zyski przez kolejne lata.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Profesjonaliści doskonale wiedzą, że podawanie sztywnych cenników nie będzie właściwe. Same ceny zależą od liczby fraz kluczowych, ich wielkości, grupy docelowej, czasu pracy czy też od samej branży. Sytuacja wygląda zupełnie inaczej w przypadku fraz lokalnych czy też krajowych. Zachęcamy więc do kontaktu z nami. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości. Przygotujemy ofertę zgodnie z Twoimi potrzebami.

wygląd wyników wyszukiwania Google

Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie Twojej strony WWW. Wypełnij formularz lub zadzwoń 22 10 10 180.

Pozycjonowanie stron Google – FAQ

Doskonale wiemy, że temat pozycjonowania generuje liczne wątpliwości. Właśnie dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie listę najczęściej zadawanych pytań. Mamy nadzieję, że nasze odpowiedzi okażą się pomocne.

Czego potrzeba, aby zacząć pozycjonowanie?

Z całą pewnością skuteczne pozycjonowanie strony internetowej jest możliwe dzięki zdobytej wiedzy, doświadczeniu oraz słuchaniu potrzeb klienta. Ważne jest wykonanie dokładnego i rzetelnego audytu, który określi stan faktyczny. Dzięki temu będzie można przygotować listę konkretnych działań do zrealizowania, a to właśnie za tym idą najlepsze efekty.

Czy pozycjonowanie wymaga zmian na mojej stronie WWW?

Tak. Profesjonalne działania związane z pozycjonowaniem polegają na holistycznym podejściu do przedstawionego przez Klienta problemu. Ważne jest zwrócenie uwagi na szybkość działania strony. Bardzo możliwe, że niektóre wtyczki są po prostu zbędne. Warto to zweryfikować.

Czy można otrzymać gwarancję efektów?

Nie. Żadna firma, po za Google, nie może gwarantować efektów pozycjonowania. Możemy bazować na swojej wiedzy i doświadczeniu, jednak Google to niezależna firma, która często zmienia swoje algorytmy. Jedyna skuteczna i gwarantowana metoda, aby na 100% być na pierwszej stronie Google, to kampanie Google Ads. 🙂

Co się dzieje z efektami pozycjonowania po końcu umowy?

Dobrze prowadzone działania sprawiają, że pozytywne efekty, są realnie odczuwane jeszcze przez jakiś czas po zakończeniu współpracy. Trzeba jednak pamiętać że Google zmienia swoje algorytmy, oraz o tym w każdej branży jest konkurencja, a miejsc na pierwszej stronie wyników Google tylko 10.

Jak długo trwa umowa na pozycjonowanie?

Zwykle zawieramy umowę na 12 miesięcy.

Moja starą stronę lub w trakcie budowy – czy można zacząć pozycjonowanie?

Tak. Na tym etapie można już rozpocząć budowanie siły domeny przez budowanie profilu linków. Warto jednak jak najszybciej zmienić, lub dokończyć proces budowy nowej strony.

Potrzebujesz zmienić stronę? Zapoznaj się z ofertą na tworzenie stron www.

Czy pozycjonowanie/SEO gwarantuje wysoką pozycję?

Żaden ekspert nie da stuprocentowej pewności, że Twoja firma pojawi się na TOP10. Dlaczego? Wszystko uzależnione jest od wielu czynników. W naszym działaniu kierujemy się sprawdzonymi metodami, które łączymy z indywidualnym podejściem do spraw Klientów. To natomiast z całą pewnością realnie zwiększa szanse na pojawienie się w pierwszych miejscach dla konkretnej frazy.

Pozycjonowanie a SEO, czy to samo?

Tak. Pozycjonowanie to słowo polskie. SEO jest skrótem z angielskiego i oznacza Search Engine Optimization.

Czy nazwa domeny wpływa na pozycjonowanie?

W sieci można znaleźć różne informacje. Nazwa domeny wpływa na pozycjonowanie jednak w bardzo ograniczonym zakresie. Warto zadbać o odpowiednią końcówkę (.pl,.com,.edu,.org), która określi jakiego rodzaju treści znajdzie na niej potencjalny użytkownik. Ważne są też dodatkowe zabezpieczenia, takie jak certyfikaty SSL. Z całą pewnością jest to element, na który trzeba uważać.

Co wybrać SEO czy Google Ads?

Rekomendujemy, aby oba działania odbywały się w tym samym czasie. To może przynieś efekt synergii. Warto korzystać z możliwości, które przynosi współczesny marketing. Rozważasz kampanię linków sponsorowanych? Zapoznaj się z ofertą kampanii Google Ads.

Czy pozycjonowanie można zrobić jednorazowo?

Pozycjonowanie to długotrwała praca. Pierwsze wyniki widać dopiero po kilku miesiącach. Algorytm Google ulega nieustannym zmianom. Trzeba się do niego dostosować i dopasować. Jednorazowe pozycjonowanie może przynieść efekty jedynie na chwilę. Jeżeli zależy ci na długotrwałych efektach, koniecznie zdecyduj się na współpracę długoterminową.

Czy Wedo pozycjonuje na innych rynkach niż Polska?

Nie. Nasze działania prowadzimy tylko na polskim rynku.

Ile minimalnie i maksymalnie słów kluczowych można pozycjonować?

W tym przypadku trudno podać konkretną liczbą. Pozycjonowanie jest zajęciem związanym z kreowaniem dopasowanych rozwiązań. Oznacza to, że wartości muszą być ściśle dopasowane do charakteru Twojej działalności. Sztywne ramy i reguły nie są najlepszym rozwiązaniem. Warto więc inwestować w działania, które będą dla Ciebie najbardziej skuteczne. Dlatego nie ma minimalnej czy maksymalnej ilości fraz.

Czy można zmieniać pozycjonowane słowa w trakcie współpracy?

Algorytm Google ulega nieustannym zmianom. W razie jakichkolwiek zmian najlepiej skontaktować się z naszymi ekspertami. Odpowiedzą oni na Twoje potrzeby i dopasują dalsze działania.

W jaki sposób sprawdzać efekty pozycjonowania?

Podstawą jest nieustanna analiza danych. Prace związane z pozycjonowaniem dobrze jest zacząć od dokonania audytu, który przedstawi realną sytuację strony internetowej lub też sklepu online. Kolejnym krokiem będzie instalacja odpowiednich narzędzi analitycznych i regularna weryfikacja uzyskiwanych efektów. W Wedo dodatkowo każdy Klient uzyskuje dostęp do panelu online, w którym może śledzić efekty pozycjonowania, oraz co miesięczne raporty na email.

Jakiego rodzaju raporty przesyłacie?

Nasze raporty przede wszystkim odpowiadają na potrzeby Klientów. Dostarczamy w nich najważniejsze i szczegółowe informacje. Wszystko po to, aby pomóc w zrozumieniu istoty problemu oraz wprowadzeniu zmian. Różnią się one w zależności od modelu współpracy z Klientem.

Masz pytania lub wątpliwości?