Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

zabezpieczenie ssl mixed content

Moja strona prawidłowo przekierowuje z http na https. Czy aby na pewno? Czym jest mixed content?

Przekierowanie z http na https to istotny krok w kierunku zabezpieczenia Twojej strony internetowej. Jednak to dopiero początek. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii „mixed content” w kontekście certyfikatu SSL. Dowiesz się, jak sprawdzić poprawność przekierowania oraz dlaczego tak ważne jest, aby naprawić wszelkie problemy związane z zawartością mieszaną. Spis treści: Jak sprawdzić przekierowanie http na https? Co to jest [...]
Czytaj więcej...
mężczyzna wyszukuje frazy kluczowe

Pozycjonowanie Shoper

Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper wyróżnia się przede wszystkim wysokim zwrotem z inwestycji, budową wizerunku Twojej marki w sieci oraz możliwością wypracowania solidnej przewagi konkurencyjnej. Aby osiągnąć sukces w Google, należy jednak znaleźć się na pierwszej stronie (w TOP 10), ponieważ to właśnie ten sektor gromadzi 95% ruchu w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Na czym polega pozycjonowanie Shoper? Pozycjonowanie [...]
Czytaj więcej...
czerwona kotwica na białym tle otoczona łańcuchem

Exact match, czyli jak odpowiedni tekst linku pomaga w SEO

Linki są jednym z najważniejszych czynników wpływających na pozycjonowanie strony internetowej. W SEO niebagatelne znaczenie ma nie tylko liczba i jakość linków, ale także sposób, w jaki są one przedstawione - najczęściej za pomocą klikalnego tekstu, zwanego anchor textem. To właśnie ten element ma za zadanie wskazać, czego dotyczy strona docelowa, a im precyzyjniej to robi, tym lepiej dla wyników [...]
Czytaj więcej...
Jak pisać opisy produktów aby były seo friendly?

Pozycjonowanie WooCommerce – 12 kroków do sukcesu Twojego e-commerce!

Spis treści: KROK 1 - Przeprowadź darmowy audyt SEO KROK 2 - Wybierz odpowiednie słowa kluczowe KROK 3 - Zoptymalizuj meta tytuły i meta opisy KROK 4 - Popraw adresy URL KROK 5 - Stwórz unikalne opisy produktów i kategorii KROK 6 - Przygotuj odpowiednie nagłówki KROK 7 - Popraw prędkość ładowania strony KROK 8 - Skonfiguruj responsywność serwisu KROK [...]
Czytaj więcej...
Najlepsze narzędzia marketingowe 2023

Najlepsze narzędzia marketingowe 2023 – TOP 7

Najlepsze narzędzia marketingowe 2023 Spis treści: Google Analytics HubSpot Mailchimp SEMrush Hootsuite Google Search Console Ahrefs Podsumowanie FAQ 1. Google Analytics Google Analytics jest dedykowane głównie właścicielom witryn internetowych i marketerom, którzy chcą śledzić i analizować dane dotyczące ruchu na stronie, zachowań użytkowników oraz efektywności działań marketingowych. Główne funkcje Google Analytics obejmują monitorowanie liczby odwiedzających, źródeł ruchu, demograficznych danych użytkowników, [...]
Czytaj więcej...
Jak pisać opisy produktów aby były seo friendly?

Jak pisać opisy produktów by były seo friendly?

Spis treści: Struktura optymalnego opisu produktu pod SEO Przedstawienie kilku kluczowych elementów opisu produktu Porady dotyczące używania słów kluczowych w treści opisu Omówienie znaczenia używania nagłówków i akapitów Podkreślenie potrzeby tworzenia łatwo czytelnych i zwięzłych opisów Wykorzystanie list wypunktowanych Dodanie odnośników wewnętrznych Sprawdzanie pisowni i gramatyki Optymalizacja treści i formatowanie opisów produktów pod SEO - najważniejsze zasady Wyróżnienie słów kluczowych [...]
Czytaj więcej...
Co to jest semantyczne SEO i jak je stosować?

Co to jest SEO semantyczne i jak je stosować?

W erze internetu wyszukiwarki odgrywają kluczową rolę w pozyskiwaniu informacji i przyciąganiu ruchu na stronę. Dla właścicieli serwisów www oraz marketerów, zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania stało się nieodzownym elementem sukcesu online. Jednakże tradycyjne metody optymalizacji treści już nie są wystarczające w obliczu coraz bardziej zaawansowanych algorytmów wyszukiwarek. Tutaj wkracza SEO semantyczne - nowa era optymalizacji stron internetowych. Chcesz dowiedzieć [...]
Czytaj więcej...
Jakie narzędzia wykorzystać do generowania tytułu SEO?

Jak stworzyć atrakcyjny i optymalny tytuł seo dla swojego artykułu?

Spis treści: 15 zasad tworzenia atrakcyjnych i optymalnych tytułów SEO Określ cel i treść artykułu Wykorzystaj słowa kluczowe Użyj krótkiego i zwięzłego tytułu Stwórz tytuł, który wyróżnia się spośród innych Zachęć czytelnika do działania Unikaj słów ogólnikowych i banałów Sprawdź wyniki wyszukiwania Obejmij tytuł numerycznymi listami lub poradnikami Unikaj oszukiwania użytkowników Użyj emocji w tytule Przetestuj kilka wariantów tytułu Unikaj [...]
Czytaj więcej...
Jak wykorzystać social media do zwiększenia ruchu na stronie?

Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia ruchu na stronie? – 23 sposoby!

Media społecznościowe stanowią obecnie nieodłączny element marketingu internetowego. Jeżeli podejdziemy do tej kwestii świadomie, będziemy mogli w łatwy sposób zwiększyć ruch na stronie, poprawić wskaźnik konwersji oraz zmaksymalizować zyski swojego przedsiębiorstwa. Chcesz poznać 23 sposoby na zwiększenie ruchu w obrębie witryny poprzez social media? W takim razie przeczytaj ten artykuł! Miłej lektury. Spis treści: Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?