Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Google Search Generative Experience (SGE) – Kolejny koniec SEO

Search Generative Experience (SGE) to jedna z największych zmian w wyszukiwarce Google od jej powstania. Wprowadzenie SGE zmienia sposób korzystania z wyszukiwarki, oferując bardziej zaawansowane i interaktywne doświadczenie użytkownika. Ta nowa funkcja, działająca na zasadzie asystenta sztucznej inteligencji, może znacząco wpłynąć na firmy bazujące na ruchu z Google. W artykule omawiamy, czym jest SGE, jak działa oraz jakie są potencjalne [...]
Czytaj więcej...
zespół w firmie omawia platformę linkedin

LinkedIn – czym jest największa platforma social media dla profesjonalistów?

LinkedIn, uznawany za najważniejszą sieć zawodową na świecie, to nie tylko platforma do poszukiwania pracy czy rekrutacji. To przestrzeń, w której profesjonaliści mogą budować swoją markę osobistą, nawiązywać wartościowe kontakty i rozwijać swoje umiejętności. Jakie funkcje oferuje LinkedIn Premium, i jak można zoptymalizować swój profil, aby maksymalnie wykorzystać potencjał tej sieci? W niniejszym wpisie blogowym przyjrzymy się bliżej tej platformie, [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Google Search Console? - Wedo.pl

Czym jest Google Search Console? Kompletny poradnik 2024!

Google Search Console jest nieodzownym narzędziem pracy każdego, kto chce poprawić widoczność swojej witryny w Google. W tym poradniku przedstawię czym jest GSC, jak połączyć go z naszą witryną, jakie wskaźniki możemy tam monitorować, co one oznaczają i gdzie je znaleźć, ponieważ niektóre z nich są skrzętnie ukryte przed oczami laików! Zapraszam do lektury. Spis treści: Toggle Czym jest Google [...]
Czytaj więcej...
Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs)

Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO? Kompleksowy poradnik

Technologię breadcrumbs wykorzystują zarówno sklepy e-commerce, usługowe strony internetowe oraz serwisy blogowe. Jest bardzo przydatna, ponieważ wpływa na pozycjonowanie, poprawia wartość witryny z punktu widzenia użytkowników, a dodatkowo zwiększa konwersję zakupową, zmniejszając jednocześnie współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO. Przedstawimy również zalety breadcrumbs, praktyczne przykłady oraz [...]
Czytaj więcej...
copywriterka używa perplexity ai

Co to jest Perplexity AI? Czy to dobra alternatywa dla ChatGPT?

W listopadzie 2022 roku, kiedy Open AI przedstawiło światu swój rewolucyjny model językowy ChatGPT, cała branża technologiczna szybko zrozumiała, że to kluczowy moment do zająć przodujące pozycje w konkurencji. Wśród różnych dostępnych opcji, jedną z najciekawszych i naszym zdaniem najlepszych alternatyw dla ChatGPT jest Perplexity.ai. W poniższym artykule przybliżymy, czym się różni to narzędzie, jakie ma zalety oraz wady, aby [...]
Czytaj więcej...
Seo wykresy i analiza

SEO – co to jest? Historia, trendy, narzędzia i rentowność

Czy wiesz, że ponad 90% internautów szuka informacji o produktach i usługach w wyszukiwarkach? To właśnie tam decyduje się, czy odwiedzą Twoją stronę, czy wybiorą konkurencję. W tym miejscu z pomocą przychodzi SEO, czyli Search Engine Optimization, czyli sztuka optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. Spis treści: Toggle Definicja SEOCele SEO i korzyści dla biznesuDlaczego w SEO skupiamy się głownie [...]
Czytaj więcej...
reklama w tv kompendium wiedzy

Kompendium wiedzy o reklamie telewizyjnej

Telewizja pomimo rosnącego znaczenia internetu pozostaje znaczącym medium mającym ogromne oddziaływanie marketingowe. W tym kompendium staram się przybliżyć wszelkie kwestie jakich należy być świadom przed przystąpieniem do realizacji kampanii w TV. Spis treści: Toggle Reklama w telewizji – ogólne spojrzenieIle kosztuje kampania w TV?Zalety kampanii telewizyjnejWady kampanii TVFormy zakupu TV w stacjachFormy reklam – spot TVSezonowość w reklamie w telewizjiHarmonogram [...]
Czytaj więcej...
Threads - co to jest i jak można na nim zarobić?

Threads – co to jest i jak można na nim zarobić?

Świat mediów społecznościowych ewoluuje, a w centrum tej zmiany pojawia się Threads od Meta – platforma zaprojektowana, by zapewnić bardziej osobiste doznania.Ta innowacyjna aplikacja rzuca wyzwanie tradycyjnym mediom, oferując bardziej intymne i skoncentrowane środowisko dla wymiany treści. Skierowana do tych, którzy cenią sobie bezpośrednie i osobiste połączenia, Threads obiecuje odświeżyć sposób, w jaki dzielimy się momentami życia. Czy stanie się nowym ulubieńcem wśród użytkowników mediów społecznościowych? Jak Threads może przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu?

Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?