Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową? - Wedo.pl

Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową?

W 2021 roku wartość rynku reklamowego w Polsce przekroczyła 10,5 miliarda złotych. Rosnące nakłady na promocję oraz intensywna konkurencja sprawiają, że przygotowanie i realizacja skutecznej strategii marketingowej mają ogromne znaczenie dla realizacji celów biznesowych. Nie każdy przedsiębiorca ma możliwość stworzenia wewnętrznego działu marketingu, i tu z pomocą przychodzą agencje marketingowe. Z tego artykułu dowiesz się, czym się zajmują, jakie rodzaje [...]
Czytaj więcej...
Jak meta tagi wpływają na SEO? - Wedo.pl

Jak meta tagi wpływają na pozycjonowanie SEO? Poradnik 2022!

Pomimo tego, że stronę internetową należy projektować głównie z myślą o odbiorcach, już na etapie jej tworzenia warto zająć się widocznością witryny w wynikach wyszukiwania. Ostatecznie, nawet najlepiej zaprojektowana strona nie spełni swojej roli, jeśli użytkownicy sieci nie będą mogli na nią trafić. Jednym z narzędzi wpływających na widoczność witryny są meta tagi służące do odpowiedniego opisania naszego serwisu. W [...]
Czytaj więcej...
Czym jest responsywny design strony? - Wedo.pl

Na czym polega responsywny design strony?

Od dekady sukcesywnie rośnie odsetek osób korzystających z Internetu na smartfonach i tabletach, a w październiku 2016 r. urządzenia mobilne po raz pierwszy wyprzedziły tradycyjne komputery, jeśli chodzi o ruch w sieci. W tej chwili już aż 57% ruchu internetowego pochodzi z telefonów, co wymusza na webmasterach podejście mobile first. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest responsywność, na czym [...]
Czytaj więcej...
Jak działają roboty indeksujące Google? - Wedo.pl

Jak działają roboty indeksujące Google?

Jak wynika z raportu portalu Interaktywnie.com, w 2021 r. na świecie było niemal 1,9 miliarda stron internetowych. Taką ilość trudno sobie nawet zwizualizować, nie mówiąc już o przejrzeniu całej dostępnej zawartości, mimo to konieczne jest katalogowanie tych treści, choćby po to, by możliwe było odnalezienie interesujących nas materiałów. Z pomocą przychodzą roboty indeksujące, odpowiedzialne za „przeczesywanie” Internetu i tworzenie bazy [...]
Czytaj więcej...
Jak zbudować biznes online

Jak zbudować biznes online?

Coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie własnego biznesu online. To kusząca i nowoczesna forma, która cieszy się rosnącą popularnością na całym świecie. Wszystko dzięki stosunkowo niskiemu progowi wejścia, choć wiele zależeć może od rodzaju działalności czy oferowanych usług. W każdym przypadku jednak promocja marki online jest stosunkowo nieskomplikowana, choć składa się z wielu elementów, o których nie można zapomnieć. [...]
Czytaj więcej...
Czego dowiesz się z raportu SEO

Czego dowiesz się z raportu SEO? Poradnik 2022!

Rynek SEO w ostatnich latach bardzo się zmienił. Jeszcze do niedawna popularnym rozwiązaniem było pozycjonowanie hybrydowe polegające na ustaleniu listy pożądanych słów kluczowych we współpracy z klientem, natomiast kwota na fakturze zależała bezpośrednio od pozycji fraz wskazanych w wynikach wyszukiwania. Spis treści: Czym jest raport SEO? Dlaczego raportowanie działań SEO jest takie ważne? Jakie są cechy raportu SEO? Przejrzysty Prosty [...]
Czytaj więcej...
kampanie telewizyjne

Co powinieneś wiedzieć o kampanii w telewizji?

Kampania w telewizji to obecnie najpopularniejsza forma marketingu wykorzystywana przez najbardziej znane przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie. Każdego dnia TV oglądają miliony ludzi, dlatego też wyświetlanie reklamy w odpowiedniej porze pozwoli dotrzeć do idealnej grupy docelowej. Jednokrotnie powtarzany spot reklamowy, który zawiera obraz i dźwięk jest zapamiętywany przez odbiorców nawet na kilka lat. Ta strategia komunikacyjna jest idealnym rozwiązaniem [...]
Czytaj więcej...
rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads

Rodzaje rozszerzeń reklam w Google Ads

Rozszerzenia Google Ads to bardzo przydatne narzędzie, które niesie ze sobą szereg korzyści. Jedną z nich jest przede wszystkim zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Na tym jednak dopiero początek zalet korzystania z rozszerzeń, jakie oferuje dawny AdWords. Przeczytaj i dowiedz się, jakie rozszerzenia reklam w Google Ads istnieją oraz dlaczego warto z nich korzystać! Spis treści: Czym są rozszerzenia reklam [...]
Czytaj więcej...
wskaźniki sieciowe

Czym jest Core Web Vitals i na co wpływa?

Web Core Vitals to wskażniki, na podstawie których Google ocenia doświadczenia użytkownika strony internetowej. Dotyczące stabilności layoutu, prędkości ładowania strony oraz szybkości jej interakcji mają ogromne znaczenie dla pozycjonowania strony. Przeczytaj i dowiedz się, jak działa Core Web Vitals oraz na co wpływa! Spis treści: Czym jest Core Web Vitals? Jak Core Web Vitals wpływa na pozycjonowanie strony? Jak poprawić wynik [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?