Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

wskaźniki sieciowe

Czym jest Core Web Vitals i na co wpływa?

Web Core Vitals to wskażniki, na podstawie których Google ocenia doświadczenia użytkownika strony internetowej. Dotyczące stabilności layoutu, prędkości ładowania strony oraz szybkości jej interakcji mają ogromne znaczenie dla pozycjonowania strony. Przeczytaj i dowiedz się, jak działa Core Web Vitals oraz na co wpływa! Spis treści: Czym jest Core Web Vitals? Jak Core Web Vitals wpływa na pozycjonowanie strony? Jak poprawić wynik [...]
Czytaj więcej...
Czym jest i jak korzystać z analizy ruchu w Google Analytics?

Czym jest i jak korzystać z Analizy ruchu w Google Analytics?

Ruch na stronie to jeden z ważniejszych wyznaczników skuteczności działań prowadzonych w ramach SEO. Właściwa identyfikacja źródeł ruchu pozwala zmierzyć i przeanalizować wydajność podjętych kampanii Google Ads i optymalizacji seo, aby móc je w razie potrzeby udoskonalić. Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzi, które bada zachowania użytkowników odwiedzających stronę internetową i dostarcza wszelkich statystyk na ich temat. W jaki [...]
Czytaj więcej...
billboard

Dlaczego warto zainwestować w reklamę wielkoformatową?

Reklama wielkoformatowa wciąż jest popularną formą promocji firm. Wynika to przede wszystkim z jej siły przekazu i dużego zasięgu. Tego typu rozwiązanie to często nieodłączny element miejskiej przestrzeni. Jakie są najważniejsze zalety reklamy wielkoformatowej? Kiedy warto w nią zainwestować? Spis treści Duża przestrzeń i możliwości Skuteczność reklamy wielkoformatowej Reklama wielkoformatowa jaka powinna być? Kto powinien zainwestować w reklamę wielkoformatową? Duża [...]
Czytaj więcej...
marketing

Marketing firmy budowlanej

W Polsce branża budowlana rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Firmy działające w tym sektorze stosują różne sposoby na dotarcie do nowych klientów, a bardzo pomocne okazują się narzędzia marketingowe. Korzystają z nich nie tylko największe przedsiębiorstwa, jednak nie wszyscy zauważają oczekiwane rezultaty. Jak powinien wyglądać marketing w branży budowlanej? O czym należy pamiętać? Spis treści: Dopracowana strona internetowa Aktywność w mediach [...]
Czytaj więcej...
Google Tag manager

Co to jest Google Tag Manager i jak z niego korzystać?

Zastanawiasz się, jak analizować zachowania klientów, monitorować wydajność strony, stworzyć efektywne lejki sprzedażowe lub kontrolować przychody z różnych źródeł? Aby osiągnąć sukces, potrzebujesz do tego odpowiednich narzędzi.  Jednym z nich jest właśnie bezpłatny Google Tag Manager, który pozwala sprawnie zarządzać skryptami poprzez instalację specjalnych kodów śledzących na stronie lub aplikacji! Spis treści: Profesjonalne narzędzie dla markerów Dlaczego warto korzystać z [...]
Czytaj więcej...
Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Każda firma powinna mieć własną stronę internetową, ponieważ pełni ona funkcję wizytówki przedstawiającej najważniejsze informacje dla klientów. Obecnie brak witryny jest czymś zaskakującym i to w większości branż, dlatego nie należy zbyt długo zwlekać z jej stworzeniem. Jednocześnie trzeba zadbać o to, aby projekt był starannie zaplanowany i wykonany. Dlaczego jest to tak istotne? Spis treści: Liczy się pierwsze wrażenie [...]
Czytaj więcej...
Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony

Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony?

Za pośrednictwem bloga można dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ważne informacje na określone tematy. Nie ma więc nic zaskakującego w tym, że stał się on ważnym narzędziem marketingowym, które wykorzystuje coraz więcej firm. Okazuje się, że systematyczne prowadzenie bloga pozytywnie wpływa na pozycję, jaką witryna zajmuje w wynikach wyszukiwania. Jak to możliwe? Spis treści: Pisanie na tematy interesujące odbiorców [...]
Czytaj więcej...
Jakie znaczenie ma dla firmy identyfikacja wizualna?

Jakie znaczenie ma dla firmy identyfikacja wizualna?

To, jak firma jest postrzegana przez klientów, tych stałych, jak i potencjalnych, ma niemałe znaczenie dla jej dalszego rozwoju. Identyfikacja wizualna to jednak coś więcej niż dobre imię biznesu — to przede wszystkim rozpoznawalność i wyróżnianie się na tle konkurencji. Co dokładnie oznacza to pojęcie i dlaczego odgrywa tak istotną rolę w każdej firmie? Spis treści: Co to jest identyfikacja [...]
Czytaj więcej...
Kampania social media

Kampania social media – skuteczna promocja firmy w Internecie

Media społecznościowe to bardzo pomocne narzędzie marketingowe dla firm. Za ich pośrednictwem można komunikować się z klientami, także tymi potencjalnymi, budować trwałe relacje, a ponadto promować swoje produkty czy usługi. Kampania social media to ciekawe rozwiązanie dla biznesów z różnych branż, gdyż daje sporo możliwości. Jak ją przeprowadzić i wykorzystać cały potencjał? Spis treści: Na czym polega kampania social media? [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?