Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

GoogleDisplay Google Ads – czym jest reklama banerowa Google

Display Google Ads – czym jest reklama banerowa Google?

Stronę internetową można wypromować na wiele sposobów, przykładowo za pomocą reklam banerowych w sieci Google. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do określonej grupy docelowej, którą z pewnością zainteresuje dany komunikat reklamowy. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Czym jest usługa Google/Display Google Ads? Spis treści: Reklama banerowa Google – co to jest? Rodzaje reklam banerowych Display Google Ads [...]
Czytaj więcej...

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej (ang. SEO – Search Engine Optimization) to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarkach. Umiejętne przeprowadzenie całego procesu sprawia, że strona zajmuje wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. To oznacza, że staje się lepiej widoczna i użytkownicy bez trudu na nią trafiają. Działania z zakresu optymalizacji są niezbędne, aby strona docierała do dużej liczby [...]
Czytaj więcej...
co to jest google doubleclick

Co to jest Google Doubleclick?

Każdy biznes do właściwego funkcjonowania i utrzymania się na rynku potrzebuje skutecznych kampanii marketingowych. W dobie powszechnego dostępu do internetu większość ruchu marketingowego przeniosło się właśnie do tego medium. Oprócz budowy strony WWW oraz pozycjonowania, warto skorzystać z możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie, zwłaszcza że algorytmy są w stanie monitorować i gromadzić dane o konsumentach. Z puntu widzenia reklamodawcy informacje [...]
Czytaj więcej...
kanibalizacja treści w seo

Kanibalizacja treści czyli jak nie pozycjonować strony

Zdarzyło Ci się kiedyś zauważyć dziwne zachowanie wyników Google dla Twojej strony? Po wpisaniu słów kluczowych zdarza im się zamieniać między sobą miejscami lub w ostatnim czasie bez przyczyny Twoja strona spadła w rankingu? Przyczyną może być kanibalizacja treści, która w krótkim czasie potrafi zepsuć efekty całego pozycjonowania. Koniecznie sprawdź, na czym polega kanibalizacja oraz jak się przed nią chronić. [...]
Czytaj więcej...
Google merchant center - co to jest?

Google Merchant Center – co to jest?

Google Merchant Center jest narzędziem służącym do zarządzania kampaniami e-commerce w Google Ads. Niniejszy artykuł wyjaśnia, czym dokładnie jest to narzędzie i jak działa. Spis treści: Czym dokładnie jest GMC? Od czego zacząć? Co dalej? Konfiguracja dostawy Plik produktowy Ile to kosztuje? Czy się opłaca? Czym dokładnie jest GMC? Polska nazwa narzędzia to Centrum Sprzedawcy Google. Dedykowane jest przede wszystkim [...]
Czytaj więcej...
Facebook Ads - czy reklama na FB jest dobrym sposobem pozyskiwania klientów

Facebook Ads – czy reklama na FB jest dobrym sposobem pozyskiwania klientów?

Facebook to obecnie jeden z największych reklamodawców na świecie. Miliony osób korzystają z tego serwisu społecznościowego na co dzień. Dlatego też coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie własnego fanpage i dzielenie się darmowymi informacjami, ale także korzystanie z płatnej promocji. Reklama na FB umożliwia nam dotarcie do praktycznie każdej grupy docelowej, więc jest to świetne źródło pozyskiwania nowych klientów. [...]
Czytaj więcej...
Rekomendacje na Google Ads

Rekomendacje na Google Ads

W dwudziestym pierwszym wieku nowoczesne technologie internetowe są nieodłącznym elementem właściwie każdego rodzaju przedsiębiorstwa – są one powszechnie wykorzystywane m.in. podczas prowadzenia działań z zakresu marketingu. Jednym z chętnie stosowanych narzędzi są rekomendacje Google Ads. Spis treści: Rekomendacje Google Ads – czym właściwie są? Rekomendacje Google Ads – gdzie je znaleźć? Rekomendacje Google Ads – rodzaje Rekomendacje Google Ads – [...]
Czytaj więcej...
kampanie mailingowe co to jest

Kampanie mailingowe – co to jest?

Promocja firmy w Internecie obecnie nie tylko nikogo już nie dziwi, ale jest wręcz standardem. W tym celu można wykorzystać kilka rodzajów narzędzi - od pozycjonowania przez reklamy w social mediach aż do kampanii mailingowych. Czym są te ostatnie? Jakie mają zalety i jakie mogą przynieść korzyści? Tego wszystkiego dowiesz się poniżej. Spis treści:  Kampanie mailingowe – co to jest? [...]
Czytaj więcej...
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO - czym jest i co daje?

Linkowanie w SEO – czym jest i co daje?

Pozycjonowanie to współcześnie bardzo znana i skuteczna forma promowania swojej strony internetowej w sieci, w tym przypadku za pomocą wyników organicznych wyszukiwarki. Chcąc osiągnąć szczytowe pozycje w wyszukiwarce, wykonuje się szereg rozmaitych działań, które podzielić można na działania on-site oraz off-site. Te pierwsze związane są, chociażby z optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarki, czy regularnym tworzeniem treści, nasyconych słowami kluczowymi. [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?