Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Co to jest semantyczne SEO i jak je stosować?

Co to jest SEO semantyczne i jak je stosować?

W erze internetu wyszukiwarki odgrywają kluczową rolę w pozyskiwaniu informacji i przyciąganiu ruchu na stronę. Dla właścicieli serwisów www oraz marketerów, zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania stało się nieodzownym elementem sukcesu online. Jednakże tradycyjne metody optymalizacji treści już nie są wystarczające w obliczu coraz bardziej zaawansowanych algorytmów wyszukiwarek. Tutaj wkracza SEO semantyczne - nowa era optymalizacji stron internetowych. Chcesz dowiedzieć [...]
Czytaj więcej...
Jakie narzędzia wykorzystać do generowania tytułu SEO?

Jak stworzyć atrakcyjny i optymalny tytuł seo dla swojego artykułu?

Spis treści: 15 zasad tworzenia atrakcyjnych i optymalnych tytułów SEO Określ cel i treść artykułu Wykorzystaj słowa kluczowe Użyj krótkiego i zwięzłego tytułu Stwórz tytuł, który wyróżnia się spośród innych Zachęć czytelnika do działania Unikaj słów ogólnikowych i banałów Sprawdź wyniki wyszukiwania Obejmij tytuł numerycznymi listami lub poradnikami Unikaj oszukiwania użytkowników Użyj emocji w tytule Przetestuj kilka wariantów tytułu Unikaj [...]
Czytaj więcej...
Jak wykorzystać social media do zwiększenia ruchu na stronie?

Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia ruchu na stronie? – 23 sposoby!

Media społecznościowe stanowią obecnie nieodłączny element marketingu internetowego. Jeżeli podejdziemy do tej kwestii świadomie, będziemy mogli w łatwy sposób zwiększyć ruch na stronie, poprawić wskaźnik konwersji oraz zmaksymalizować zyski swojego przedsiębiorstwa. Chcesz poznać 23 sposoby na zwiększenie ruchu w obrębie witryny poprzez social media? W takim razie przeczytaj ten artykuł! Miłej lektury. Spis treści: Jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia [...]
Czytaj więcej...
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji treści

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do optymalizacji treści? Przegląd dostępnych rozwiązań i sposobów ich zastosowania.

Wraz z rozwojem technologii, sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w wielu dziedzinach (również w optymalizacji treści). AI pozwala na analizę danych oraz dostosowanie contentu do potrzeb i preferencji użytkowników. Dzięki temu, firmy mogą dostarczać spersonalizowane treści, które są bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców. W tym artykule omówimy, jakie rozwiązania z zakresu optymalizacji można wykorzystać oraz jakie korzyści [...]
Czytaj więcej...
Jak korzystać z Google Analytics 4?

Jak korzystać z Google Analytics 4? Konfiguracja i porady!

Właściwa konfiguracja Google Analytics 4 umożliwia dokładną weryfikację rezultatów związanych z działaniem Twojej strony internetowej oraz wdrażanymi rozwiązaniami reklamowymi. Za pomocą tego narzędzia możesz w łatwy sposób przeanalizować współczynnik konwersji (w opcji "Zdarzenia" lub "Cele"), śledzić interakcje użytkowników ze stroną (np. czas spędzony na stronie, liczba odsłon), a także analizować trendy i zachowania internautów (np. źródła ruchu, urządzenia, lokalizacja geograficzna). [...]
Czytaj więcej...
Jak budować relację z klientami

Jak budować relacje z klientami? Sposoby na pozyskanie i utrzymanie lojalnych odbiorców.

W dzisiejszych czasach, gdy rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, budowanie relacji z klientami staje się kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Dobre relacje pozwalają pozyskać nowych odbiorców oraz utrzymać lojalnych konsumentów, co z kolei skutkuje wzrostem sprzedaży oraz maksymalizacją dochodów. Jeżeli chcesz poznać sposoby umożliwiające budowanie stabilnych relacji z klientami - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Omówimy w nim najskuteczniejsze metody pozyskiwania [...]
Czytaj więcej...
Jak reklamować się w radiu i telewizji

Jak reklamować się w radiu i telewizji? Porównanie zalet i wad różnych rodzajów spotów i audycji.

Reklama to główny sposób umożliwiający dotarcie do potencjalnych klientów i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki. Promocja telewizyjna oraz radiowa są obecnie jednymi z najskuteczniejszych form reklamy, które okazują się także najdroższymi rozwiązaniami na rynku. W zależności od potrzeb i budżetu, przedsiębiorstwa mogą wybierać spośród różnych rodzajów spotów i audycji radiowych oraz telewizyjnych. W dzisiejszym artykule omówimy zalety, a także wady konkretnych [...]
Czytaj więcej...
Strona przyjazna dla użytkownika i wyszukiwarek

Jak stworzyć stronę zgodną z SEO oraz UX? Poradnik!

Posiadanie strony internetowej jest obecnie jednym z fundamentalnych elementów prowadzenia biznesu. Należy natomiast dodatkowo zadbać o jej optymalizację - nie tylko pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale również użytkowników (UX), ponieważ w ostatnim kwartale 2022 roku ponad 70% internautów odwiedzało sklepy internetowe za pośrednictwem tabletów lub smartfonów. Jeżeli chcesz poznać szczegóły dot. budowania witryn pod kątem SEO oraz mobile-friendly, koniecznie przeczytaj [...]
Czytaj więcej...
wysoka widoczność reklamy outdoor

Czy reklama outdoor to wciąż ważny element strategii marketingowej?

Reklama outdoorowa (zewnętrzna) jest ważnym elementem każdej strategii marketingowej. Za jej pomocą możemy dotrzeć do ogromnej rzeszy odbiorców w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu. Klienci kreatywnego domu mediowego Wedo wybierają najczęściej kampanie billboardowe, kampanie w metrze oraz reklamowe siatki wielkoformatowe. Dobrym rozwiązaniem, które często polecamy jest również reklama na autobusach pozwalająca wypromować wizerunek Twojej marki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?