Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Projektowanie stron WWW - Wedo.pl

Projektowanie stron www – najważniejsze informacje!

Projektowanie stron zgodnie z najnowszymi standardami SXO (ang. Search Experience Optimization) jest absolutną koniecznością, jeśli pod uwagę weźmiemy aktualne trendy związane z doświadczeniami użytkowników. Warto zadbać, żeby Twój przyszły serwis był nie tylko użyteczny, ale także generował wartościowy ruch z wyszukiwarek, zapytania od klientów, realizował transakcje, był pomocny i odpowiadał na najważniejsze pytania potencjalnych odbiorców. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcimy [...]
Czytaj więcej...
Jak dobierać słowa kluczowe? Wedo.pl

Keyword research – jak dobierać słowa kluczowe dla SEO?

Efektywność kampanii pozycjonerskich jest uzależniona od wielu czynników, m.in. technicznego SEO, jakości optymalizacji treści oraz wartości pozyskiwanych odnośników zewnętrznych. Keyword Research powinien być jednak traktowany niezwykle priorytetowo, ponieważ to właśnie dobór słów kluczowych stanowi istotę całego procesu SEO. Zaniedbując ten punkt, pozbawiamy się szansy na maksymalizację sprzedaży pod kątem ważnych dla nas nisz. I właśnie o słowach kluczowych porozmawiamy w [...]
Czytaj więcej...
Powody dla których warto prowadzić bloga firmowego - Wedo.pl

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? – 9 powodów!

Prowadzenie blogów firmowych staje się coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem umożliwiającym promocję stron internetowych. Może być to zarówno dodatkowa, jak i główna forma reklamy online – tuż obok pozycjonowania (SEO), kampanii linków sponsorowanych (Google Ads), czy też marketingu w mediach społecznościowych. Umiejętnie prowadzony blog firmowy ułatwia przedsiębiorcom promowanie produktów oraz usług, a także budowanie więzi na linii firma → klient. I [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Content Marketing? - Wedo.pl

Czym jest content marketing i dlaczego warto w niego zainwestować?

Marketerzy promują strony na różne sposoby – inwestując w pozycjonowanie, Google Ads, kampanie w mediach społecznościowych, rozsyłając newslettery, a także poprzez współpracę z influencerami. Pozwala to wypromować firmę, zbudować świadomość marki oraz pozyskać dodatkowych klientów, którzy zasilą budżet danego przedsiębiorstwa. Istnieje jeszcze jedna, znakomita metoda umożliwiająca osiągnięcie sukcesu w sieci, a mianowicie – content marketing. Właśnie o tym zagadnieniu porozmawiamy [...]
Czytaj więcej...
Czym zajmuje się agencja marketingowa

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Realizacja założonych celów biznesowych wymaga opracowania i wdrożenia kompleksowej, skutecznej strategii marketingowej. Przedsiębiorcy nie muszą jednak robić tego samodzielnie, ponieważ na rynku działa bardzo wiele agencji marketingowych, oferujących wsparcie zarówno na etapie przygotowywania strategii, jak i przeprowadzenia konkretnych działań promocyjnych. O tym, czym zajmują się agencje marketingowe oraz jakie zadania można im zlecić, dowiesz się z dzisiejszego artykułu. Zaczynamy! Spis [...]
Czytaj więcej...
Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?

Jak pozycjonować sklep internetowy?

Globalna pandemia w istotny sposób wpłynęła na zwyczaje zakupowe konsumentów, doprowadzając do wzrostu znaczenia sektora e-commerce: pod koniec 2021 r. udział handlu online w ogóle handlu detalicznego przekroczył 11%. Przekłada się to na liczbę podmiotów oferujących możliwość zakupu przez Internet: we wrześniu 2021 r. liczba zarejestrowanych w Polsce e-sklepów przekroczyła pięćdziesiąt tysięcy. Oba te czynniki sprawiają, że rośnie znaczenie odpowiedniego [...]
Czytaj więcej...
Czym jest kanibalizacja treści?

Czym jest kanibalizacja treści i jak z nią walczyć?

Pozycjonowanie strony jest długofalowym procesem, który wymaga przygotowania i wdrożenia kompleksowej strategii SEO. Z czasem może się jednak okazać, że przygotowane rozwiązania i prowadzone działania nie pozwalają na osiągnięcie wysokiej pozycji w SERP-ach. Częstą występującą przyczyną takiego stanu rzeczy może być zjawisko określane mianem kanibalizacji treści. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest kanibalizacja treści i jak można z nią [...]
Czytaj więcej...
Certyfikat SSL

Dlaczego certyfikat SSL jest istotny dla pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony to długofalowy proces, na który składają się działania on-site i off-site. Choć liczba czynników rankingowych nie jest publicznie znana, dzięki wysiłkowi specjalistów SEO udało się odkryć niektóre z nich. Google zwraca uwagę na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego między innymi z uwagi na pozycję w SERP-ach warto zainwestować w certyfikat zabezpieczeń. O tym, czym jest certyfikat SSL i dlaczego jest [...]
Czytaj więcej...
Rodzaje kampanii Google Ads

Jakie wyróżniamy rodzaje kampanii Google Ads?

Istniejący od 2000 r. system reklamowy Google wygenerował dla firmy w 2021 r. prawie 210 miliardów dolarów, czyli ok. 80% całego przychodu przedsiębiorstwa w zeszłym roku. Nic dziwnego, że gigant z Mountain View stale rozwija tę usługę, wzbogacając ją o dodatkowe funkcje i możliwości. Liczba dostępnych rozwiązań robi wrażenie, ale zdecydowanie warto poznać je bliżej, żeby w pełni wykorzystać ich [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?