Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

konwersja google adwords

Konwersje Google Ads

Nowoczesny biznes praktycznie nie może istnieć jeżeli nie posiada swojej tożsamości internetowej, a jego rozwój w dużej mierze uzależniony jest od działań budujących markę. Działania SEO są niezmiernie ważne, jednak nie będą w stanie zastąpić dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej. Postaram się dzisiaj wyjaśnić jak zacząć reklamować się za pomocą kampanii Google Ads i zdobyć maksymalną liczbę konwersji. Spis treści: Czym [...]
Czytaj więcej...
Jak pisać skuteczne teksty SEO

Jak pisać odpowiednie teksty SEO?

Każda branża rządzi się swoimi prawami, podobnie jest w kwestii e-commerce i innych biznesów internetowych. Wartościowe i przyciągające użytkownika treści są niezbędne, aby przyciągnąć większe zainteresowanie z ich strony, które może przynieść spore korzyści dla firmy. Dlatego też niezbędne jest odpowiednie zoptymalizowanie strony pod względem SEO, tak aby była ona jak najbardziej interesująca co w prosty sposób wygeneruje większy ruch [...]
Czytaj więcej...
content marketing co to jest?

Content marketing – co to jest?

Kiedy przeciętna osoba trafi na artykuł dotyczący kosztów produkcji danego przedmiotu, często zaczyna zastanawiać się nad powodem, dla którego ten sam, tani w produkcji przedmiot, jest sprzedawany za krotność swojej wartości, a mimo to nadal znajduje spore rzesze odbiorców. Prawda jest taka, że za sukcesem sprzedażowym stoi znacznie więcej, niż sam produkt. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że za [...]
Czytaj więcej...
Co to jest reklama w radio i jak ją zaplanować?

Co to jest reklama radiowa i jak ją zaplanować?

Radio to stary, ale elastyczny środek przekazu - i wbrew niektórym domysłom: taki, który nadal jest aktualny we współczesnym świecie. Oferuje szeroki, ciągły zasięg - zwłaszcza w trakcie restrykcji związanych z COVID-19, kiedy dużo osób pracuje w domu i mają czas na słuchanie. Podczas tworzenia reklamy w radio należy wziąć pod uwagę trzy czynniki, które będą miały ogromny wpływ na [...]
Czytaj więcej...
Nagłówki w pozycjonowaniu

Nagłówki w pozycjonowaniu stron www

Optymalizacja strony internetowej tak, by zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, nie należy do najłatwiejszych zadań. W istocie ważny jest praktycznie każdy element, który może przesądzić o tym, jak strona zostanie oceniona przez algorytmy i silniki wyszukiwarki. Dziś poświęcimy nieco uwagi nagłówkom - pozornie niewielkim elementom, od których bardzo wiele zależy. Spis treści: Czym są nagłówki strony internetowej? Dlaczego tekst SEO powinien [...]
Czytaj więcej...

Google Analytics co to jest?

Analiza ruchu na stronie internetowej to nieodłączny element prowadzonych działań marketingowych. Bez Google Analytics trudno by było nam określić czy nasze działania przynoszą efekty oraz w jakim kierunku zmierzamy. To darmowe narzędzie analityczne pozwala sprawdzić, skąd pozyskujemy ruch do strony internetowej, a także jak wygląda ścieżka klienta od wejścia na stronę do dodania produktów do koszyka i dokonania płatności. Warto [...]
Czytaj więcej...
Reklama na autobusach

Reklama na autobusach i komunikacji miejskiej – czy warto w nią inwestować?

Choć mówi się, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy, to w dobie przesycenia informacją i reklamami atakujących z każdej strony, ciężko się z tym stwierdzeniem zgodzić. Produkty czy usługi, nie ważne jak wysoką mają jakość, giną w chaosie informacyjnym. Dziś nie wystarczy zwykła reklama, należy bowiem tak zareklamować produkt, by wyróżniał się wśród ofert innych producentów. Dobra reklama to zazwyczaj [...]
Czytaj więcej...

Do czego służy narzędzie Google Search Console

Narzędzie Google Search Console to jedno z kilku i bodaj najbardziej znane ze wszystkich narzędzi, jakie Google udostępnia webmasterom i administratorom, by ci mogli na podstawie twardych danych oszacować skuteczność swoich witryn i sklepów internetowych. Dzięki rozbudowanym możliwościom jest w przypadku większości specjalistów podstawowym źródłem danych na temat działania strony i dróg użytkowników. Spis treści: Wiedza o pozycjach i porady [...]
Czytaj więcej...
W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Odniesienie sukcesu w marketingu internetowym uzależnione jest od analizy i właściwego doboru słów kluczowych. Są one filarem, na którym opiera się późniejszy proces pozycjonowania, dlatego warto sumiennie podejść do wyboru słów kluczowych. Spis treści: Słowa kluczowe – dlaczego są tak ważne? Jakie mogą być słowa kluczowe? Jak właściwe dobierać słowa kluczowe? Dobranie idealnych słów kluczowych. Słowa kluczowe - dlaczego są [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?