Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Usuwanie niechcianych linków z Google

Usuwanie linków zewnętrznych z Google – Poradnik

Pozycjonowanie stron WWW lub sklepów internetowych nie zawsze jest łatwym zadaniem. Oprócz konieczności wdrażania regularnych działań optymalizacyjnych dot. technicznego SEO, marketingu treści oraz czasochłonnego link-buildingu musimy obserwować zmiany w algorytmie Google, oraz „walczyć” z nieuczciwą konkurencją, która praktykuje w naszą stronę działania Black Hat SEO. Polegają one m.in. na dokupowaniu spamerskich linków zewnętrznych. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jak usunąć niechciane [...]
Czytaj więcej...
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – na czym polega?

Firmę można reklamować na różne sposoby - wykorzystując reklamę outdoorową (czyli np. kampanie billboardowe) lub nowoczesne formy promocji online tj. kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords), marketing w mediach społecznościowych lub pozycjonowanie (inaczej SEO). Warto jednak wziąć pod uwagę również reklamę za pomocą wizytówki Google Moja Firma (GMF). O tym, co to jest wizytówka GMF, jakie korzyści wynikają z [...]
Czytaj więcej...
Skąd pozyskiwać linki zewnętrzne?

Czym kierować się przy pozyskiwaniu linków zewnętrznych?

Pozyskiwanie linków zewnętrznych, czyli tzw. link-building jest nieodłącznym elementem pozycjonowania SEO (ang. Search Engine Optimization). Między innymi dzięki tym działaniom możesz poprawić ranking swojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch w serwisie, a co za tym idzie - pozyskać stałych i zdecydowanych klientów, którzy wpłyną na maksymalizację współczynnika konwersji (np. w postaci dodatkowych zakupów, skorzystania z usługi, zapisu do [...]
Czytaj więcej...
Czym jest konwersja?

Czym jest konwersja i jak możemy ją poprawić? – Poradnik

Każdy przedsiębiorca i marketer, który jest na bieżąco z aktualnymi trendami, zapewne spotkał się z pojęciem pt.: „konwersja”. To bardzo istotny termin z punktu widzenia działań marketingowych, ponieważ określa opłacalność poszczególnych inwestycji reklamowych. W dzisiejszym artykule podpowiemy, czym właściwie jest konwersja i jak można ją poprawić! Miłej lektury. Spis treści: Czym jest konwersja? Rodzaje konwersji - jak to wygląda w [...]
Czytaj więcej...

Czym zajmuje się dom mediowy? Poradnik 2024!

Spis treści: Dom mediowy - co to jest? W czym specjalizują się domy mediowe? Dom mediowy - dlaczego warto korzystać z usług specjalistycznych podmiotów? Dom mediowy - zalety współpracy Na co zwrócić uwagę przy wyborze domu mediowego? Referencje Zakres usług Kontakt z klientem Podsumowanie Domy mediowe podejmują współpracę zarówno z klientami indywidualnymi, jak i samymi agencjami marketingowymi. Wszystko w celu [...]
Czytaj więcej...
Jak grafiki wpływają na pozycjonowanie?

Jak grafiki wpływają na pozycjonowanie? Poradnik

Pozycjonowanie, inaczej nazywane również optymalizacją SEO stron lub sklepów internetowych w wyszukiwarkach to długofalowy proces obejmujący m.in. optymalizację treści, optymalizację techniczną oraz link-building. Jednym z ważniejszych elementów wpływających na ranking w Google są także poprawnie wdrożone i nazwane grafiki. Jeżeli chcesz osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarkach, musisz pamiętać, że każdy szczegół ma znaczenie, a obrazy są jednym z nich. W [...]
Czytaj więcej...
Projektowanie stron WWW - Wedo.pl

Projektowanie stron www – najważniejsze informacje!

Projektowanie stron zgodnie z najnowszymi standardami SXO (ang. Search Experience Optimization) jest absolutną koniecznością, jeśli pod uwagę weźmiemy aktualne trendy związane z doświadczeniami użytkowników. Warto zadbać, żeby Twój przyszły serwis był nie tylko użyteczny, ale także generował wartościowy ruch z wyszukiwarek, zapytania od klientów, realizował transakcje, był pomocny i odpowiadał na najważniejsze pytania potencjalnych odbiorców. Dzisiejszy artykuł w całości poświęcimy [...]
Czytaj więcej...
Jak dobierać słowa kluczowe? Wedo.pl

Keyword research – jak dobierać słowa kluczowe dla SEO?

Efektywność kampanii pozycjonerskich jest uzależniona od wielu czynników, m.in. technicznego SEO, jakości optymalizacji treści oraz wartości pozyskiwanych odnośników zewnętrznych. Keyword Research powinien być jednak traktowany niezwykle priorytetowo, ponieważ to właśnie dobór słów kluczowych stanowi istotę całego procesu SEO. Zaniedbując ten punkt, pozbawiamy się szansy na maksymalizację sprzedaży pod kątem ważnych dla nas nisz. I właśnie o słowach kluczowych porozmawiamy w [...]
Czytaj więcej...
Powody dla których warto prowadzić bloga firmowego - Wedo.pl

Dlaczego warto prowadzić blog firmowy? – 9 powodów!

Prowadzenie blogów firmowych staje się coraz bardziej powszechnym rozwiązaniem umożliwiającym promocję stron internetowych. Może być to zarówno dodatkowa, jak i główna forma reklamy online – tuż obok pozycjonowania (SEO), kampanii linków sponsorowanych (Google Ads), czy też marketingu w mediach społecznościowych. Umiejętnie prowadzony blog firmowy ułatwia przedsiębiorcom promowanie produktów oraz usług, a także budowanie więzi na linii firma → klient. I [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?