Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest kanibalizacja treści?

Czym jest kanibalizacja treści i jak z nią walczyć?

Pozycjonowanie strony jest długofalowym procesem, który wymaga przygotowania i wdrożenia kompleksowej strategii SEO. Z czasem może się jednak okazać, że przygotowane rozwiązania i prowadzone działania nie pozwalają na osiągnięcie wysokiej pozycji w SERP-ach. Częstą występującą przyczyną takiego stanu rzeczy może być zjawisko określane mianem kanibalizacji treści. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest kanibalizacja treści i jak można z nią [...]
Czytaj więcej...
Certyfikat SSL

Dlaczego certyfikat SSL jest istotny dla pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony to długofalowy proces, na który składają się działania on-site i off-site. Choć liczba czynników rankingowych nie jest publicznie znana, dzięki wysiłkowi specjalistów SEO udało się odkryć niektóre z nich. Google zwraca uwagę na bezpieczeństwo użytkowników, dlatego między innymi z uwagi na pozycję w SERP-ach warto zainwestować w certyfikat zabezpieczeń. O tym, czym jest certyfikat SSL i dlaczego jest [...]
Czytaj więcej...
Rodzaje kampanii Google Ads

Jakie wyróżniamy rodzaje kampanii Google Ads?

Istniejący od 2000 r. system reklamowy Google wygenerował dla firmy w 2021 r. prawie 210 miliardów dolarów, czyli ok. 80% całego przychodu przedsiębiorstwa w zeszłym roku. Nic dziwnego, że gigant z Mountain View stale rozwija tę usługę, wzbogacając ją o dodatkowe funkcje i możliwości. Liczba dostępnych rozwiązań robi wrażenie, ale zdecydowanie warto poznać je bliżej, żeby w pełni wykorzystać ich [...]
Czytaj więcej...
Czym jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne?

Czym jest linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Skuteczna strategia SEO łączy działania on-site i off-site. Oprócz zadbania o optymalizację techniczną, meta tagi i nasycenie contentu odpowiednią ilością słów i fraz kluczowych, istotnym elementem pozycjonowania strony jest link building. Pozyskanie wartościowych odnośników prowadzących na naszą stronę oraz przejrzysta struktura linków do poszczególnych podstron mogą znacząco podnieść pozycję rankingową witryny. W dzisiejszym artykule przedstawimy, czym jest linkowanie wewnętrzne i [...]
Czytaj więcej...
Czy warto zlecić pozycjonowanie Agencji Marketingowej?

Czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej?

Przedsiębiorcy szukają różnych sposobów na promocję swoich przedsiębiorstw online. W zależności od preferencji oraz założeń projektowych można zdecydować się na linki sponsorowane Google Ads (dawniej AdWords), reklamy w mediach społecznościowych, kampanie zasięgowe oraz pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule opiszemy kompleksowo ostatnią opcję, czyli działania SEO. Podpowiemy również, czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej, czy robić to „na własną rękę”. Zapraszamy do [...]
Czytaj więcej...
Z czego składa się audyt SEO? Profil linków zewnętrznych i wewnętrznych

Jakie korzyści daje Audyt SEO i kto powinien go wykonać?

Pozycjonowanie stron www to proces wymagający doświadczenia w pracy z wymagającymi klientami, dobrze opracowanej strategii marketingowej oraz umiejętnej implementacji działań on-site (wewnątrz witryny) i off-site (poza serwisem). Przed rozpoczęciem pozycjonowania warto jednak zainwestować w audyt SEO – niezbędny element poprzedzający optymalizację witryn internetowych. W dzisiejszym artykule przedstawimy najważniejsze informacje o audycie SEO – między innymi jakie korzyści daje i kto [...]
Czytaj więcej...
Jak hierarchia nagłówków wpływa na SEO? - Wedo.pl

Jak hierarchia nagłówków wpływa na pozycjonowanie SEO?

Wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania pozwala wygenerować znacznie większy ruch w witrynie i poprawić współczynnik konwersji. Skuteczna strategia SEO zwykle opiera się na trzech filarach: optymalizacji treści, optymalizacji technicznej oraz wzmocnieniu linkowania zewnętrznego. W dzisiejszym artykule zajmiemy się nagłówkami: ich poprawne zastosowanie pozwala nie tylko uzyskać wyższą pozycję w SERP-ach, ale także poprawić UX i zwiększyć dostępność strony. Zaczynamy! [...]
Czytaj więcej...
Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową? - Wedo.pl

Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową?

W 2021 roku wartość rynku reklamowego w Polsce przekroczyła 10,5 miliarda złotych. Rosnące nakłady na promocję oraz intensywna konkurencja sprawiają, że przygotowanie i realizacja skutecznej strategii marketingowej mają ogromne znaczenie dla realizacji celów biznesowych. Nie każdy przedsiębiorca ma możliwość stworzenia wewnętrznego działu marketingu, i tu z pomocą przychodzą agencje marketingowe. Z tego artykułu dowiesz się, czym się zajmują, jakie rodzaje [...]
Czytaj więcej...
Jak meta tagi wpływają na SEO? - Wedo.pl

Jak meta tagi wpływają na pozycjonowanie SEO? Poradnik 2022!

Pomimo tego, że stronę internetową należy projektować głównie z myślą o odbiorcach, już na etapie jej tworzenia warto zająć się widocznością witryny w wynikach wyszukiwania. Ostatecznie, nawet najlepiej zaprojektowana strona nie spełni swojej roli, jeśli użytkownicy sieci nie będą mogli na nią trafić. Jednym z narzędzi wpływających na widoczność witryny są meta tagi służące do odpowiedniego opisania naszego serwisu. W [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?