Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Google Analytics co to jest?

Analiza ruchu na stronie internetowej to nieodłączny element prowadzonych działań marketingowych. Bez Google Analytics trudno by było nam określić czy nasze działania przynoszą efekty oraz w jakim kierunku zmierzamy. To darmowe narzędzie analityczne pozwala sprawdzić, skąd pozyskujemy ruch do strony internetowej, a także jak wygląda ścieżka klienta od wejścia na stronę do dodania produktów do koszyka i dokonania płatności. Warto [...]
Czytaj więcej...
Reklama na autobusach

Reklama na autobusach i komunikacji miejskiej – czy warto w nią inwestować?

Choć mówi się, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy, to w dobie przesycenia informacją i reklamami atakujących z każdej strony, ciężko się z tym stwierdzeniem zgodzić. Produkty czy usługi, nie ważne jak wysoką mają jakość, giną w chaosie informacyjnym. Dziś nie wystarczy zwykła reklama, należy bowiem tak zareklamować produkt, by wyróżniał się wśród ofert innych producentów. Dobra reklama to zazwyczaj [...]
Czytaj więcej...

Do czego służy narzędzie Google Search Console

Narzędzie Google Search Console to jedno z kilku i bodaj najbardziej znane ze wszystkich narzędzi, jakie Google udostępnia webmasterom i administratorom, by ci mogli na podstawie twardych danych oszacować skuteczność swoich witryn i sklepów internetowych. Dzięki rozbudowanym możliwościom jest w przypadku większości specjalistów podstawowym źródłem danych na temat działania strony i dróg użytkowników. Spis treści: Wiedza o pozycjach i porady [...]
Czytaj więcej...
W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Odniesienie sukcesu w marketingu internetowym uzależnione jest od analizy i właściwego doboru słów kluczowych. Są one filarem, na którym opiera się późniejszy proces pozycjonowania, dlatego warto sumiennie podejść do wyboru słów kluczowych. Spis treści: Słowa kluczowe – dlaczego są tak ważne? Jakie mogą być słowa kluczowe? Jak właściwe dobierać słowa kluczowe? Dobranie idealnych słów kluczowych. Słowa kluczowe - dlaczego są [...]
Czytaj więcej...
Rodzaje kampanii Google Ads

Rodzaje kampanii Google Ads

W marketingu wyszukiwarek internetowych (SEM) obok SEO bardzo ważną funkcję pełnią także płatne reklamy. Na szczególną uwagę zasługuje w tym przypadku Google Ads. To narzędzie umożliwiające tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google — zarówno w wyszukiwarce internetowej, jak i podmiotach, które należą do firmy pod tą samą nazwą. Ważnym aspektem Google Ads, który zachęca do skorzystania wielu przedsiębiorców i [...]
Czytaj więcej...
Proces budowy strony internetowej

Proces budowy strony internetowej

W obecnych czasach Internet stanowi podstawowe narzędzie do szukania towarów czy usług, których się chce czy potrzebuje. Właśnie dlatego obecność firmy w sieci to nieodzowny element prowadzenia biznesu, który umożliwia działanie nie tylko na poziomie lokalnym, a wręcz niezależnym od miejsca wykonywania pracy. Jednym z najważniejszych aspektów istnienia przedsiębiorstwa w Internecie jest strona internetowa. Właśnie dlatego warto wiedzieć, w jaki [...]
Czytaj więcej...
SEO dla początkujących

SEO dla początkujących – Od czego zacząć przygodę z optymalizacją strony?

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) to praktyka polegająca na uzyskiwaniu ukierunkowanego ruchu na stronie z organicznych rankingów wyszukiwarki. Typowe zadania związane z SEO obejmują tworzenie wysokiej jakości treści, optymalizację treści pod kątem określonych słów kluczowych i tworzenie linków zwrotnych. Innymi słowy - pozycjonowanie polega na poprawie pozycji witryny w bezpłatnej sekcji wyników wyszukiwania. Ten poradnik SEO przedstawi najważniejsze kwestie [...]
Czytaj więcej...
ile trwa tworzenie strony internetowej

Ile czasu trwa tworzenie strony internetowej?

Firmowa strona internetowa jest w dzisiejszych czasach podstawą każdego biznesu, bez względu na jego wielkość. To wizerunkowa wizytówka i sposób na przedstawienie świadczonych usług. Tworzenie stron WWW, szczególnie tych skomplikowanych i bardziej rozbudowanych takich jak witryny firmowe jest czasochłonnym i wymagającym procesem kreatywnym. Zdarza się, że zajmuje nawet kilka miesięcy i składa się z kilku kluczowych etapów. Więc, jak długo [...]
Czytaj więcej...

GDN – Co to jest sieć reklamowa

Ten wpis z pewnością wyjaśni i poszerzy zagadnienia związane z siecią reklamową Google(GDN). Znajdziesz nie tylko odpowiedzi na typowe pytania dotyczące sieci reklamowej, np. Czym w ogóle jest GDN i jak działa, ale również skuteczne strategie i niezbędne informacje, które pomogą dowiedzieć jak skutecznie wykorzystać działania marketingowe. Spis treści: Jak funkcjonuje GDN – sieć reklamowa Google? Jakie są formaty reklam [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?