Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Osoba zapisująca informacje w dzienniku

Page Authority – Jak poprawić autorytet strony?

Pozycjonowanie stron internetowych bazuje na wielu aspektach związanych z optymalizacją on-site (wewnątrz witryny) oraz działaniami off-site (poza serwisem). Wszystkie czynności wdrażane przez specjalistów mają jeden wspólny cel - zwiększenie wartości serwisu z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów) oraz użytkowników. Dzięki właściwie wdrożonym czynnościom optymalizacyjnym poprawie ulega również autorytet domeny, czyli inaczej page authority lub domain authority. O tym, czym [...]
Czytaj więcej...
Charakterystyka agencji marketingowej

Czym wyróżnia się profesjonalna agencja marketingowa?

Profesjonalna agencja marketingowa charakteryzuje się przede wszystkim fachowym podejściem do klienta. Biorąc pod uwagę obecne standardy, przedsiębiorstwa tego typu wyróżnia także kompleksowa oferta i ceny usług adekwatne do ich jakości (nie zaniżone, ani zbytnio nie zawyżone). Renomowane podmioty SEO/SEM to dodatkowo wiele pozytywnych opinii w Google oraz w branżowym środowisku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co właściwie charakteryzuje najlepsze agencje marketingowe, [...]
Czytaj więcej...
Lokalne SEO

Czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać?

Pozycjonowanie lokalne jest jednym z najlepszych sposobów na reklamę przedsiębiorstw lokalnych w Internecie. Dzięki tego typu metodom promocji można zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, pozyskać dodatkowych klientów i zmaksymalizować konwersję w witrynie (np. w postaci skorzystania z usługi, zapisu do newslettera lub wypełnienia formularza kontaktowego). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy dokładnie czym jest pozycjonowanie lokalne i jak je wykorzystać w praktyce! Miłej [...]
Czytaj więcej...
Jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads

Jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads?

Skuteczna reklama sklepu internetowego lub dowolnych usług - zarówno lokalnie, ogólnopolsko, jak i międzynarodowo powinna opierać się na 3 głównych typach reklamy - pozycjonowaniu, kampaniach Google Ads (dawniej AdWords) oraz social media marketingu. W dzisiejszym artykule kompleksowo omówimy płatne reklamy na Facebooku. Podpowiemy, jak skutecznie uruchomić kampanię Facebook Ads i dlaczego warto w to zainwestować. Miłej lektury! Spis treści: Jak [...]
Czytaj więcej...
Najważniejsze obszary online marketingu

Jakie wyróżniamy obszary marketingu i na których warto się skupić?

Przedsiębiorcy reklamują się w Internecie na wiele sposobów. Jedni wykorzystują tradycyjne formy reklamy, czyli kampanie radiowe lub telewizyjne, a inni stawiają na kampanie w metrze czy też kampanie billboardowe. Właściciele firm, w zależności od specyfiki branży wykorzystują również kampanie zasięgowe online, czyli pozycjonowanie, Google Ads oraz social media marketing. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jakie dokładnie wyróżniamy obszary marketingu i na [...]
Czytaj więcej...
Rozmowa w agencji reklamowej

O czym warto pamiętać przy współpracy z agencją reklamową?

Współpraca z agencją reklamową jest bardzo dobrym rozwiązaniem pod kątem rozwoju Twojego biznesu. Należy jednak pamiętać, że okazuje się to możliwe wyłącznie, gdy wybierzesz odpowiedniego partnera biznesowego i zadasz mu istotne pytania przed rozpoczęciem wspólnych działań. W dzisiejszym artykule podpowiemy, o czym warto pamiętać przy współpracy z agencją reklamową. Miłej lektury! Spis treści: Dlaczego powinieneś rozpocząć współpracę z agencją reklamową? [...]
Czytaj więcej...
Omawianie strategii seo dla ecommerce

Czym charakteryzuje się SEO dla e-commerce?

Pozycjonowanie w szeroko pojętej branży e-commerce jest dosyć wymagającym zadaniem. Biorąc pod uwagę wysoki stopień zaawansowania większości sklepów internetowych (w porównaniu do serwisów usługowych), możemy śmiało stwierdzić, że optymalizacja e-sklepów pod kątem SEO (ang. Search Engine Optimization) wymaga minimum kilkudziesięciu godzin miesięcznie - zaczynając od specjalistów ds. pozycjonowania, przez web developerów aż po content marketerów i copywriterów. W dzisiejszym artykule [...]
Czytaj więcej...
Usuwanie niechcianych linków z Google

Usuwanie linków zewnętrznych z Google – Poradnik

Pozycjonowanie stron WWW lub sklepów internetowych nie zawsze jest łatwym zadaniem. Oprócz konieczności wdrażania regularnych działań optymalizacyjnych dot. technicznego SEO, marketingu treści oraz czasochłonnego link-buildingu musimy obserwować zmiany w algorytmie Google, oraz „walczyć” z nieuczciwą konkurencją, która praktykuje w naszą stronę działania Black Hat SEO. Polegają one m.in. na dokupowaniu spamerskich linków zewnętrznych. W dzisiejszym artykule podpowiemy, jak usunąć niechciane [...]
Czytaj więcej...
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – na czym polega?

Firmę można reklamować na różne sposoby - wykorzystując reklamę outdoorową (czyli np. kampanie billboardowe) lub nowoczesne formy promocji online tj. kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawniej AdWords), marketing w mediach społecznościowych lub pozycjonowanie (inaczej SEO). Warto jednak wziąć pod uwagę również reklamę za pomocą wizytówki Google Moja Firma (GMF). O tym, co to jest wizytówka GMF, jakie korzyści wynikają z [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?