Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

marketing

Marketing firmy budowlanej

W Polsce branża budowlana rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Firmy działające w tym sektorze stosują różne sposoby na dotarcie do nowych klientów, a bardzo pomocne okazują się narzędzia marketingowe. Korzystają z nich nie tylko największe przedsiębiorstwa, jednak nie wszyscy zauważają oczekiwane rezultaty. Jak powinien wyglądać marketing w branży budowlanej? O czym należy pamiętać? Spis treści: Dopracowana strona internetowa Aktywność w mediach [...]
Czytaj więcej...
Google Tag manager

Co to jest Google Tag Manager i jak z niego korzystać?

Zastanawiasz się, jak analizować zachowania klientów, monitorować wydajność strony, stworzyć efektywne lejki sprzedażowe lub kontrolować przychody z różnych źródeł? Aby osiągnąć sukces, potrzebujesz do tego odpowiednich narzędzi.  Jednym z nich jest właśnie bezpłatny Google Tag Manager, który pozwala sprawnie zarządzać skryptami poprzez instalację specjalnych kodów śledzących na stronie lub aplikacji! Spis treści: Profesjonalne narzędzie dla markerów Dlaczego warto korzystać z [...]
Czytaj więcej...
Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Każda firma powinna mieć własną stronę internetową, ponieważ pełni ona funkcję wizytówki przedstawiającej najważniejsze informacje dla klientów. Obecnie brak witryny jest czymś zaskakującym i to w większości branż, dlatego nie należy zbyt długo zwlekać z jej stworzeniem. Jednocześnie trzeba zadbać o to, aby projekt był starannie zaplanowany i wykonany. Dlaczego jest to tak istotne? Spis treści: Liczy się pierwsze wrażenie [...]
Czytaj więcej...
Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony

Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony?

Za pośrednictwem bloga można dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ważne informacje na określone tematy. Nie ma więc nic zaskakującego w tym, że stał się on ważnym narzędziem marketingowym, które wykorzystuje coraz więcej firm. Okazuje się, że systematyczne prowadzenie bloga pozytywnie wpływa na pozycję, jaką witryna zajmuje w wynikach wyszukiwania. Jak to możliwe? Spis treści: Pisanie na tematy interesujące odbiorców [...]
Czytaj więcej...
Kampania social media

Kampania social media – skuteczna promocja firmy w Internecie

Media społecznościowe to bardzo pomocne narzędzie marketingowe dla firm. Za ich pośrednictwem można komunikować się z klientami, także tymi potencjalnymi, budować trwałe relacje, a ponadto promować swoje produkty czy usługi. Kampania social media to ciekawe rozwiązanie dla biznesów z różnych branż, gdyż daje sporo możliwości. Jak ją przeprowadzić i wykorzystać cały potencjał? Spis treści: Na czym polega kampania social media? [...]
Czytaj więcej...
Darmowy audyt seo

5 powodów, dla których Twoja strona potrzebuje profesjonalnego audytu SEO

Pamiętasz początki Internetu? Nic nie wnoszące teksty preclowe zalewały kolejne portale, a co sprytniejsi zarabiali na prostych stronach załadowanych reklamami. Coś jak zwariowane lata XX w wersji digital, tylko bez prohibicji. Na szczęście (bądź nieszczęście niektórych) te czasy są już za nami. Przyszedł moment dowartościowania jakościowych treści. To świetna wiadomość dla użytkowników, ale niekoniecznie dla właścicieli stron. Wraz z powstaniem kolejnych [...]
Czytaj więcej...
Agencja interaktywna, agencja interaktywna Warszawa

Co to jest agencja interaktywna?

Nie wszystkie definicje w marketingu są jasne. Istnieją takie sformułowania, których wyjaśnienie powoduje trudności, szczególnie osobom, które mają niewiele wspólnego z tym tematem. Jednym z takich pojęć jest agencja interaktywna. Co do zasady wiadomo, że jest to firma związana z marketingiem, ale wiele problemów sprawia wskazanie, czym zajmuje się ona dokładnie. Odpowiedź na to pytanie znajdziesz poniżej. Spis treści: Agencja [...]
Czytaj więcej...
GoogleDisplay Google Ads – czym jest reklama banerowa Google

Display Google Ads – czym jest reklama banerowa Google?

Stronę internetową można wypromować na wiele sposobów, przykładowo za pomocą reklam banerowych w sieci Google. Dzięki temu możliwe jest dotarcie do określonej grupy docelowej, którą z pewnością zainteresuje dany komunikat reklamowy. Czy rzeczywiście warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Czym jest usługa Google/Display Google Ads? Spis treści: Reklama banerowa Google – co to jest? Rodzaje reklam banerowych Display Google Ads [...]
Czytaj więcej...

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej (ang. SEO – Search Engine Optimization) to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarkach. Umiejętne przeprowadzenie całego procesu sprawia, że strona zajmuje wysoką pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. To oznacza, że staje się lepiej widoczna i użytkownicy bez trudu na nią trafiają. Działania z zakresu optymalizacji są niezbędne, aby strona docierała do dużej liczby [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?