Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czy warto zlecić pozycjonowanie Agencji Marketingowej?

Czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej?

Przedsiębiorcy szukają różnych sposobów na promocję swoich przedsiębiorstw online. W zależności od preferencji oraz założeń projektowych można zdecydować się na linki sponsorowane Google Ads (dawniej AdWords), reklamy w mediach społecznościowych, kampanie zasięgowe oraz pozycjonowanie. W dzisiejszym artykule opiszemy kompleksowo ostatnią opcję, czyli działania SEO. Podpowiemy również, czy warto zlecić pozycjonowanie agencji marketingowej, czy robić to „na własną rękę”. Zapraszamy do [...]
Czytaj więcej...
Z czego składa się audyt SEO? Profil linków zewnętrznych i wewnętrznych

Jakie korzyści daje Audyt SEO i kto powinien go wykonać?

Pozycjonowanie stron www to proces wymagający doświadczenia w pracy z wymagającymi klientami, dobrze opracowanej strategii marketingowej oraz umiejętnej implementacji działań on-site (wewnątrz witryny) i off-site (poza serwisem). Przed rozpoczęciem pozycjonowania warto jednak zainwestować w audyt SEO – niezbędny element poprzedzający optymalizację witryn internetowych. W dzisiejszym artykule przedstawimy najważniejsze informacje o audycie SEO – między innymi jakie korzyści daje i kto [...]
Czytaj więcej...
Jak hierarchia nagłówków wpływa na SEO? - Wedo.pl

Jak hierarchia nagłówków wpływa na pozycjonowanie SEO?

Wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania pozwala wygenerować znacznie większy ruch w witrynie i poprawić współczynnik konwersji. Skuteczna strategia SEO zwykle opiera się na trzech filarach: optymalizacji treści, optymalizacji technicznej oraz wzmocnieniu linkowania zewnętrznego. W dzisiejszym artykule zajmiemy się nagłówkami: ich poprawne zastosowanie pozwala nie tylko uzyskać wyższą pozycję w SERP-ach, ale także poprawić UX i zwiększyć dostępność strony. Zaczynamy! [...]
Czytaj więcej...
Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową? - Wedo.pl

Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową?

W 2021 roku wartość rynku reklamowego w Polsce przekroczyła 10,5 miliarda złotych. Rosnące nakłady na promocję oraz intensywna konkurencja sprawiają, że przygotowanie i realizacja skutecznej strategii marketingowej mają ogromne znaczenie dla realizacji celów biznesowych. Nie każdy przedsiębiorca ma możliwość stworzenia wewnętrznego działu marketingu, i tu z pomocą przychodzą agencje marketingowe. Z tego artykułu dowiesz się, czym się zajmują, jakie rodzaje [...]
Czytaj więcej...
Jak meta tagi wpływają na SEO? - Wedo.pl

Jak meta tagi wpływają na pozycjonowanie SEO? Poradnik 2022!

Pomimo tego, że stronę internetową należy projektować głównie z myślą o odbiorcach, już na etapie jej tworzenia warto zająć się widocznością witryny w wynikach wyszukiwania. Ostatecznie, nawet najlepiej zaprojektowana strona nie spełni swojej roli, jeśli użytkownicy sieci nie będą mogli na nią trafić. Jednym z narzędzi wpływających na widoczność witryny są meta tagi służące do odpowiedniego opisania naszego serwisu. W [...]
Czytaj więcej...
Czym jest responsywny design strony? - Wedo.pl

Na czym polega responsywny design strony?

Od dekady sukcesywnie rośnie odsetek osób korzystających z Internetu na smartfonach i tabletach, a w październiku 2016 r. urządzenia mobilne po raz pierwszy wyprzedziły tradycyjne komputery, jeśli chodzi o ruch w sieci. W tej chwili już aż 57% ruchu internetowego pochodzi z telefonów, co wymusza na webmasterach podejście mobile first. Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest responsywność, na czym [...]
Czytaj więcej...
Jak działają roboty indeksujące Google? - Wedo.pl

Jak działają roboty indeksujące Google?

Jak wynika z raportu portalu Interaktywnie.com, w 2021 r. na świecie było niemal 1,9 miliarda stron internetowych. Taką ilość trudno sobie nawet zwizualizować, nie mówiąc już o przejrzeniu całej dostępnej zawartości, mimo to konieczne jest katalogowanie tych treści, choćby po to, by możliwe było odnalezienie interesujących nas materiałów. Z pomocą przychodzą roboty indeksujące, odpowiedzialne za „przeczesywanie” Internetu i tworzenie bazy [...]
Czytaj więcej...
Jak zbudować biznes online

Jak zbudować biznes online?

Coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie własnego biznesu online. To kusząca i nowoczesna forma, która cieszy się rosnącą popularnością na całym świecie. Wszystko dzięki stosunkowo niskiemu progowi wejścia, choć wiele zależeć może od rodzaju działalności czy oferowanych usług. W każdym przypadku jednak promocja marki online jest stosunkowo nieskomplikowana, choć składa się z wielu elementów, o których nie można zapomnieć. [...]
Czytaj więcej...
Czego dowiesz się z raportu SEO

Czego dowiesz się z raportu SEO? Poradnik 2022!

Rynek SEO w ostatnich latach bardzo się zmienił. Jeszcze do niedawna popularnym rozwiązaniem było pozycjonowanie hybrydowe polegające na ustaleniu listy pożądanych słów kluczowych we współpracy z klientem, natomiast kwota na fakturze zależała bezpośrednio od pozycji fraz wskazanych w wynikach wyszukiwania. Spis treści: Czym jest raport SEO? Dlaczego raportowanie działań SEO jest takie ważne? Jakie są cechy raportu SEO? Przejrzysty Prosty [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?