Czym wyróżnia się profesjonalna agencja marketingowa?


Profesjonalna agencja marketingowa charakteryzuje się przede wszystkim fachowym podejściem do klienta. Biorąc pod uwagę obecne standardy, przedsiębiorstwa tego typu wyróżnia także kompleksowa oferta i ceny usług adekwatne do ich jakości (nie zaniżone, ani zbytnio nie zawyżone). Renomowane podmioty SEO/SEM to dodatkowo wiele pozytywnych opinii w Google oraz w branżowym środowisku. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, co właściwie charakteryzuje najlepsze agencje marketingowe, powinieneś przeczytać dzisiejszy artykuł. Miłej lektury!

Profesjonalna agencja marketingowa

Profesjonalna agencja marketingowa – co to właściwie oznacza?

Nazwanie agencji marketingowej profesjonalną jest zadaniem bardzo odpowiedzialnym. Wiele podmiotów rynkowych świadczy swoje usługi na zdecydowanie niższym poziomie, niż konkurencja, przez co są wyłącznie jednymi z setek przedsiębiorstw należących do grona agencji reklamowych.

Stwierdzenie pt.: „profesjonalna agencja marketingowa” wiążę się z wieloma aspektami wpływającymi na pozytywne postrzeganie takiego podmiotu. W pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na podejście agencji do klienta. Podmioty wyróżniające się profesjonalizmem charakteryzuje ciągły kontakt z kontrahentem i regularne udzielanie praktycznych porad odnośnie reklamy w Internecie. To także umożliwienie wglądu do projektu – tak, aby osoba zlecająca usługę wiedziała, na co dokładnie są przeznaczone zainwestowane pieniądze.

Profesjonalna agencja marketingowa – definicja

Reasumując powyższy akapit, możemy jednoznacznie stwierdzić, że profesjonalna agencja marketingowa jest firmą świadczącą usługi na najwyższym, możliwym poziomie. W tym przypadku nie chodzi wyłącznie o przysłowiowe dowożenie efektów, ale ogólny kontakt z klientem, udzielane porady oraz szybkość rozwiązywania nastających problemów.

Jakie aspekty charakteryzują profesjonalną agencję marketingową?

Charakterystyka agencji marketingowej

Na „pierwszy ogień” należy wziąć fachową obsługę klienta – to absolutny must-have, jeżeli chodzi o rzetelne agencje marketingowe. Drugim, niezwykle istotnym aspektem jest oczywiście kompleksowość oferty. Warto, żeby dane przedsiębiorstwo świadczyło usługi od „A” do „Z”. Nasze obserwacje rynkowe dowodzą, że trzecim elementem dowodzącym profesjonalizm agencji są referencje w Google.

Trzy najważniejsze cechy charakteryzujące profesjonalną agencję marketingową – zestawienie [TOP 3]

Poniżej przedstawiamy trzy najważniejsze cechy charakteryzujące profesjonalną agencję marketingową.

Fachowa obsługa klienta

Obsługa klienta w agencji marketingowej

Na czym polega fachowa obsługa klienta? To bardzo złożony proces obejmujący wiele istotnych czynności. Specjaliści z agencji marketingowych powinni maksymalnie w kilka godzin odpowiadać na pytania zadawane przez klientów drogą mailową. Jeżeli natomiast chodzi o oddzwanianie – okres ten nie może przekraczać 30 minut. Najlepiej natomiast, żeby połączenia komórkowe były odbierane na bieżąco. Oznacza to kompletną obsługę składającą się ze zgranego zespołu, a nie jednej osoby odpowiadającej za wszystko.

Cenne porady

Fachowa obsługa klienta opiera się również o cenne porady. Odbieranie telefonów i sprawne odpisywanie na maile jest obecnie absolutnym must-have. Wybierając agencję SEO/SEM możesz jednak liczyć na coś więcej – w tym przypadku chodzi o regularne i mocno skondensowane porady, dotyczące m.in.:

  • samodzielnego pozycjonowania stron,
  • najnowszych aktualizacji algorytmów,
  • sposobów na pisanie sprzedażowych postów w mediach społecznościowych.

Regularne szkolenia

Rzetelne agencje marketingowe szanowane w środowisku branżowym zapraszają swoich klientów na szkolenia. Dzięki nim są oni bardziej świadomi sposobów promocji – zarówno w Internecie, jak i stacjonarnych metod. W konsekwencji mogą oni maksymalizować sprzedaż także na „własną rękę”.

Meetingi z klientami

Każda profesjonalna agencja marketingowa zaprasza klientów na tzw. meetingi. Nie chodzi tu ani o eventy, ani o szkolenia. To typowe spotkania kilku członków zespołu agencji marketingowej z klientem. Odbywa się to najczęściej w formie stacjonarnej, ale można spotkać również meetingi na tzw. zoomie. Ich cel jest bardzo prosty – omówienie działań, żeby w przyszłości można było pracować zdecydowanie wydajniej. Meetingi odbywają się zazwyczaj 2-3 razy w roku.

Kompleksowa oferta

Kompleksowa oferta. Jeden z najważniejszych aspektów wyróżniających profesjonalne agencje marketingowe. Jeżeli dane przedsiębiorstwo działa na rynku dłużej niż kilka lat, świadczy różnorodne usługi. Oznacza to, że zatrudnia wielu specjalistów odpowiadających za konkretne działy. Takim podmiotom można po prostu zaufać.

Dla przykładu – w Wedo proponujemy Państwu metody promocji offline, ale także online. Do tego dokładamy social media marketing oraz reklamę w radio i TV.

Wedo – kompleksowa oferta profesjonalnej agencji marketingowej

Oferta profesjonalnej agencji marketingowej

Kompleksowa oferta profesjonalnej agencji marketingowej powinna wyglądać podobnie do naszej. W konsekwencji warto, żeby składała się z kampanii offline, kampanii internetowych, kampanii social media oraz kampanii radiowych i telewizyjnych.

Kampanie offline

Kampanie offline w Wedo:

  • kampanie billboardowe,
  • reklamowe siatki wielkoformatowe,
  • identyfikacje wizualne,
  • oklejanie aut,
  • budowa konstrukcji reklamowych,
  • druk bannerów reklamowych,
  • kampanie w metrze,
  • reklama na autobusach.
Kampanie internetowe

Kampanie internetowe w Wedo:

  • pozycjonowanie stron,
  • tworzenie stron WWW,
  • kampanie Google Ads,
  • banery reklamowe Google,
  • content marketing,
  • mailingi,
  • bazy danych,
  • rich media,
  • kampanie zasięgowe.
Kampanie social media

Kampanie social media w Wedo:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • LinkedIn.
Kampanie radiowe i telewizyjne

Kampanie radiowe i telewizyjne w Wedo:

  • kampanie radiowe na najpopularniejszych stacjach,
  • kampanie telewizyjne w najbardziej renomowanych programach.

Warto również wspomnieć, iż profesjonalna agencja marketingowa w kompleksową ofertę reklamową wdraża także darmowy audyt SEO. Dzięki temu klient może zapoznać się z plusami oraz minusami swojej strony internetowej.

Pozytywne referencje

Referencje agencji marketingowych

Referencje są zwieńczeniem trudów podejmowanych przez specjalistów. To właśnie na ich podstawie nowi klienci zweryfikują daną agencję, a stali zleceniodawcy utwierdzą się w przekonaniu, że współpracują z renomowanym, zaufanym i cenionym w środowisku partnerem.

Podsumowanie

Profesjonalna agencja marketingowa wyróżnia się także rozbudowanym portfolio i licznymi realizacjami. Podmioty tego typu dodatkowo prowadzą swojego bloga, aby edukować klientów o najważniejszych zagadnieniach z danej branży. Dziękujemy za czas poświęcony na przeczytanie dzisiejszego artykułu. Zachęcamy również do współpracy ze specjalistami Wedo. Sprawdź nasze portfolio już dziś. Dołącz do szerokiego grona usatysfakcjonowanych klientów.

FAQ – najczęstsze pytania i odpowiedzi [profesjonalna agencja marketingowa]

Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat profesjonalnej agencji marketingowej?

#1 Ile kosztuje współpraca z profesjonalną agencją marketingową?

Współpraca z profesjonalną agencją marketingową to koszt rzędu od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych netto miesięcznie. Wiele zależy od wybranego rodzaju promocji oraz konkurencyjności Twojej branży (szczególnie, jeżeli mówimy o reklamie online).

#2 Dlaczego warto wybrać do współpracy profesjonalną agencję marketingową?

Wybór profesjonalnej agencji marketingowej do współpracy to sposób na sprawną maksymalizację zysków. Dzięki kooperacji z fachowcami dysponującymi wieloletnim doświadczeniem w branży będziesz mógł kontrolować cały proces, a dodatkowo regularnie kontaktować się ze specjalistami w celu zapytania o szczegóły danego projektu.

#3 Jakie usługi świadczą profesjonalne agencje marketingowe?

Profesjonalne agencje marketingowe zajmują się w głównej mierze pozycjonowaniem stron internetowych, optymalizacją kampanii Google Ads oraz social media marketingiem. W Wedo natomiast specjalizujemy się dodatkowo w kampaniach offline, obejmujących m.in. reklamy billboardowe, reklamy w metrze, budowę konstrukcji reklamowych, druk bannerów reklamowych, oklejanie aut oraz tworzenie identyfikacji wizualnych.

#4 Komu dedykujemy współpracę z profesjonalną agencją marketingową?

Współpracę z agencją marketingową dedykujemy dla przedsiębiorców, którzy chcą zdecydowanie zmaksymalizować zyski w swoich firmach. Oferta Wedo jest kierowana zarówno mniejszym działalnościom lokalnym, średnim sklepom internetowym, jak rozbudowanym korporacjom. Jeżeli chcesz uzyskać indywidualną ofertę – napisz do nas maila lub zadzwoń. W razie pytań pozostajemy dyspozycyjni mailowo, a także telefonicznie.

Z tego artykułu dowiedziałeś się:

  • Czym jest profesjonalna agencja marketingowa?
  • Jakie aspekty charakteryzują profesjonalną agencję marketingową?
  • Ile kosztuje współpraca z profesjonalną agencją marketingową?
  • Dlaczego warto wybrać do współpracy profesjonalną agencję marketingową?
  • Jakie usługi świadczą profesjonalne agencje marketingowe?
  • Komu dedykujemy współpracę z profesjonalną agencją marketingową?
4.7/5 - (15)