Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Wyszukiwarka Google

Jak działa wyszukiwarka Google?

Współczesny świat opiera się na Internecie jako najlepszym źródle wiedzy. Dzięki wyszukiwarkom internetowym możemy w kilka sekund sprawdzić ortografię słowa, dowiedzieć się, kiedy jest otwarta nasza ulubiona restauracja, czy znaleźć odpowiedzi na niemal każde pytanie, które nas nurtuje. Jednym z najpopularniejszych narzędzi, które ułatwiają nam dostęp do informacji, jest wyszukiwarka Google. To nie tylko proste narzędzie do przeszukiwania zasobów sieci, [...]
Czytaj więcej...
Google maps - ciekawostki

Google maps – Poznaj tajniki map Google

Google Maps to zaawansowana usługa mapowa dostępna online, która rewolucjonizuje sposób, w jaki odkrywamy świat. Dzięki niej możesz łatwo znaleźć dowolne miejsce na Ziemi, uzyskać wskazówki dojazdu, sprawdzić aktualne warunki ruchu drogowego, a nawet zwiedzać miasta w trybie Street View. Google Maps oferuje również bogate informacje o lokalnych firmach, restauracjach i atrakcjach turystycznych, co czyni ją niezastąpionym narzędziem w codziennym [...]
Czytaj więcej...
Znaczenie EEAT w SEO

EEAT – Czym jest i jak go użyć w SEO?

EEAT - Czym jest i jak go użyć w SEO? E-E-A-T, czyli Experience, Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness, to system oceny jakości strony internetowej stosowany przez Google. W tym wpisie blogowym opowiem dokładnie czym jest E-E-A-T oraz podam praktyczne wskazówki co do tego, jak zwiększyć jego poziom na naszej stronie, co pozwoli na osiągnięcie lepszych wyników w wyszukiwarce. Zapraszam do lektury! [...]
Czytaj więcej...
Mężczyzna szukający firmy w google maps

Google Moja Firma – Jak zoptymalizować wizytówkę i zwiększyć widoczność?

Pozycjonowanie w Google Maps to kluczowy element strategii marketingowej lokalnych firm. Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma zwiększa widoczność w wynikach wyszukiwania, przyciągając potencjalnych klientów z najbliższej okolicy. Odpowiednie działania SEO pomagają zdobyć wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większy ruch na stronie internetowej i w fizycznej lokalizacji firmy. Dowiedz się, jak skutecznie pozycjonować swoją firmę w Google Maps i zyskać przewagę nad konkurencją.

Czytaj więcej...

Google Search Generative Experience (SGE) – Kolejny koniec SEO

Search Generative Experience (SGE) to jedna z największych zmian w wyszukiwarce Google od jej powstania. Wprowadzenie SGE zmienia sposób korzystania z wyszukiwarki, oferując bardziej zaawansowane i interaktywne doświadczenie użytkownika. Ta nowa funkcja, działająca na zasadzie asystenta sztucznej inteligencji, może znacząco wpłynąć na firmy bazujące na ruchu z Google. W artykule omawiamy, czym jest SGE, jak działa oraz jakie są potencjalne [...]
Czytaj więcej...
zespół w firmie omawia platformę linkedin

LinkedIn – czym jest największa platforma social media dla profesjonalistów?

LinkedIn, uznawany za najważniejszą sieć zawodową na świecie, to nie tylko platforma do poszukiwania pracy czy rekrutacji. To przestrzeń, w której profesjonaliści mogą budować swoją markę osobistą, nawiązywać wartościowe kontakty i rozwijać swoje umiejętności. Jakie funkcje oferuje LinkedIn Premium, i jak można zoptymalizować swój profil, aby maksymalnie wykorzystać potencjał tej sieci? W niniejszym wpisie blogowym przyjrzymy się bliżej tej platformie, [...]
Czytaj więcej...
Czym jest Google Search Console? - Wedo.pl

Czym jest Google Search Console? Kompletny poradnik 2025!

Google Search Console jest nieodzownym narzędziem pracy każdego, kto chce poprawić widoczność swojej witryny w Google. W tym poradniku przedstawię czym jest GSC, jak połączyć go z naszą witryną, jakie wskaźniki możemy tam monitorować, co one oznaczają i gdzie je znaleźć, ponieważ niektóre z nich są skrzętnie ukryte przed oczami laików! Zapraszam do lektury. Spis treści: Toggle Czym jest Google [...]
Czytaj więcej...
Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs)

Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO? Kompleksowy poradnik

Technologię breadcrumbs wykorzystują zarówno sklepy e-commerce, usługowe strony internetowe oraz serwisy blogowe. Jest bardzo przydatna, ponieważ wpływa na pozycjonowanie, poprawia wartość witryny z punktu widzenia użytkowników, a dodatkowo zwiększa konwersję zakupową, zmniejszając jednocześnie współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO. Przedstawimy również zalety breadcrumbs, praktyczne przykłady oraz [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?