Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe – co to jest i dlaczego warto je wdrożyć?

Programy lojalnościowe to sposób na budowanie relacji z klientami i zwiększanie sprzedaży. W tym artykule dowiesz się, jak działają, jakie przynoszą korzyści i które rozwiązania warto wdrożyć w swojej firmie. Przeczytaj, aby odkryć najlepsze praktyki i inspiracje! Spis treści: Toggle Czym jest program lojalnościowy?Jak zaplanować program lojalnościowy?Jak powinien wyglądać program lojalnościowy w e-commerce?Czy organizacja programów lojalnościowych dla klientów się opłaca?Najpopularniejsze [...]
Czytaj więcej...
człowiek przy komputerze

Czym jest A/B Testing i jak go wykorzystać do poprawy wyników kampanii?

W świecie marketingu cyfrowego decyzje oparte na danych to klucz do sukcesu. Jednym z najbardziej efektywnych narzędzi, które pomagają podejmować lepsze decyzje jest A/B Testing (Test A/B). Dzięki tej metodzie marketerzy mogą sprawdzić, co faktycznie działa, a co wymaga poprawy. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest A/B testing, jak działa i jak można go wykorzystać do poprawy wyników kampanii marketingowych. [...]
Czytaj więcej...
CMS - Jaki wybrać

CMS – Dlaczego warto i jaki wybrać?

Spis treści: Toggle CMS – co to?Jak działa system CMS?Jakie są systemy cms?WordPress – Najpopularniejszy CMS na świecie3 Zalety WordPressa:3 Wady WordPressa:ShopifyJoomlaDrupalPodsumowanie W dzisiejszych czasach, posiadanie strony internetowej to podstawa dla każdej firmy i organizacji. Ale jak ją stworzyć i zarządzać nią bez znajomości programowania? Tu z pomocą przychodzą systemy CMS (Content Management System). Dzięki nim, tworzenie i aktualizacja treści [...]
Czytaj więcej...

Co to jest marketing automation? – przewodnik po automatyzacji marketingu

W świecie nowoczesnego biznesu automatyzacja marketingu staje się nie tylko wygodą, ale wręcz koniecznością. To innowacyjne podejście umożliwia sprawniejsze zarządzanie kampaniami, pozwala na oszczędzanie cennego czasu oraz osiąganie lepszych wyników sprzedażowych. W tym przewodniku odkryjesz, czym naprawdę jest automatyzacja procesów marketingowych i jakie narzędzia wspierają jej wydajność. Dowiesz się również, jak zaplanować i wdrożyć strategię, która pozwoli Twojej firmie działać [...]
Czytaj więcej...
Reklama

Marketing lokalny – najlepsze sposoby na reklamę firmy lokalnej!

Marketing lokalny to skuteczny sposób na zwiększenie widoczności firmy w regionie i budowanie silniejszych relacji z lokalnymi klientami. W tym wpisie dowiesz się, jakie działania pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i efektywnie dotrzeć do odbiorców w Twojej okolicy. Spis treści: Toggle Na czym polega marketing lokalny?Korzyści płynące z reklamy na rynku lokalnymRola marki w osiągnięciu sukcesu na rynku [...]
Czytaj więcej...
radio

Reklama w radiu jako narzędzie budowania marki

Od lat reklama w radiu pozostaje skutecznym narzędziem budowania wizerunku marki, docierając do szerokiej grupy odbiorców. Dzięki kreatywnym przekazom pozwala wyróżnić się na rynku, zwiększyć rozpoznawalność i nawiązać trwałą więź z klientami. W tym wpisie omówimy, dlaczego radio nadal jest istotnym medium reklamowym oraz jak wykorzystać jego potencjał do rozwijania marki. Spis treści: Toggle Rola radia w strategii marketingowejReklama w [...]
Czytaj więcej...
ruch na stronie internetowej

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?

W obecnych czasach zwiększenie ruchu na stronie internetowej to fundament strategii marketingowej wielu firm, blogerów i marketerów. Widoczność firmy w internecie często bezpośrednio przekłada się na opinie o niej. Brak strony internetowej, jej nieatrakcyjność czy trudności w odnalezieniu witryny mogą stanowić podstawę do rezygnacji z usług danej firmy. Wzrost liczby wizyt na naszej stronie nie tylko poprawia rozpoznawalność marki, ale [...]
Czytaj więcej...
witaj na twitterze

Dawniej Twitter, dzisiaj portal X – jak zmieniła się największa platforma społecznościowa na świecie

Twitter, obecnie znany jako X to platforma społecznościowa, która zrewolucjonizowała sposób komunikacji w sieci. Przez lata Twitter stał się miejscem ekspresji – wiadomości, dynamicznych dyskusji oraz aktualności z całego świata. Od momentu powstania w 2006 roku przeszedł szereg zmian stając się jednym z najważniejszych kanałów komunikacyjnych, zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i marek oraz instytucji. W tym wpisie przyjrzymy się [...]
Czytaj więcej...
linkowanie w seo poradnik linkbuildingu od wedo

Skąd pozyskiwać linki w SEO? Czy je kupować? Dywersyfikacja w Linkbuildingu. Poradnik od Wedo.pl

Pozyskiwanie linków zewnętrznych, czyli tzw. link-building jest nieodłącznym elementem pozycjonowania SEO (ang. Search Engine Optimization). Między innymi dzięki tym działaniom możesz poprawić ranking swojej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, zwiększyć ruch w serwisie, a co za tym idzie - pozyskać stałych i zdecydowanych klientów. W tym poradniku nauczysz się podstaw linkbuildingu. Dowiesz się: Po co są linki? Jakie odnośniki są [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?