Blog Wedo

Na blogu firmowym Wedo poruszamy tematy związane z szeroko pojętymi zagadnieniami marketingowymi. Jako że posiadamy pełną ofertę reklamową, znajdą tu coś dla siebie zarówno fani marketingu internetowego, jak i klasycznych offlineowych działań reklamowych.

Mamy nadzieję że nasze artykuły przybliżą Ci i dadzą sporą dawkę wiedzy, niezależnie od tego czy szukasz informacji o pozycjonowaniu stron, tworzeniu stron WWW, kampaniach Google, social media czy też o kampaniach na autobusach, kampaniach billboardowych, kampaniach na siatkach reklamowych. Pisze również o działaniach takich jak reklama w radio czy reklama w telewizji.

Czym jest Google Search Console? - Wedo.pl

Czym jest Google Search Console? Kompletny poradnik 2025!

Google Search Console jest nieodzownym narzędziem pracy każdego, kto chce poprawić widoczność swojej witryny w Google. W tym poradniku przedstawię czym jest GSC, jak połączyć go z naszą witryną, jakie wskaźniki możemy tam monitorować, co one oznaczają i gdzie je znaleźć, ponieważ niektóre z nich są skrzętnie ukryte przed oczami laików! Zapraszam do lektury. Spis treści: Toggle Czym jest Google [...]
Czytaj więcej...
Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs)

Czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO? Kompleksowy poradnik

Technologię breadcrumbs wykorzystują zarówno sklepy e-commerce, usługowe strony internetowe oraz serwisy blogowe. Jest bardzo przydatna, ponieważ wpływa na pozycjonowanie, poprawia wartość witryny z punktu widzenia użytkowników, a dodatkowo zwiększa konwersję zakupową, zmniejszając jednocześnie współczynnik odrzuceń (tzw. bounce rate). W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest nawigacja okruszkowa (breadcrumbs) i jakie ma znaczenie w SEO. Przedstawimy również zalety breadcrumbs, praktyczne przykłady oraz [...]
Czytaj więcej...
copywriterka używa perplexity ai

Co to jest Perplexity AI? Czy to dobra alternatywa dla ChatGPT?

W listopadzie 2022 roku, kiedy OpenAI przedstawiło światu swój rewolucyjny model językowy ChatGPT, cała branża technologiczna szybko zrozumiała, że to kluczowy moment, aby zająć przodujące pozycje w konkurencji. Wśród różnych dostępnych opcji, jedną z najciekawszych i naszym zdaniem najlepszych alternatyw dla ChatGPT jest Perplexity.ai. W poniższym artykule przybliżymy, czym się różni to narzędzie, jakie ma zalety oraz wady, aby czytelnicy [...]
Czytaj więcej...
Seo wykresy i analiza

SEO – co to jest? Historia, trendy, narzędzia i rentowność

Czy wiesz, że ponad 90% internautów szuka informacji o produktach i usługach w wyszukiwarkach? To właśnie tam decyduje się, czy odwiedzą Twoją stronę, czy wybiorą konkurencję. W tym miejscu z pomocą przychodzi SEO, czyli Search Engine Optimization, czyli sztuka optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. Spis treści: Toggle Definicja SEOCele SEO i korzyści dla biznesuDlaczego w SEO skupiamy się głownie [...]
Czytaj więcej...
reklama w tv kompendium wiedzy

Kompendium wiedzy o reklamie telewizyjnej

Telewizja pomimo rosnącego znaczenia internetu pozostaje znaczącym medium mającym ogromne oddziaływanie marketingowe. W tym kompendium staram się przybliżyć wszelkie kwestie jakich należy być świadom przed przystąpieniem do realizacji kampanii w TV. Spis treści: Toggle Reklama w telewizji – ogólne spojrzenieIle kosztuje kampania w TV?Zalety kampanii telewizyjnejWady kampanii TVFormy zakupu TV w stacjachFormy reklam – spot TVSezonowość w reklamie w telewizjiHarmonogram [...]
Czytaj więcej...
Threads - co to jest i jak można na nim zarobić?

Threads – co to jest i jak można na nim zarobić?

Świat mediów społecznościowych ewoluuje, a w centrum tej zmiany pojawia się Threads od Meta – platforma zaprojektowana, by zapewnić bardziej osobiste doznania.Ta innowacyjna aplikacja rzuca wyzwanie tradycyjnym mediom, oferując bardziej intymne i skoncentrowane środowisko dla wymiany treści. Skierowana do tych, którzy cenią sobie bezpośrednie i osobiste połączenia, Threads obiecuje odświeżyć sposób, w jaki dzielimy się momentami życia. Czy stanie się nowym ulubieńcem wśród użytkowników mediów społecznościowych? Jak Threads może przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu?

Czytaj więcej...
Logo YT wokół, którego chodzą różni ludzie

YT – Co to jest? Jak można na nim zarobić?

YouTube (YT) to platforma społecznościowa, na której użytkownicy mogą oglądać, udostępniać i tworzyć filmy. Została założona w 2005 roku i obecnie jest drugą najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie. Na YouTube znajdziesz filmy na każdy temat: od muzyki i filmów, przez gry i sport, aż po edukację i biznes. Możesz oglądać vlogi ulubionych twórców, śledzić tutoriale, uczyć się nowych rzeczy, [...]
Czytaj więcej...
frazy kluczowe

5 błędów przy wyborze fraz do strategii SEO

Twoja firma inwestuje czas i pieniądze w SEO, mając nadzieję na wzrost ruchu i konwersji. Po miesiącach pracy, zamiast obserwować wzrost, zauważasz stagnację – a nawet spadek – w wynikach wyszukiwania. Błędny wybór fraz kluczowych spowodował, że Twoje treści nie trafiają do odpowiedniej grupy docelowej, marnując potencjał Twojej strony. W tym artykule pokażemy, jak unikać tego i podobnych błędów, które [...]
Czytaj więcej...

Masz pytania lub wątpliwości?