Strona przyjazna dla użytkownika i wyszukiwarek

Jak stworzyć stronę zgodną z SEO oraz UX? Poradnik!

Posiadanie strony internetowej jest obecnie jednym z fundamentalnych elementów prowadzenia biznesu. Należy natomiast dodatkowo zadbać o jej optymalizację - nie tylko pod kątem wyszukiwarek (SEO), ale również użytkowników (UX), ponieważ w ostatnim kwartale 2022 roku ponad 70% internautów odwiedzało sklepy internetowe za pośrednictwem tabletów lub smartfonów. Jeżeli chcesz poznać szczegóły dot. budowania witryn pod kątem SEO oraz mobile-friendly, koniecznie przeczytaj [...] Więcej
wysoka widoczność reklamy outdoor

Czy reklama outdoor to wciąż ważny element strategii marketingowej?

Reklama outdoorowa (zewnętrzna) jest ważnym elementem każdej strategii marketingowej. Za jej pomocą możemy dotrzeć do ogromnej rzeszy odbiorców w miejscach charakteryzujących się dużym natężeniem ruchu. Klienci kreatywnego domu mediowego Wedo wybierają najczęściej kampanie billboardowe, kampanie w metrze oraz reklamowe siatki wielkoformatowe. Dobrym rozwiązaniem, które często polecamy jest również reklama na autobusach pozwalająca wypromować wizerunek Twojej marki. Jeżeli chcesz dowiedzieć się [...] Więcej
Jak zwiększyć zasięg kampanii social media

Jak zwiększyć zasięg kampanii w social media? Poradnik!

Umiejętne wdrożenie i zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych jest obecnie standardem. Teraz już nie wystarczy jedynie opublikować wpisu, żeby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale trzeba również właściwie zaplanować i skutecznie wykorzystać strategię marketingową. To może zrobić ogromną różnicę w zasięgu i skuteczności Twojej kampanii. W dzisiejszym artykule przedstawimy 10 renomowanych sposobów na zwiększenie zasięgu Twoich kampanii w mediach społecznościowych. [...] Więcej
Czym charakteryzuje się skuteczny email marketing?

Skuteczny e-mail marketing – czym się charakteryzuje? Poradnik!

E-mail marketing jest jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia do swoich klientów. Polega na przesyłaniu maili z ofertami, promocjami oraz informacjami o nowościach związanych z produktem lub usługą proponowaną przez firmę. W dzisiejszym artykule omówimy najważniejsze aspekty związane z e-mail marketingiem. Wyjaśnimy, czym właściwie jest, jakie są jego cele, a także w jaki sposób personalizować maile. [...] Więcej

Co oznacza Above The Fold? Kompleksowy poradnik!

Above The Fold jest głównym obszarem, który użytkownik widzi po wejściu na Twoją stronę internetową. To kluczowe dla pierwszego wrażenia i decyzji o pozostaniu w witrynie lub jej opuszczeniu. Warto zadbać, aby sekcja ATF była skuteczna i przekonująca, a treści w niej zawarte zachęcały internautów do dalszego przeglądania serwisu. W dzisiejszym artykule omówimy, co powinno znaleźć się w sekcji ATF, [...] Więcej

Jak wykorzystać trendy w social media do promocji firmy?

Korzystanie z mediów społecznościowych jest obecnie jedną z najskuteczniejszych strategii reklamowych umożliwiających promocję przedsiębiorstw w Internecie (na równi z usługą, jaką jest pozycjonowanie stron). Aby działać skutecznie na tym obszarze, należy odpowiednio wykorzystać trendy w social media do promocji swojej firmy. Mogą one w łatwy sposób pomóc w zwiększeniu zasięgu biznesu oraz w pozyskaniu nowych klientów. W dzisiejszym artykule omówimy, [...] Więcej
Różnice między SXO, UX a UI

Różnice między UI, UX a SXO – na czym warto się skupić?

Tworzenie stron internetowych i aplikacji jest nieodzownym elementem biznesu. Wiedza na temat UI, UX oraz SXO okazuje się niezbędna, aby móc w pełni wykorzystać potencjał swojego serwisu internetowego lub innego, zaawansowanego projektu. W dzisiejszym artykule przedstawimy szczegółową analizę najważniejszych pojęć związanych ze stronami www oraz aplikacjami. Wskażemy również, na czym warto się skupić! Miłej lektury. Spis treści: UI, UX i [...] Więcej
Jak wygląda wycena strony internetowej?

Jak wygląda wycena strony internetowej? – omówienie kosztów!

Tworzenie stron WWW to bardzo skomplikowany proces wymagający umiejętnej pracy web developerów, specjalistów ds. SEO oraz profesjonalnych analityków. Jej wycena jest procesem określania wartości serwisu m.in. w opraciu o funkcjonalność, design, konkretne języki programowania i inne ważne czynniki. Koszty witryn internetowych różnią się w zależności od skomplikowania projektu, liczby podstron, potrzeb biznesowych, a także oczekiwań i założeń klienta. Finalny koszt [...] Więcej
Jak prowadzić newsletter?

Jak prowadzić newsletter, by poprawić swoją sprzedaż? Poradnik!

Prowadzenie newslettera jest skuteczną metodą pozwalającą zwiększyć popularność świadczonych usług oraz oferowanych produktów. Dzięki regularnym komunikatom trafiającym w odpowiedniej formie bezpośrednio do klientów, możesz budować z nimi trwałe relacje skutkujące w przyszłości wzrostem zysków Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym artykule przedstawimy kilka praktycznych wskazówek na temat prowadzenia skutecznego newslettera! Miłej lektury. Spis treści: Newsletter - co to jest? Jak poprawić swoją [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy"> <h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2> <div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/8/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/8/?m=pages&pid=5">8</a> <span aria-current="page" class="page-numbers current">9</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/10/?m=pages&pid=5">10</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a> <a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/10/?m=pages&pid=5">Następny</a></div> </nav>