W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania

W jaki sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania?

Odniesienie sukcesu w marketingu internetowym uzależnione jest od analizy i właściwego doboru słów kluczowych. Są one filarem, na którym opiera się późniejszy proces pozycjonowania, dlatego warto sumiennie podejść do wyboru słów kluczowych. Spis treści: Słowa kluczowe – dlaczego są tak ważne? Jakie mogą być słowa kluczowe? Jak właściwe dobierać słowa kluczowe? Dobranie idealnych słów kluczowych. Słowa kluczowe - dlaczego są [...] Więcej
Rodzaje kampanii Google Ads

Rodzaje kampanii Google Ads

W marketingu wyszukiwarek internetowych (SEM) obok SEO bardzo ważną funkcję pełnią także płatne reklamy. Na szczególną uwagę zasługuje w tym przypadku Google Ads. To narzędzie umożliwiające tworzenie płatnych kampanii reklamowych w sieci Google — zarówno w wyszukiwarce internetowej, jak i podmiotach, które należą do firmy pod tą samą nazwą. Ważnym aspektem Google Ads, który zachęca do skorzystania wielu przedsiębiorców i [...] Więcej
Proces budowy strony internetowej

Proces budowy strony internetowej

W obecnych czasach Internet stanowi podstawowe narzędzie do szukania towarów czy usług, których się chce czy potrzebuje. Właśnie dlatego obecność firmy w sieci to nieodzowny element prowadzenia biznesu, który umożliwia działanie nie tylko na poziomie lokalnym, a wręcz niezależnym od miejsca wykonywania pracy. Jednym z najważniejszych aspektów istnienia przedsiębiorstwa w Internecie jest strona internetowa. Właśnie dlatego warto wiedzieć, w jaki [...] Więcej
SEO dla początkujących

SEO dla początkujących – Od czego zacząć przygodę z optymalizacją strony?

Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO) to praktyka polegająca na uzyskiwaniu ukierunkowanego ruchu na stronie z organicznych rankingów wyszukiwarki. Typowe zadania związane z SEO obejmują tworzenie wysokiej jakości treści, optymalizację treści pod kątem określonych słów kluczowych i tworzenie linków zwrotnych. Innymi słowy - pozycjonowanie polega na poprawie pozycji witryny w bezpłatnej sekcji wyników wyszukiwania. Ten poradnik SEO przedstawi najważniejsze kwestie [...] Więcej
ile trwa tworzenie strony internetowej

Ile czasu trwa tworzenie strony internetowej?

Firmowa strona internetowa jest w dzisiejszych czasach podstawą każdego biznesu, bez względu na jego wielkość. To wizerunkowa wizytówka i sposób na przedstawienie świadczonych usług. Tworzenie stron WWW, szczególnie tych skomplikowanych i bardziej rozbudowanych takich jak witryny firmowe jest czasochłonnym i wymagającym procesem kreatywnym. Zdarza się, że zajmuje nawet kilka miesięcy i składa się z kilku kluczowych etapów. Więc, jak długo [...] Więcej

GDN – Co to jest sieć reklamowa

Ten wpis z pewnością wyjaśni i poszerzy zagadnienia związane z siecią reklamową Google(GDN). Znajdziesz nie tylko odpowiedzi na typowe pytania dotyczące sieci reklamowej, np. Czym w ogóle jest GDN i jak działa, ale również skuteczne strategie i niezbędne informacje, które pomogą dowiedzieć jak skutecznie wykorzystać działania marketingowe. Spis treści: Jak funkcjonuje GDN – sieć reklamowa Google? Jakie są formaty reklam [...] Więcej

Account Manager

Wedo Sp. z o.o. - jesteśmy Domem Mediowym. Zajmujemy się sprzedażą, analityką, reklamą i doborem mediów. Obecnie poszukuje osoby na stanowisko: Account Manager Miejsce pracy: Warszawa Będziesz zajmował/a się: • Aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów, • Obsługą bieżących klientów, • Przygotowywaniem ofert i nadzorowaniem ich realizacji, • Negocjacją umów, • Aktywnym uczestnictwem w procesie planowania i wdrażania ofert   Oczekujemy od [...] Więcej

Google Ads czy Pozycjonowanie?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych jest niezbędną strategią marketingową dla marek, które starają się przyciągnąć uwagę, napędzić ruch na stronie internetowej i stale rozwijać biznes. Optymalizacja wyszukiwania może okazać się niezrozumiałą strategią, jeśli nie znasz różnic z zakresu SEM i SEO. Taktyka działania może brzmieć podobnie, jednak są to dwa bardzo różne podejścia do działań optymalizacji strony. Jeśli używasz zamiennie [...] Więcej
Kampanie LinkedIn - InMail

Kampanie InMail na Linkedin.

Reklamy LinkedIn oferują fantastyczne możliwości dla firm, które chcą dotrzeć do swoich odbiorców i potencjalnych klientów. W biznesie chodzi nie tylko o sprzedaż i zysk, ale także o budowanie relacji i tworzenie powiązań w branży i poza nią, a LinkedIn stworzył do tego idealne warunki. LinkedIn jako platforma ma wiele różnych funkcji oraz kanałów komunikacji, dzięki którym świetnie nadaje się [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy"> <h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2> <div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/16/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/16/?m=pages&pid=5">16</a> <span aria-current="page" class="page-numbers current">17</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a> <a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">Następny</a></div> </nav>