Influencer marketing: czym jest? czy może pomóc Twojej firmie?
24 stycznia 2024
Mateusz Piejko
Media społecznościowe, a razem z nimi influencerzy na dobre zagościli w marketingu. Niektórzy ich kochają, inni nienawidzą. Pewne jest jedno - pozostaną z nami na długie lata, dlatego kluczowym jest zrozumienie jak influencer marketing wpływa na reklamę w sieci. Oprócz odpowiedzi na to pytanie przedstawię również na co należy zwrócić uwagę przy organizacji kampanii z influencerami, jakich błędów się wystrzegać [...] Więcej
Social Media Marketing: definicja, przykłady i objaśnienia
23 stycznia 2024
Mateusz Piejko
Prawie co trzeci Polak korzysta z social mediów. Astronomiczny wzrost ich popularności na zawsze zmienił krajobraz komunikacji międzyludzkiej, w tym tej marketingowej. Czym jest social media marketing? Czy reklama w mediach społecznościowych może pomóc Twojej firmie? Czego się wystrzegać, żeby nie popełnić wizerunkowego faux pas? Zapraszam do lektury! Spis treści: Czym jest Social Media Marketing? Jakie są najpopularniejsze platformy społecznościowe? [...] Więcej
Chat GPT dla początkujących: Wszystko, co musisz wiedzieć o tym rewolucyjnym narzędziu
17 stycznia 2024
Adam Świsłowski
Jeśli dotychczas nie interesowałeś się Chat GPT i zastanawiasz się, co warto o nim wiedzieć, ten artykuł jest idealnym punktem startowym. Przedstawiamy tutaj podstawowe informacje o Chat GPT, nowoczesnym narzędziu opartym na sztucznej inteligencji, które zmienia sposób, w jaki komunikujemy się i pracujemy. W tym tekście znajdziesz klarowne odpowiedzi na najważniejsze pytania, które pomogą Ci zrozumieć, czym jest Chat GPT, [...] Więcej
10 lat WEDO!
20 grudnia 2023
Jarek Teklak
Z przyjemnością informujemy, że niedawno WEDO obchodziło swoje jubileuszowe 10 urodziny. […]
WięcejPogo Sticking w SEO – co to jest? Jak z tym walczyć?
15 grudnia 2023
Adam Świsłowski
W świecie SEO istnieje wiele wyzwań, ale jedno z najbardziej frustrujących to Pogo Sticking. To zjawisko, kiedy użytkownik szybko opuszcza stronę, negatywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak zatem sobie z tym poradzić? Odpowiedzi znajdziesz poniżej. Spis treści: Co to jest pogo-sticking w SEO? Czy pogo-sticking ma wpływ na Twoje SEO? Jak zapobiegać Pogo-sticking? Co to jest Pogo Sticking [...] Więcej
Kody odpowiedzi HTTP: 200, 301, 404, 500 – wyjaśniamy
30 listopada 2023
Adam Świsłowski
Kody odpowiedzi HTTP to fundamentalny element interakcji między przeglądarką, a serwerem. W tym wpisie skupimy się na kluczowych kodach: 200, 404, 301, 500 (i nie tylko). Omówimy co każdy z nich oznacza, jak wpływają na SEO, doświadczenie użytkownika oraz wyjaśnijmy sobie czy coś należy z tym zrobić. A w ramach małego twistu, wyjaśnimy, dlaczego Google może być czajnikiem do herbaty [...] Więcej
Tag kanoniczny – Twoja tarcza przed błędami indeksacji.
13 października 2023
Adam Świsłowski
Słowo „kanoniczny” w języku polskim ma korzenie w terminologii kościelnej, gdzie oznacza coś, co jest zgodne z kanonem, czyli oficjalnie przyjętymi normami i regułami. W kontekście SEO termin ten nabrał jednak nowego, specyficznego znaczenia. Jak zatem słowo „kanoniczny” odnosi się do świata pozycjonowania stron internetowych i optymalizacji dla wyszukiwarek? Jakie tajemnice kryje w sobie tag canonical i dlaczego jest on [...] Więcej
Moja strona prawidłowo przekierowuje z http na https. Czy aby na pewno? Czym jest mixed content?
22 września 2023
Adam Świsłowski
Przekierowanie z http na https to istotny krok w kierunku zabezpieczenia Twojej strony internetowej. Jednak to dopiero początek. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się bliżej kwestii „mixed content” w kontekście certyfikatu SSL. Dowiesz się, jak sprawdzić poprawność przekierowania oraz dlaczego tak ważne jest, aby naprawić wszelkie problemy związane z zawartością mieszaną. Spis treści: Jak sprawdzić przekierowanie http na https? Co to jest [...] Więcej
Pozycjonowanie Shoper
21 sierpnia 2023
Adam Świsłowski
Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper wyróżnia się przede wszystkim wysokim zwrotem z inwestycji, budową wizerunku Twojej marki w sieci oraz możliwością wypracowania solidnej przewagi konkurencyjnej. Aby osiągnąć sukces w Google, należy jednak znaleźć się na pierwszej stronie (w TOP 10), ponieważ to właśnie ten sektor gromadzi 95% ruchu w SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Na czym polega pozycjonowanie Shoper? Pozycjonowanie [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy">
<h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2>
<div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/6/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a>
<a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a>
<span class="page-numbers dots">…</span>
<a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/6/?m=pages&pid=5">6</a>
<span aria-current="page" class="page-numbers current">7</span>
<a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/8/?m=pages&pid=5">8</a>
<span class="page-numbers dots">…</span>
<a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a>
<a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/8/?m=pages&pid=5">Następny</a></div>
</nav>