kampanie mailingowe co to jest

Kampanie mailingowe – co to jest?

Promocja firmy w Internecie obecnie nie tylko nikogo już nie dziwi, ale jest wręcz standardem. W tym celu można wykorzystać kilka rodzajów narzędzi - od pozycjonowania przez reklamy w social mediach aż do kampanii mailingowych. Czym są te ostatnie? Jakie mają zalety i jakie mogą przynieść korzyści? Tego wszystkiego dowiesz się poniżej. Spis treści:  Kampanie mailingowe – co to jest? [...] Więcej
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w SEO - czym jest i co daje?

Linkowanie w SEO – czym jest i co daje?

Pozycjonowanie to współcześnie bardzo znana i skuteczna forma promowania swojej strony internetowej w sieci, w tym przypadku za pomocą wyników organicznych wyszukiwarki. Chcąc osiągnąć szczytowe pozycje w wyszukiwarce, wykonuje się szereg rozmaitych działań, które podzielić można na działania on-site oraz off-site. Te pierwsze związane są, chociażby z optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarki, czy regularnym tworzeniem treści, nasyconych słowami kluczowymi. [...] Więcej
konwersja google adwords

Konwersje Google Ads

Nowoczesny biznes praktycznie nie może istnieć jeżeli nie posiada swojej tożsamości internetowej, a jego rozwój w dużej mierze uzależniony jest od działań budujących markę. Działania SEO są niezmiernie ważne, jednak nie będą w stanie zastąpić dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej. Postaram się dzisiaj wyjaśnić jak zacząć reklamować się za pomocą kampanii Google Ads i zdobyć maksymalną liczbę konwersji. Spis treści: Czym [...] Więcej
content marketing co to jest?

Content marketing – co to jest?

Kiedy przeciętna osoba trafi na artykuł dotyczący kosztów produkcji danego przedmiotu, często zaczyna zastanawiać się nad powodem, dla którego ten sam, tani w produkcji przedmiot, jest sprzedawany za krotność swojej wartości, a mimo to nadal znajduje spore rzesze odbiorców. Prawda jest taka, że za sukcesem sprzedażowym stoi znacznie więcej, niż sam produkt. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że za [...] Więcej
Co to jest reklama w radio i jak ją zaplanować?

Co to jest reklama radiowa i jak ją zaplanować?

Radio to stary, ale elastyczny środek przekazu - i wbrew niektórym domysłom: taki, który nadal jest aktualny we współczesnym świecie. Oferuje szeroki, ciągły zasięg - zwłaszcza w trakcie restrykcji związanych z COVID-19, kiedy dużo osób pracuje w domu i mają czas na słuchanie. Podczas tworzenia reklamy w radio należy wziąć pod uwagę trzy czynniki, które będą miały ogromny wpływ na [...] Więcej
Nagłówki w pozycjonowaniu

Nagłówki w pozycjonowaniu stron www

Optymalizacja strony internetowej tak, by zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, nie należy do najłatwiejszych zadań. W istocie ważny jest praktycznie każdy element, który może przesądzić o tym, jak strona zostanie oceniona przez algorytmy i silniki wyszukiwarki. Dziś poświęcimy nieco uwagi nagłówkom - pozornie niewielkim elementom, od których bardzo wiele zależy. Spis treści: Czym są nagłówki strony internetowej? Dlaczego tekst SEO powinien [...] Więcej

Google Analytics co to jest?

Analiza ruchu na stronie internetowej to nieodłączny element prowadzonych działań marketingowych. Bez Google Analytics trudno by było nam określić czy nasze działania przynoszą efekty oraz w jakim kierunku zmierzamy. To darmowe narzędzie analityczne pozwala sprawdzić, skąd pozyskujemy ruch do strony internetowej, a także jak wygląda ścieżka klienta od wejścia na stronę do dodania produktów do koszyka i dokonania płatności. Warto [...] Więcej
Reklama na autobusach

Reklama na autobusach i komunikacji miejskiej – czy warto w nią inwestować?

Choć mówi się, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy, to w dobie przesycenia informacją i reklamami atakujących z każdej strony, ciężko się z tym stwierdzeniem zgodzić. Produkty czy usługi, nie ważne jak wysoką mają jakość, giną w chaosie informacyjnym. Dziś nie wystarczy zwykła reklama, należy bowiem tak zareklamować produkt, by wyróżniał się wśród ofert innych producentów. Dobra reklama to zazwyczaj [...] Więcej

Do czego służy narzędzie Google Search Console

Narzędzie Google Search Console to jedno z kilku i bodaj najbardziej znane ze wszystkich narzędzi, jakie Google udostępnia webmasterom i administratorom, by ci mogli na podstawie twardych danych oszacować skuteczność swoich witryn i sklepów internetowych. Dzięki rozbudowanym możliwościom jest w przypadku większości specjalistów podstawowym źródłem danych na temat działania strony i dróg użytkowników. Spis treści: Wiedza o pozycjach i porady [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy"> <h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2> <div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/15/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/15/?m=pages&pid=5">15</a> <span aria-current="page" class="page-numbers current">16</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/17/?m=pages&pid=5">17</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a> <a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/17/?m=pages&pid=5">Następny</a></div> </nav>