reklama w tv kompendium wiedzy

Kompendium wiedzy o reklamie telewizyjnej

Telewizja pomimo rosnącego znaczenia internetu pozostaje znaczącym medium mającym ogromne oddziaływanie marketingowe. W tym kompendium staram się przybliżyć wszelkie kwestie jakich należy być świadom przed przystąpieniem do realizacji kampanii w TV. Spis treści: Toggle Reklama w telewizji – ogólne spojrzenieIle kosztuje kampania w TV?Zalety kampanii telewizyjnejWady kampanii TVFormy zakupu TV w stacjachFormy reklam – spot TVSezonowość w reklamie w telewizjiHarmonogram [...] Więcej
Threads - co to jest i jak można na nim zarobić?

Threads – co to jest i jak można na nim zarobić?

Świat mediów społecznościowych ewoluuje, a w centrum tej zmiany pojawia się Threads od Meta – platforma zaprojektowana, by zapewnić bardziej osobiste doznania.Ta innowacyjna aplikacja rzuca wyzwanie tradycyjnym mediom, oferując bardziej intymne i skoncentrowane środowisko dla wymiany treści. Skierowana do tych, którzy cenią sobie bezpośrednie i osobiste połączenia, Threads obiecuje odświeżyć sposób, w jaki dzielimy się momentami życia. Czy stanie się nowym ulubieńcem wśród użytkowników mediów społecznościowych? Jak Threads może przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu?

Więcej
Logo YT wokół, którego chodzą różni ludzie

YT – Co to jest? Jak można na nim zarobić?

YouTube (YT) to platforma społecznościowa, na której użytkownicy mogą oglądać, udostępniać i tworzyć filmy. Została założona w 2005 roku i obecnie jest drugą najczęściej odwiedzaną stroną internetową na świecie. Na YouTube znajdziesz filmy na każdy temat: od muzyki i filmów, przez gry i sport, aż po edukację i biznes. Możesz oglądać vlogi ulubionych twórców, śledzić tutoriale, uczyć się nowych rzeczy, [...] Więcej
frazy kluczowe

5 błędów przy wyborze fraz do strategii SEO

Twoja firma inwestuje czas i pieniądze w SEO, mając nadzieję na wzrost ruchu i konwersji. Po miesiącach pracy, zamiast obserwować wzrost, zauważasz stagnację – a nawet spadek – w wynikach wyszukiwania. Błędny wybór fraz kluczowych spowodował, że Twoje treści nie trafiają do odpowiedniej grupy docelowej, marnując potencjał Twojej strony. W tym artykule pokażemy, jak unikać tego i podobnych błędów, które [...] Więcej
Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

Ig – Czym jest Instagram, dla kogo i jak go używać?

W dobie cyfrowej rewolucji Instagram wyłania się jako platforma, która zdefiniowała sposób, w jaki dzielimy się chwilami życia. Od swojego debiutu stał się nie tylko miejscem dla artystycznych zdjęć, ale przestrzenią, gdzie marki, celebryci i zwykli użytkownicy łączą się, dzieląc się swoimi historiami. Jego rosnąca popularność podkreśla jego znaczenie w kształtowaniu trendów, promowaniu produktów i budowaniu społeczności. Instagram to nie tylko aplikacja do dzielenia się zdjęciami – to narzędzie, które zmienia sposób, w jaki komunikujemy się w świecie cyfrowym.

Więcej
Aplikacja tiktok na iphone 18S

TikTok – czym jest? Kto go używa i jak się tam reklamować?

Świat pędzi do przodu a frontem zmian niezmiennie pozostaje internet. TikTok - ta platforma przejęła w ostatnich latach ogromną część rynku social media. Podczas pandemii koronawirusa jej popularność eksplodowała, notując 3-krotny wzrost liczby użytkowników w kilka miesięcy! W tym wpisie opowiem o tym, czym jest TikTok, jakie grupy wiekowe z niego korzystają oraz o reklamowaniu się w tym medium. Spis [...] Więcej
Ludzie w okularach meta quest przy logo facebook

Fb – czym jest facebook i jak możesz go wykorzystać?

Facebook, znany także pod skrótem FB, to nie tylko platforma społecznościowa z bogatą historią, rozpoczynającą się na Uniwersytecie Harvarda w 2004 roku. To wszechstronne narzędzie, które z powodzeniem odnajduje się w rękach osób w różnym wieku – od młodszych użytkowników, dla których jest oknem na świat rówieśników, po starsze pokolenia, które dzięki niemu utrzymują kontakt z rodziną i znajomymi. Ale [...] Więcej
google crawl budget

Crawl Budget, czyli jak optymalizować zasoby, które Google poświęca Twojej stronie internetowej

Wyobraź sobie, że oprowadzam Cię po swoim biurze, ale zamiast pokazywać Ci to, co najciekawsze, skupiam się na czwartej skrytce na szczotki, a wszystkie sale produkcyjne są takie same i mało ciekawe. Pomyślałbyś wtedy, że marnuję Twój czas i niechętnie byś do mnie wrócił. Google patrzy na nasze strony w podobny sposób, dlatego tak ważne jest, aby zoptymalizować tzw. Crawl [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy"> <h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2> <div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/5/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/5/?m=pages&pid=5">5</a> <span aria-current="page" class="page-numbers current">6</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/7/?m=pages&pid=5">7</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a> <a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/7/?m=pages&pid=5">Następny</a></div> </nav>