Czym jest i jak korzystać z analizy ruchu w Google Analytics?

Czym jest i jak korzystać z Analizy ruchu w Google Analytics?

Ruch na stronie to jeden z ważniejszych wyznaczników skuteczności działań prowadzonych w ramach SEO. Właściwa identyfikacja źródeł ruchu pozwala zmierzyć i przeanalizować wydajność podjętych kampanii Google Ads i optymalizacji seo, aby móc je w razie potrzeby udoskonalić. Google Analytics to jedno z najlepszych narzędzi, które bada zachowania użytkowników odwiedzających stronę internetową i dostarcza wszelkich statystyk na ich temat. W jaki [...] Więcej
billboard

Dlaczego warto zainwestować w reklamę wielkoformatową?

Reklama wielkoformatowa wciąż jest popularną formą promocji firm. Wynika to przede wszystkim z jej siły przekazu i dużego zasięgu. Tego typu rozwiązanie to często nieodłączny element miejskiej przestrzeni. Jakie są najważniejsze zalety reklamy wielkoformatowej? Kiedy warto w nią zainwestować? Spis treści Duża przestrzeń i możliwości Skuteczność reklamy wielkoformatowej Reklama wielkoformatowa jaka powinna być? Kto powinien zainwestować w reklamę wielkoformatową? Duża [...] Więcej
marketing

Marketing firmy budowlanej

W Polsce branża budowlana rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Firmy działające w tym sektorze stosują różne sposoby na dotarcie do nowych klientów, a bardzo pomocne okazują się narzędzia marketingowe. Korzystają z nich nie tylko największe przedsiębiorstwa, jednak nie wszyscy zauważają oczekiwane rezultaty. Jak powinien wyglądać marketing w branży budowlanej? O czym należy pamiętać? Spis treści: Dopracowana strona internetowa Aktywność w mediach [...] Więcej
Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Dlaczego odpowiedni projekt strony www jest taki ważny?

Każda firma powinna mieć własną stronę internetową, ponieważ pełni ona funkcję wizytówki przedstawiającej najważniejsze informacje dla klientów. Obecnie brak witryny jest czymś zaskakującym i to w większości branż, dlatego nie należy zbyt długo zwlekać z jej stworzeniem. Jednocześnie trzeba zadbać o to, aby projekt był starannie zaplanowany i wykonany. Dlaczego jest to tak istotne? Spis treści: Liczy się pierwsze wrażenie [...] Więcej
Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony

Jak prowadzenie bloga wspiera pozycjonowanie strony?

Za pośrednictwem bloga można dzielić się swoją wiedzą i przekazywać ważne informacje na określone tematy. Nie ma więc nic zaskakującego w tym, że stał się on ważnym narzędziem marketingowym, które wykorzystuje coraz więcej firm. Okazuje się, że systematyczne prowadzenie bloga pozytywnie wpływa na pozycję, jaką witryna zajmuje w wynikach wyszukiwania. Jak to możliwe? Spis treści: Pisanie na tematy interesujące odbiorców [...] Więcej
Kampania social media

Kampania social media – skuteczna promocja firmy w Internecie

Media społecznościowe to bardzo pomocne narzędzie marketingowe dla firm. Za ich pośrednictwem można komunikować się z klientami, także tymi potencjalnymi, budować trwałe relacje, a ponadto promować swoje produkty czy usługi. Kampania social media to ciekawe rozwiązanie dla biznesów z różnych branż, gdyż daje sporo możliwości. Jak ją przeprowadzić i wykorzystać cały potencjał? Spis treści: Na czym polega kampania social media? [...] Więcej
Darmowy audyt seo

5 powodów, dla których Twoja strona potrzebuje profesjonalnego audytu SEO

Pamiętasz początki Internetu? Nic nie wnoszące teksty preclowe zalewały kolejne portale, a co sprytniejsi zarabiali na prostych stronach załadowanych reklamami. Coś jak zwariowane lata XX w wersji digital, tylko bez prohibicji. Na szczęście (bądź nieszczęście niektórych) te czasy są już za nami. Przyszedł moment dowartościowania jakościowych treści. To świetna wiadomość dla użytkowników, ale niekoniecznie dla właścicieli stron. Wraz z powstaniem kolejnych [...] Więcej
Agencja interaktywna, agencja interaktywna Warszawa

Co to jest agencja interaktywna?

Nie wszystkie definicje w marketingu są jasne. Istnieją takie sformułowania, których wyjaśnienie powoduje trudności, szczególnie osobom, które mają niewiele wspólnego z tym tematem. Jednym z takich pojęć jest agencja interaktywna. Co do zasady wiadomo, że jest to firma związana z marketingiem, ale wiele problemów sprawia wskazanie, czym zajmuje się ona dokładnie. Odpowiedź na to pytanie znajdziesz poniżej. Spis treści: Agencja [...] Więcej
<nav class="navigation pagination" aria-label="Wpisy"> <h2 class="screen-reader-text">Nawigacja po wpisach</h2> <div class="nav-links"><a class="prev page-numbers" href="https://wedo.pl/page/13/?m=pages&pid=5">Poprzedni</a> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/?m=pages&pid=5">1</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/13/?m=pages&pid=5">13</a> <span aria-current="page" class="page-numbers current">14</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/15/?m=pages&pid=5">15</a> <span class="page-numbers dots">…</span> <a class="page-numbers" href="https://wedo.pl/page/18/?m=pages&pid=5">18</a> <a class="next page-numbers" href="https://wedo.pl/page/15/?m=pages&pid=5">Następny</a></div> </nav>