Pozycjonowanie stron Warszawa

Pozycjonowanie stron WWW – otrzymujesz gwarancję najlepiej dopasowanych działań, dzięki którym zwiększysz sprzedaż.

Pozycjonowanie stron Warszawa - co to jest?

Pozycjonowanie stron Warszawa to obecnie jedna z najpopularniejszych usług umożliwiających kompleksową promocję przedsiębiorstw w Internecie. Według najnowszych statystyk medium.com 80% internautów skupia się właśnie na naturalnych (organicznych) wynikach wyszukiwania. Pozostałe kanały marketingowe (np. płatne wyniki Google lub social media) interesują wyłącznie 20% użytkowników. 

Decydując się na pozycjonowanie, możesz w relatywnie krótkim czasie (3-18 miesięcy) zdecydowanie zwiększyć zyski swojej firmy ze względu na wyższy współczynnik ruchu pochodzącego z wyszukiwarek. SEO (ang. Search Engine Optimization) to także budowa świadomości marki, wzrost zaufania wśród konsumentów oraz możliwość wypracowania przewagi konkurencyjnej.

Jeżeli zależy Ci na pozyskaniu stałych oraz opłacalnych klientów, którzy będą regularnie odwiedzali Twoją stronę internetową i korzystali z proponowanej oferty – koniecznie skontaktuj się z nami. Wykreujemy wizerunek Twojej marki w Internecie i zdecydowanie zwiększymy dochody Twojego przedsiębiorstwa. Napisz do nas maila lub zadzwoń.

Pozycjonowanie Warszawa - komu dedykujemy inwestycję w lokalne działania SEO?

W lokalne działania SEO w Warszawie powinni zainwestować wszyscy przedsiębiorcy działający lokalnie. Spośród najważniejszych jednostek, dla których pozycjonowanie jest korzystne możemy wymienić m.in.:

  • restauracje i kawiarnie,
  • sklepy detaliczne i hurtownie,
  • salony fryzjerskie i kosmetyczne,
  • kliniki lekarskie i dentystyczne,
  • firmy transportowe i logistyczne,
  • agencje nieruchomości,
  • szkoły i placówki edukacyjne,
  • firmy eventowe i organizatorzy imprez,
  • inne przedsiębiorstwa usługowe (np. sprzątające, ochroniarskie, informatyczne).

Pozycjonowanie Warszawa jest dobrą opcją nie tylko dla osób posiadających placówki stacjonarne, ale także usługodawcom, którzy dojeżdżają do klienta (np. mobilni wulkanizatorzy, ekipy remontowe lub masażyści).

Dzięki pozycjonowaniu w Warszawie możesz w łatwy sposób być widocznym na najwyższych miejscach w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania. Chodzi w tym przypadku o trzy kwestie:

  • katalogi,
  • mapy Google,
  • tekstowe wyniki wyszukiwania.

Klient po wpisaniu nazwy Twojej działalności z dopiskiem miasta (np. „mechanik Warszawa”) zobaczy poniższe wyniki.

Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie Twojej strony WWW. Wypełnij formularz lub zadzwoń 22 10 10 180.

Pozycjonowanie Warszawa - komu dedykujemy inwestycję w lokalne działania SEO?

W lokalne działania SEO w Warszawie powinni zainwestować wszyscy przedsiębiorcy działający lokalnie. Spośród najważniejszych jednostek, dla których pozycjonowanie jest korzystne możemy wymienić m.in.:

  • restauracje i kawiarnie,
  • sklepy detaliczne i hurtownie,
  • salony fryzjerskie i kosmetyczne,
  • kliniki lekarskie i dentystyczne,
  • firmy transportowe i logistyczne,
  • agencje nieruchomości,
  • szkoły i placówki edukacyjne,
  • firmy eventowe i organizatorzy imprez,
  • inne przedsiębiorstwa usługowe (np. sprzątające, ochroniarskie, informatyczne).

Pozycjonowanie Warszawa jest dobrą opcją nie tylko dla osób posiadających placówki stacjonarne, ale także usługodawcom, którzy dojeżdżają do klienta (np. mobilni wulkanizatorzy, ekipy remontowe lub masażyści).

    Zapytaj o darmową, niezobowiązującą wycenę

    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Wedo Sp. z o.o. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.

    Jakie korzyści wiążą się z inwestycją w pozycjonowanie strony Warszawa?

    Istnieje wiele korzyści związanych z pozycjonowaniem stron w Warszawie. Przede wszystkim należy wspomnieć, że SEO jest w 100% mierzalne – można do tego wykorzystać m.in. Google Analytics (do weryfikacji konwersji w zakładce „Cele” lub „Zdarzenia”) bądź Senuto (aby sprawdzić dokładną widoczność na wszystkie pozycjonowane frazy).

    Dla porównania – reklamując się w radiu lub telewizji nie określisz jednoznacznie konwersji ani nie sprawdzisz do jakiej grupy docelowej dotarłeś, ponieważ istnieje wiele zmiennych, które trudno doprecyzować.

    Pozycjonowanie to również możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej, wzbudzenia zaufania wśród konsumentów i regularnego pozyskiwania na swoją stronę wyłącznie wartościowego ruchu (na podstawie określonych słów kluczowych). Istotny jest fakt, że za widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania nie musisz płacić, natomiast w przypadku kampanii AdWords Google uiszcza opłaty np. za kliknięcie lub wyświetlenie.

    Pozycjonowanie strony www Warszawa – zalety

    Poniżej przedstawiamy zalety pozycjonowania stron www w Warszawie.

    • Możliwość osiągnięcia pierwszej strony w Google - trafia na nią 95% ruchu związanego z wyszukiwaniem

      Na pierwszą stronę organicznych (bezpłatnych) wyników wyszukiwania trafia 95% ruchu związanego z wyszukiwaniem (źródło: digitalsynopsis.com). Twoja firma może znaleźć się w ścisłej dziesiątce już po kilku miesiącach od wdrożenia wstępnej strategii SEO. Pamiętaj jednak, że niekiedy na efekty będzie trzeba poczekać zdecydowanie dłużej – szczególnie w wysoce konkurencyjnych branżach.

      Po osiągnięciu pierwszej strony Google na najważniejsze pod kątem sprzedażowym frazy kluczowe będziesz odnotowywał liczne korzyści związane m.in. ze zwiększeniem liczby osób odwiedzających Twoją witrynę, poprawą rozpoznawalności marki oraz naturalnym zwiększeniem zysków.

    • Zwiększenie liczby osób odwiedzających Twój serwis - ponad 70% klientów B2B rozpoczyna wyszukiwanie produktów w wyszukiwarkach

      Większa liczba osób odwiedzających Twój serwis przekłada się na zwiększenie zainteresowania proponowaną ofertą. To bardzo istotne szczególnie w przypadku właścicieli e-commerce, ale również stron WWW.

      Według badań ponad 70% klientów B2B rozpoczyna wyszukiwanie produktów w wyszukiwarkach (źródło: webfx.com). Właśnie dlatego należy zadbać o prawidłowe zoptymalizowane ścieżki zakupowej. Jeżeli klient po wejściu na Twoją witrynę będzie mógł sprawnie odnaleźć poszukiwany produkt (bez „błądzenia” po zbędnych zakładkach) prawdopodobnie go kupi – pod warunkiem że dana oferta będzie adekwatna jakościowo i cenowo.

    • Wysoka skuteczność lokalnych leadów - przeciętny współczynnik konwersji dla lokalnych wyników wyszukiwania wynosi 80%

      Jeżeli jesteś właścicielem biznesu lokalnego powinieneś wiedzieć, że średni współczynnik konwersji dla wyszukiwań lokalnych wynosi 80% (źródło: webfx.com). Oznacza to, że pozycjonowanie lokalne jest wysoce opłacalną formą promocji w Internecie. Dobrą informacją dla lokalnych przedsiębiorców jest również badanie developerów Google, które wykazało, że około 30% wyszukiwań lokalnych kończy się zakupem (źródło: support.google.com).

    • Dotarcie do zdecydowanych klientów za pomocą treści - 57% dyrektorów ds. marketingu uważa content marketing za jedne z najskuteczniejszych działań SEO

      Dotarcie do zdecydowanych klientów za pomocą treści jest według 57% dyrektorów ds. marketingu jednym z najlepszych rozwiązań w kontekście SEO (źródło: contentmarketinginstitute.com). Trzymając się właściwie zaplanowanej strategii content marketingowej można nie tylko dotrzeć do zdecydowanych klientów (np. za pomocą wpisów blogowych), ale także zbudować wizerunek eksperta, maksymalizując szanse na dodatkową liczbę konwersji w witrynie.

      Należy pamiętać, aby treści w obrębie serwisu były m.in.:

      • poprawne merytorycznie,
      • stylistyczne,
      • gramatycznie,
      • ortograficznie,

      Zadbaj także o ich wizualny aspekt – powinny być „bogate” w wypunktowania, tabelki, wylistowania oraz wyboldowania i wyjustowania. Istotne okażą się także praktyczne infografiki przedstawiające dany temat w niezwykle skondensowanej formie. Content należy opracowywać do tzw. wyczerpania tematyki – 1890 słów to średnia objętość stron zajmujących pierwsze miejsca w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania (źródło: webfx.com).

    • Elastyczne ceny pozycjonowania - małe firmy w USA wydają niecałe 500 dolarów miesięcznie na usługi SEO

      Ekspert serwisu Backlinko (Brian Dean) podaje, że małe firmy w USA wydają niecałe 500 dolarów miesięcznie na usługi SEO (źródło: backlinko.com). Oznacza to, że skuteczne pozycjonowanie strony internetowej wcale nie musi być drogie. Jeżeli działasz w mało- lub średnio konkurencyjnej branży możesz liczyć na elastyczne ceny SEO. W Polsce rzetelne usługi pozycjonerskie zaczynają się od 1 000 zł netto miesięcznie. Biorąc pod uwagę, że pozycjonowanie może zacząć przynosić zyski już po kilku miesiącach od wdrożenia optymalnej strategii SEO – to bardzo opłacalne rozwiązanie. Z informacji Borrellassociates wynika, że przedsiębiorstwa wydają ok. 79 miliardów dolarów na usługi SEO (źródło: borrellassociates.com).

    Czy pozycjonowanie stron www Warszawa ma jakieś wady?

    Pozycjonowanie stron www Warszawa wiąże się raczej z licznymi korzyściami. Spośród wad SEO możemy wymienić kilka mankamentów, natomiast są one w większości zrekompensowane przez zalety w postaci długotrwałych rezultatów, które nie znikają nawet po zakończeniu współpracy z agencją SEO.

    Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa – wady

    Poniżej przedstawiamy wady pozycjonowania stron internetowych w Warszawie.

    • Pozycjonowanie wymaga czasu

      Kluczowa wada pozycjonowania stron internetowych – SEO wymaga poświęcenia minimum 3-4 miesięcy na odnotowanie pierwszych efektów (np. w postaci ruchu z organicznych wyników wyszukiwania). Dlatego musisz nastawić się na oczekiwanie, które w przyszłości na pewno spowoduje ogromny zwrot z inwestycji.

      Klienci Wedo uzyskują zwrot z inwestycji po 6-18 miesiącach od rozpoczęcia współpracy z profesjonalistami. Na początku widzą ogromne zainteresowanie ich ofertą, które przekłada się na dodatkowe makro- oraz mikro konwersje, np. w postaci:

      • zakupu produktu,
      • wypełnienia formularza kontaktowego,
      • rejestracji w sklepie internetowym,
      • zapisania się do newslettera,
      • obejrzenia wideo,
      • wejścia na podstronę produktową,
      • dodania artykułu do koszyka,
      • skorzystania z usługi,
      • wysłania wiadomości e-mail lub wykonania połączenia telefonicznego.

      Chcesz zainwestować w pozycjonowanie stron Warszawa? Bądź cierpliwy. To na pewno będzie się opłacać.

    • Brak widocznych efektów na początku współpracy

      Specjaliści ds. SEO na samym początku dokonują zmian technicznych, aktualizacji treści oraz pierwszych wdrożeń link buildingu. Decydują się również na audyt SEO w celu określenia wad i zalet Twojej witryny, a także tworzą kompleksową strategię pozycjonerską. To wymaga czasu – często pierwszych 2-3 miesięcy współpracy. Później nastąpią zdecydowane wzrosty, z których na pewno będziesz zadowolony.

    • Rezultaty nie są gwarantowane

      Rezultatów pozycjonowania nie można zagwarantować. Najlepsi fachowcy potrafią je przewidzieć w 99%, natomiast ze względu na regularne zmiany w algorytmach, specyfikę danej branży oraz działania konkurencji, możliwe jest wyłącznie oszacowanie i przedstawienie tego klientowi.

    Pozycjonowanie strony internetowej Warszawa - na czym to polega?

    Pozycjonowanie strony internetowej Warszawa polega na wdrażaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu on-site SEO (wewnątrz witryny) oraz off-site SEO (poza serwisem).

    Dzięki implementacji konkretnych wdrożeń specjaliści mogą poprawić wartość Twojej strony z punktu widzenia robotów Google (tzw. crawlerów, pająków lub spiderów), co wiąże się z większą widocznością w wyszukiwarkach. Dotyczy to zarówno Google, ale także Bing, Yahoo, DuckDuckGo oraz Yandex.

    Ogólnie rzecz biorąc pozycjonowanie bazuje na 5 kluczowych kwestiach, a mianowicie:

    • audyt SEO,
    • strategii SEO,
    • optymalizacja treści,
    • techniczne SEO,
    • link building.

    Pierwsze dwa punkty (audyt SEO i strategia SEO) są najważniejsze, ponieważ umiejętne wskazanie błędów strony i ewentualnych poprawek oraz kompleksowe opracowanie planu na pozycjonowanie Twojej witryny pozwoli uniknąć „stawiania” kroków spowalniających cały proces. W Wedo liczymy się z efektami, dlatego wykorzystujemy opłacony czas w 100% – co do sekundy.

    Potrzebujesz szybkiej wyceny pozycjonowania? Zadzwoń 661 483 983.

    Audyt SEO jest rozwiązaniem umożliwiającym weryfikację i określenie:

    • mankamentów Twojej strony;
    • zalet serwisu, którego jesteś właścicielem;
    • elementów niezbędnych do poprawy.

    Na podstawie audytu specjaliści tworzą przemyślaną i przede wszystkim skuteczną strategię SEO. Spośród najważniejszych elementów audytu możemy wymienić weryfikację m.in.:

    • nagłówków HTML,
    • spójności słów kluczowych,
    • stopnia bezpieczeństwa witryny,
    • indeksacji poszczególnych podstron,
    • stanu optymalizacji obrazów (w tym atrybutów ALT),
    • domen polecających,
    • backlinków zewnętrznych,
    • błędów JavaScript,
    • i tak dalej.

    Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Z chęcią porozmawiamy z Tobą na najważniejsze tematy dotyczące reklamy Twojej firmy w Internecie.

    Skuteczne pozycjonowanie Warszawa powinno opierać się o stworzenie pełnoprawnej strategii SEO uwzględniającej absolutnie wszystkie elementy pozycjonowania – od planu optymalizacji witryny pod kątem treści, aż po techniczne aspekty i link building.

    Dzięki temu można podejmować przemyślane kroki, które mają realne uzasadnienie pod kątem skuteczności. Pozwala to w przyszłości przesyłać raporty, na których widać wzrosty.

    Niektóre agencje działają „na ślepo”, bez wartościowej strategii SEO. Zalecamy inwestować w pozycjonowanie wyłącznie w firmach, które wyróżnia kompleksowe podejście strategiczne – to klucz do sukcesu (szczególnie biorąc pod uwagę nieustannie zmieniające się standardy SEO). Należy jednak regularnie aktualizować strategię, aby spełniała swoje zadanie.

    Optymalizacja treści to niezwykle istotny element pod kątem optymalizacji strony. Pracują nad nim content marketerzy oraz copywriterzy. Dbają o użyteczność contentu znajdującego się na Twojej witrynie. Wchodzą w to m.in.:

    • rozbudowanie treści o dodatkową objętość oraz filmiki instruktażowe;
    • dodanie grafik stockowych do tekstów oraz screenshotów i infografik;
    • wzmocnienie strony wizualnej treści poprzez dodanie wypunktowań oraz tabelek;
    • eliminacja duplicate content;
    • wzmocnienie profilu linków strony (zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych).

    W agencji reklamowej Wedo wykorzystujemy zaawansowane narzędzia do optymalizacji treści pod kątem SEO. Spośród najważniejszych możemy wymienić m.in. Surfer SEO oraz Contadu – do tworzenia kompleksowego contentu. Jeżeli natomiast chodzi o research słów kluczowych, decydujemy się najczęściej na Senuto i Ahrefs.

    Nad technicznym SEO pracują zazwyczaj web developerzy pod nadzorem specjalistów ds. pozycjonowania. Dzięki wdrożonym działaniom Twoja strona stanie się:

    • interaktywna,
    • wydajna,
    • responsywna,
    • intuicyjna,
    • użyteczna.

    Techniczne SEO bazuje na 5 głównych elementach. Możemy do nich zaliczyć m.in.:

    • zmniejszenie zawartości kodu HTML i CSS,
    • utworzenie i edycja meta tagów (title i description),
    • uporządkowanie struktury linków,
    • wdrożenie poprawnych przekierowań,
    • implementacja protokołu HTTPS.

    Warto również wspomnieć o minimalizacji rozmiarów obrazków oraz konsolidacji skryptów Java. Zwracamy także uwagę na optymalizację wskaźników Core Web Vitals – czyli LCP, FID oraz CLS. Dzięki temu poszczególne elementy w Twoim serwisie będą ładowały się zdecydowanie szybciej, a strona stanie się bardziej interaktywna i stabilna wizualnie.

    Link building jest procesem, bez którego pozycjonowanie stron w Warszawie jest bardzo ciężkie, a w niektórych przypadkach nawet niewykonalne. Działania związane z pozyskiwaniem linków są długotrwałe. Zaczyna się od razu po wdrożeniu strategii SEO.

    Linki można pozyskiwać z różnych źródeł. Obecnie najpopularniejszymi rozwiązaniami są m.in.:

    • tworzenie artykułów sponsorowanych,
    • opracowywanie viralowych treści blogowych,
    • dodawanie komentarzy na forach,
    • korzystanie z pełnoprawnych zaplecz SEO,
    • inwestycja w case study (z linkiem zwrotnym do klienta),
    • udzielanie wypowiedzi do artykułów z branżowej prasy,
    • ogłaszanie się w listach firm.

    Pamiętajmy, że link building nie tylko poprawia wartość Twojej strony z punktu widzenia crawlerów, ale także wpływa na jej promocję w Internecie. Dzięki temu Twoje usługi lub produkty staną się bardziej popularne dla szerszego grona osób. Pomocne w tym są przede wszystkim artykuły sponsorowane oraz ogłaszanie się w listach firm.

    Ile kosztuje pozycjonowanie stron SEO Warszawa?

    Pozycjonowanie stron SEO Warszawa to koszt rzędu kilku tysięcy złotych netto miesięcznie. Nie da się jednoznacznie określić ceny za optymalizację strony, ponieważ wiele zależy od m.in.:

    • konkurencyjności Twojej branży;
    • specyfiki działalności;
    • liczby i rodzaju fraz kluczowych, na które chcesz się pozycjonować;
    • długości trwania umowy;
    • konkurencyjności wybranych wyrażeń kluczowych.

    Lokalne pozycjonowanie jest zazwyczaj nieco tańsze od SEO ogólnopolskiego czy też międzynarodowego. Szacunkowo można przyjąć, że usługi lokalnego pozycjonowania w Warszawie będą kosztowały minimum 1 000 zł netto miesięcznie. Górna granica zostanie ustalona po zapoznaniu się z Twoim projektem oraz indywidualnymi założeniami.

    Pozycjonowanie stron w warszawie - kiedy można liczyć na efekty?

    Odpowiedź na to pytanie również zależy od kilku istotnych czynników, a mianowicie:

    • praca konkurencji nad SEO w Twojej branży,
    • liczba oraz rodzaj pozycjonowanych fraz kluczowych,
    • przeznaczony budżet,
    • zmiany w algorytmach,
    • historia Twojej strony pod kątem SEO,
    • jakość optymalizacji Twojego serwisu,
    • aktualnie zajmowane pozycje.

    Zupełnie szacunkowo można przyjąć, że pierwsze efekty pozycjonowania stron w Warszawie pojawią się po 2-3 miesiącach od wdrożenia wstępnej strategii optymalizacyjnej. Zwiększenie konwersji i potencjalny zwrot z inwestycji jest możliwy zazwyczaj po 6-18 miesiącach. W tym okresie nasi klienci odnotowują największe zyski.

    Pozycjonowanie w Google Warszawa - skorzystaj z oferty Wedo już dziś!

    Pozycjonowanie w Google jest procesem pozwalającym uzyskać długofalowe rezultaty. To rozwiązanie umożliwiające zwiększenie zaufania wśród potencjalnych interesantów, wykreowanie więzi na linii klient → firma, a dodatkowo uzyskanie wyższego współczynnika konwersji.

    Jeżeli chcesz wzmocnić swoją widoczność w Internecie i zależy Ci na rozwiązaniu, które przyniesie znaczące efekty w perspektywie następnego roku, koniecznie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Jesteśmy ekspertami od marketingu w wyszukiwarkach i z chęcią Ci pomożemy. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.

    Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie Twojej strony WWW. Wypełnij formularz lub zadzwoń 22 10 10 180.

    FAQ - najczęstsze pytania i odpowiedzi

    Jakie są najczęstsze pytania i odpowiedzi w tematyce pozycjonowania stron w Warszawie?

    Czy tanie pozycjonowanie stron Warszawa jest możliwe?

    Tanie pozycjonowanie Warszawa jest możliwe w przypadku mało konkurencyjnych przedsiębiorstw, które działają wyłącznie w ograniczonym zakresie (np. w danym powiecie, gminie lub mniejszej miejscowości). Do tego należy świadczyć usługi niszowe (np. krawiectwo) będące mało popularnymi w Internecie. Wówczas ceny nie powinny przekroczyć 1 000 zł netto miesięcznie.

    Pozycjonowanie lokalne Warszawa - komu dedykujemy to rozwiązanie?

    Pozycjonowanie lokalne Warszawa jest dedykowane przedsiębiorstwom z Warszawy lub okolic, które chcą poprawić widoczność swojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google dla lokalnych zapytań. Mogą to być m.in.:

    • restauracje,
    • sklepy z odzieżą,
    • kancelarie prawne,
    • firmy budowlane,
    • szkoły językowe,
    • sklepy z narzędziami,
    • gabinety stomatologiczne,
    • sklepy zoologiczne,
    • firmy sprzątające.

    Optymalizacja pod kątem SEO to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących sobie opłacalne sposoby reklamy w Internecie, których skuteczność można w łatwy sposób zmierzyć (np. za pomocą Google Analytics 4 lub Senuto).

    Ile kosztuje pozycjonowanie w Warszawie?

    Pozycjonowanie w Warszawie to relatywnie tanie rozwiązanie – szczególnie biorąc pod uwagę efekty, jakie przynoszą tego typu usługi. Ceny za optymalizację SEO oscylują w granicach od 1 000 zł netto miesięcznie. Wiele zależy od liczby i rodzaju pozycjonowanych fraz, konkurencyjności Twojej branży oraz specyfiki działalności.

    Czy optymalizacja stron Warszawa na własną rękę jest możliwa?

    Tak. Optymalizacja stron Warszawa na własną rękę jest jak najbardziej możliwa. Pod warunkiem, że masz doświadczenie w pozycjonowaniu serwisów i komplementarną wiedzę z zakresu tworzenia stron WWW, link buildingu oraz copywritingu. W innym przypadku rekomendujemy skorzystać z usług agencji SEO.

    Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie sklepów Warszawa?

    Inwestycja w pozycjonowanie sklepów Warszawa to przede wszystkim większa konwersja skutkująca dodatkowymi zakupami w witrynie. Dzięki SEO zwiększysz również rozpoznawalność swojej marki w Internecie i zbudujesz zaufanie wśród konsumentów.

    Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu Warszawa?

    Pozycjonowanie sklepu Warszawa wiąże się z kosztami rzędu 1 000 – 10 000 zł netto miesięcznie. Aby poznać finalną cenę za SEO sklepów internetowych, skontaktuj się ze specjalistami Wedo mailowo lub telefonicznie.

    Pozycjonowanie i optymalizacja Warszawa - jakie elementy składają się na proces SEO?

    Na proces SEO składają się przede wszystkim: optymalizacja treści, optymalizacja techniczna oraz link building. To także dodatkowo regularne audyty SEO oraz aktualizacje obejmujące strategię pozycjonerską.

    Pozycjonowanie stron Ursynów - jakie frazy kluczowe wykorzystać?

    W Wedo pozycjonowanie stron na Ursynowie zaczynamy od określenia fraz ogólnych (jedno- lub dwuwyrazowych), a także wyrażeń z długiego ogona, nazywanych long tail SEO, które składają się z minimum 3-4 wyrazów. Dzięki temu rozwiązaniu przyciągniesz również stałych i zdecydowanych klientów. Według badań wordstream.com korzysta z nich aż 50% potencjalnych konsumentów.

    Usługi SEO Warszawa - co wchodzi w ich skład?

    W skład usług SEO Warszawa wchodzą przede wszystkim: audyt SEO, wybór słów kluczowych, optymalizacja szybkości witryny, rozbudowa contentu, budowanie popularności witryny, monitoring wyników oraz rozbudowa bloga firmowego.

    Masz pytania lub wątpliwości?