Rich media
Ta forma reklamy internetowej może zawierać zarówno zdjęcia, filmy wideo, aplikacje, formularze, a nawet mapy.
Na czym to polega, co to jest?
Rich media to stosunkowo nowy rodzaj marketingu. Jego skuteczność jest dużo większa niż tradycyjnych form reklamy. Polega na reklamie interaktywnej, wyglądającej jak aplikacja na stronie internetowej. Często przypominają także mini gry. Są to reklamy klikalne, posiadające wiele podstron. Najczęściej dopiero po zakończeniu całej interakcji przenoszą na stronę producenta. Jest to także marketing dedykowany wskazanym grupom odbiorców. Zbiera on informacje z komputera (pliki cookies) i wyświetla tego typu reklamy osobom związanym z daną tematyką. Dzięki takiemu rozwiązaniu są jeszcze skuteczniejsze.
Co można zawrzeć w Rich Media?
Ta forma reklamy internetowej może zawierać zarówno zdjęcia, filmy wideo, aplikacje, formularze, a nawet mapy. Dla przykładu strony z grami online mogą utworzyć tego typu reklamę z krótką grą, a reklama koncertu może zawierać interaktywną mapę wraz z filmem wideo, przedstawiającym wykonawców, którzy się tam pojawią.