Dom Mediowy, Agencja Mediowa

Dom mediowy, agencja mediowa (również Domy medialne) – to organizacja marketingowa, której głównym celem jest planowanie oraz zakup kampanii reklamowych w mediach masowych.

null
null

Doświadczenie

Dom Mediowy Wedo to ponad siedmioletnie doświadczenie na rynku i setki przeprowadzonych kampanii.
null
null

Najlepsze ceny

Dzięki szerokim kontaktom oraz dużemu obrotowi możemy zaoferować najlepsze ceny mediów.
null
null

Skuteczność

Jako dom mediowy zawsze „dowozimy” kampanie i jej wyniki.
null
null

Zaangażowanie i kretywność

Kampanie realizowane przez dom mediowy Wedo cechuje wysokie zaangażowanie zespołu i duża kreatywność.

Dlaczego Dom Mediowy Wedo?

Jako dom mediowy koordynujemy najważniejsze elementy kampanii reklamowych. Składa się na to harmonogram, strategia dystrybucji i ostatecznie zakupu mediów do kampanii. Każdy z tych elementów jest ważny i istotny w przypadku całościowej kampanii.

 

Jako Dom Mediowy (Agencja Mediowa) odpowiadamy za:

  • odpowiednie planowanie mediów,
  • zakup mediów,
  • planowanie przebiegu kampanii reklamowej,
  • planowanie reklamy,
  • negocjacje w sprawie cen z dostawcami za przestrzeń i czas reklamowy,
  • dostarczanie badań mediowych do reklamodawców

Agencja full service

Dom mediowy (dom medialny, agencja mediowa) to firmy i organizacje marketingowe marketingowe będące wyspecjalizowane w planowaniu oraz zakupie kampanii reklamowych w mediach masowych. Są to firmy powstałe głównie z przekształcenia agencji reklamowych full serwis. Powiększenie się rynku reklamy i zwiększenie się budżetów reklamowych wymogło utworzenie w ramach agencji reklamowych działów mediowych. Dalszy wzrost i dynamiczny rozwój rynku reklamy, wymógł na podmiotach reklamowych wyodrębnienie się działów mediowych jako osobnych spółek – czyli właśnie domów/agencji mediowych. To działanie poza wzrostem specjalizacji tychże organizacji, spowodowało także możliwość świadczenia usług przez domy mediowe nie tylko klientom rodzimych agencji reklamowych, ale również innym klientom na rynku.

Dom Mediowy, Agenecja Mediowa

Masz pytania? Chcesz zaplanować i wycenić kampanię?

Potrzebujesz szybko mediaplanu wraz z wyceną? Wypełnij poniższy formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer 661 483 883.


    Strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Privacy Policy and Terms of Service

    Jako dom mediowy jakiego rodzaju zakupem mediów się zajmujemy?

    • Radio

      Efektywne i skuteczne kampanie radiowe. Oferujemy pełną listę stacji radiowych w Polsce. Organizujemy również niestandardowe formy reklamowe.

    • Telewizja

      Kampanie telewizyjne w wszystkich stacjach telewizyjnych w Polsce. Oferujemy również wsparcie przy produkcji spotu reklamowego.

    • Kampanie OOH

      Jako Dom Mediowy oferujemy zakup zarówno nośników systemowych, od wiodących firm billboardowych, jak i kampanie w metrze czy w komunikacji miejskiej. Posiadamy szerokie kontakty w na rynku reklamy wielkoformatowej jak i swoje własne siatki reklamowe.

    • Prasa

      Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy ekspertami w planowaniu kampanii prasowych.

    • Kampanie Google

      Wspieramy i realizujemy wszystkie rodzaje kampanii Google Ads – search, GDN, GSP, DSA, merchant center czy YouTube. Oferujemy również rozwiązania graficzne takie jak banery reklamowe Google czy filmy

    • Pozycjonowanie - SEO

      Wdrażamy skuteczne kampanie SEO. Pozycjonowanie stron WWW jako jedni z nielicznych jesteśmy wstanie zaoferować w modelu za efekt!

    • Social Media

      Kampanie w social media realizujemy na najpopularniejszych serwisach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter.

    • Strony WWW

      Naszą mocną stroną jest budowa stron WWW. Realizujemy zarówno złożone strony firmowe, sklepy internetowe czy proste landing page. Zobacz nasze portfolio zrealizowanych stron WWW.

    Najczęstsze pytania związane z domami mediowymi

    Jak wygląda rynek zakupu mediów w Polsce?

    Obecnie w Polsce zdecydowana większość obrotu na rynku reklamowym odbywa się za pośrednictwem domów mediowych. Większość domów mediowych działających w Polsce należy do międzynarodowych grup reklamowych. Na rynku polskim funkcjonują także niesieciowe domy mediowe, takie jak Wedo, które stanowią odrębne instytucje i są niezależne od międzynarodowych korporacji medialnych. Badania rynkowe pokazują, że jakość obsługi w niesieciowych domach mediowych nie ustępuje domom sieciowym.

    Czym zajmuje się dom mediowy?

    Dom Mediowy czy Agencja Mediowa zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Ze względu na skalę zakupów powierzchni reklamowych, robi to zwykle taniej niż inne podmioty. Misja domu mediowego z czasem ewaluowała i po za tradycyjnym zakupem mediów obecnie zajmuje się również samą realizacją kampanii.

    W jak sposób działa dom mediowy?

    W przeciwieństwie do agencji marketingowej, które mają zwykle ograniczony zakres działania, który zakłada prowadzenie głównie nieskomplikowanych kampanii, dom mediowy zajmuj się realizacją zaawansowanych strategii marketingowych z wykorzystaniem strategi 360 i synergii działań reklamowych.

    Dla jakiej wielkości firm są domy mediowe?

    Obecnie domy mediowe realizuję również kampanie dla małych i średnich pomiotów. Wiążę się to z zmianami na rynku reklamowym i szybkością zakupu mediów.

    Co to jest ranking domów mediowych?

    Ranking domów mediowych to zestawienie domów mediowych istniejących na Polskim rynku. Są one badane w kilku kluczowych obszarach i na tej podstawie oceniane.

    Czym się rożni dom mediowy od agencji reklamowej?

    Historycznie dom mediowy to wyodrębnione z agencji reklamowych, w związku z potrzebami rynku, podmioty których zadaniem był hurtowy zakup mediów. Agencje Reklamowe to podmioty których zadaniem było kampanię zrealizować. Obecnie te granice się zacierają i obydwa te podmioty reklamowe posiadają podobne kompetencje.

    Co to jest niesieciowy dom mediowy?

    Większość domów mediowych działających w Polsce należy do międzynarodowych grup reklamowych takich jak: Omnicom, WPP, Havas czy Interpublic Group. Na rynku polskim funkcjonują także niesieciowe domy mediowe, które stanowią odrębne instytucje i są niezależne od międzynarodowych korporacji medialnych. Badania rynkowe pokazują, że jakość obsługi w niesieciowych domach mediowych nie ustępuje domom sieciowym.

    W jakich miastach w Polsce pracujemy jako Dom Mediowy?

    W chwili obecnej rynki na których jesteśmy najmocniej obecni to:
    Dom Mediowy Warszawa, Dom Mediowy Łódź, Dom Mediowy Poznań, Dom Mediowy Wrocław, Dom Mediowy Kraków, Dom Mediowy Lublin, Dom Mediowy Gdańsk, Dom Mediowy Szczecin.

    Masz pytania lub wątpliwości?