Darmowy Audyt SEO

Sprawdź czy Twoja strona jest odpowiednio zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google?

 Wypełnij wszystkie pola w formularzu i rozpocznij audyt!

Audyt pojawia się w nowym oknie, w formacie pdf.  Plik ten można pobrać i zapisać na dysku.

Wpisz dane:

        

W tym audycie sprawdzisz:

  • nagłówki HTML,
  • spójność słów kluczowych,
  • atrybuty ALT obrazów,
  • backlinki zewnętrzne,
  • domeny polecające,
  • Moz Domain Authority,
  • strukturę linków na stronie,
  • indeksowanie,
  • usability,
  • wydajność strony,
  • błędy JavaScript,
  • stan optymalizacji obrazów,
  • połącznie z sieciami społecznościowymi,
  • bezpieczeństwo witryny.
Darmowy audyt SEO

Masz pytania lub wątpliwości?

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO to darmowa analiza kluczowych aspektów i parametrów witryny internetowej. Pod szczególną uwagę brane są elementy wpływające — zarówno pośrednio, jak i bezpośrednio — na pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google, czyli inaczej SERP-ach (ang. Search Engine Results Page). Dodatkowo stanowi narzędzie, które należy wykorzystać jako pierwsze, jeżeli rozważasz rozpocząć promowanie swojej strony internetowe przez stworzenie i realizację optymalnej strategii pozycjonowania. W ten sposób dowiesz się, co wymaga poprawy, aby Twoja strona była lepiej widoczna w wyszukiwarkach internetowych.

Raport, który uzyskasz w ramach darmowego audytu SEO, został zaprojektowany tak, aby był czytelny nie tylko dla specjalistów. Jest w stanie dostarczyć przydatnych informacji na temat potencjału strony WWW wszystkim osobom niezależnie od stopnia znajomości tematyki pozycjonowania witryn internetowych. Dzięki temu możesz samodzielnie ocenić możliwości, które kryją się za Twoją stroną internetową i — jeśli masz taką ochotę — skonsultować je z naszymi ekspertami.

Kompleksowo przeprowadzony audyt SEO pozwala ocenić najważniejsze elementy strony jak np. wykorzystanie słów kluczowych i profil linków. Największą trudnością związaną z audytem SEO jest jednak wyciągnięcie właściwych wniosków na podstawie otrzymanych informacji i opracowanie odpowiedniej strategii optymalizacji strony. Audyt SEO jest często pierwszym etapem pracy nad optymalizacją i pozycjonowaniem strony internetowej, warto go jednak również regularnie przeprowadzać w przypadku stron z dłuższą historią.

W ramach darmowego audytu SEO online pod uwagę brane są takie aspekty witryny jak:

  • nagłówki HTML,
  • spójność słów kluczowych,
  • atrybuty ALT obrazów,
  • backlinki zewnętrzne,
  • domeny polecające,
  • Moz Domain Authority,
  • strukturę linków na stronie,
  • indeksowanie,
  • usability,
  • wydajność strony,
  • błędy JavaScript,
  • stan optymalizacji obrazów,
  • połączenie z sieciami społecznościowymi,
  • bezpieczeństwo witryny.

Po co robić audyt SEO?

Widoczność witryny internetowej w wynikach wyszukiwania Google stanowi bardzo ważny aspekt istnienia w internecie. Aby strona znalazła się na wysokiej pozycji, musi spełniać wymagania postawione przez algorytm wyszukiwarki. Wykonanie audytu SEO online stanowi pierwszy krok w sprawdzeniu potencjału i możliwości w zakresie osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Niezależnie od tego, czy strona nie była nigdy pozycjonowana, czy specjaliści już nad nią pracują, informacje zawarte w raporcie zawsze będą przydatne.

Wykonując audyt SEO przed nawiązaniem współpracy z firmą pozycjonerską, otrzymujesz narzędzie do negocjacji zakresu usługi. Dodatkowo zachowujesz na przyszłość podstawę do oceny działań usługodawcy. Wykonując regularnie audyt SEO online, możesz sprawdzić, jak wykorzystane rozwiązania wpływają na potencjał widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.

Dzięki temu w szybki sposób jesteś w stanie otrzymać jasne dane i podpowiedzi, jakich działań i poprawek wymaga Twoja strona internetowa, aby dotarła na szczyt w Google. Wśród korzyści z wykonania audytu SEO online warto wyróżnić:

  • analiza obecnej kondycji witryny,
  • wskazanie i ocena najważniejszych obszarów z punktu widzenia SEO,
  • fachowe podpowiedzi poprawek i usprawnień,
  • wstęp do rozmów o promocji witryny,
  • możliwość zamówienia poszerzonej wersji audytu SEO,
  • całkowity brak kosztów.

Audyt SEO cena

Nasz automatyczny audyt SEO online jest całkowicie darmowy. Weryfikacja głównych aspektów i parametrów witryny pod względem SEO zabiera jedynie kilkadziesiąt sekund, w zamian za które otrzymujesz wartościowe informacje i podpowiedzi, które są niezwykle przydatne w podejmowaniu decyzji o kolejnych działaniach dotyczących promocji witryny w naturalnych wyszukiwaniach Google.

    Zapytaj o darmową, niezobowiązującą wycenę

    Wypełniając powyższy formularz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Wedo Sp. z o.o. Zgody udzielasz dobrowolnie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. W każdym momencie możesz wycofać udzieloną zgodę.

    Co powinien zawierać audyt SEO online?

    Z racji tego, tak naprawdę nie istnieją dokładne zasady, który określają „must-have” każdego audytu, na naszej stronie można wykonać audyt SEO, który naszym zdaniem analizuje wszystkie najważniejsze elementy strony w mniejszym lub większym stopniu wpływające na pozycję strony w Google. Największy nacisk podczas audytu kładzie się na sprawdzenie technicznych aspektów strony internetowej (jak np. indeksowanie, bezpieczeństwo witryny, stan optymalizacji obrazów i ich rozmiarów, połączenie z Social Media, błędy JavaScript i architektury strony, a także responsywność na urządzeniach z różną rozdzielczością ekranu i szybkość ładowania strony. Nie mniej istotne jest sprawdzenie elementów zaliczanych do SEO on-site (np. nagłówki HTML, spójność słów kluczowych, jakość contentu, atrybuty ALT obrazów, struktura linków na stronie oraz ogólna przyjazność dla użytkowników) oraz elementów SEO off-site, czyli np. backlinki zewnętrzne i domeny polecające.

    W raporcie uzyskanym w ramach wykonanego audytu SEO online otrzymasz wiele przydatnych informacji i wskazówek. Możesz liczyć na ocenę i wskazanie ważnych elementów w takich obszarach jak:

    • budowa strony WWW — certyfikat SSL, działanie na urządzeniach mobilnych czy szybkość ładowania,
    • optymalizacja SEO — meta tagi witryny, analiza ilości treści, nagłówków i fraz,
    • wsparcie zewnętrzne — domeny linkujący, mapy czy obecność na portalach społecznościowych.

    W ramach raportu analizie poddawanych jest kilkadziesiąt aspektów i parametrów, które mają znaczenie dla widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.

    Dlaczego warto wybrać darmowy audyt SEO na naszej stronie?

    Jeśli chcesz samodzielnie przeprowadzić audyt SEO, to strona naszej agencji reklamowej Wedo jest odpowiednim miejscem! Dzięki naszemu narzędziu do przeprowadzenia audytu SEO możesz sprawdzić, czy Twoja strona jest odpowiednio zoptymalizowana oraz, czy możesz liczyć na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Aby przeprowadzić audyt SEO na naszej stronie, wystarczy, że zapełnisz wszystkie pola w formularzu i rozpoczniesz audyt! Po kilku chwilach w nowym oknie pojawi się audyt, który będzie zawierać raport o zawartości strony. Audyt SEO zawsze jest solidnym przeglądem contentu i technicznej optymalizacji, czyli elementów, które odzwierciedlają aktualny stan witryny. Co ważne, nasze urządzenie zapewnia bardzo dokładne informacji o stronie. Oznacza to, że wcale nie musisz płacić kilkuset złotych za audyt SEO, aby uzyskać rzetelne dane o swojej stronie internetowej!

    Jak zrobić audyt stron internetowych?

    Wykonanie analizy strony internetowej nie jest skomplikowane. Również analiza otrzymanych wyników, przygotowanych w staranny sposób, nie powinna sprawiać problemów niezależnie od stopnia wiedzy o pozycjonowaniu.

    Aby rozpocząć, wpisz kolejno w pola znajdujące się na górze strony takie dane jak:

    • adres strony WWW,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu.

    Następnie kliknij przycisk „Audytuj stronę WWW”. Po maksymalnie kilkudziesięciu sekundach witryna przeniesie Cię do dokumentu w formacie PDF. Widoczny raport możesz pobrać i zapisać na dysku.

    Polecamy również do wykonania audytu narzędzie Sitechecker.

    Co zrobić po przeprowadzeniu audytu stron WWW?

    Audyt to powszechnie stosowana usługa, która umożliwia dalszą optymalizację strony oraz stosowanie odpowiednich działań, które pomogą osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania – dane otrzymane dzięki audytowi to „wskaźniki”, które trzeba wykorzystać do dalszej pracy nad jakością strony. Kiedy przeprowadziłeś audyt swojej strony, możesz pobrać plik PDF i rozpocząć pracę nad przygotowaniem dalszej strategii promocyjnej. Warto na tym etapie zastanowić się, czy lepszym rozwiązaniem nie będzie współpraca ze specjalistami – agencją marketingową. Nasza agencja zajmuje się działaniami promocyjnymi w internecie dla firm z różnych branż. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego zlecenia nasi klienci widzą oczekiwane efekty od samego początku współpracy! Przeprowadziłeś audyt SEO swojej strony? Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci w optymalizacji i promocji Twojej strony, sprawdź Pozycjonowanie stron WWW!

    5/5 - (31)